بازدید 5257
۱
اولین مجوز حضور در پاریس ۲۰۲۴ چطور کسب شد

سهمیه المپیک دختر ایرانی با تفنگ قرضی!

بزرگترین مشکل من نداشتن سلاح 25 متر است. با سلاحی که سهمیه گرفتم امانتی بود و بعد از مسابقه باید آن را پس بدهم و برای مسابقات بعدی سلاحی ندارم
کد خبر: ۱۱۴۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 24 October 2022

هانیه رستمیان عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان که در مسابقات جهانی مصر موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم در اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک، اولین سهمیه کاروان ایران و تیراندازی را کسب کردم و خداراشکر اولین سهمیه دوباره توسط تیراندازی کسب شد. سطح مسابقات مصر بالا بود و بعد از المپیک بالاترین سطح را دارد. همه ورزشکاران با توجه به اینکه اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک است، با آمادگی کامل شرکت کردند. من هم با یک رکورد خوب، امتیاز انفرادی خودم و ایران  را در تپانچه 25 متر ارتقا دادم و به عنوان نفر دوم راهی فینال شدم.

سهمیه المپیک دختر ایرانی با تفنگ قرضی!

وی تاکید کرد: در فینال رقابت سختی وجود داشت. یکی از تیراندازان از قبل سهمیه داشت و من به عنوان نفر پنجم سهمیه کسب کردم. با توجه به برنامه فدراسیون و سرمربی، این مسابقات، مسابقه هدف برای کسب سهمیه نبود چون قبل از آن مسابقه جهانی کره را از دست داده بودیم و اردوی هانوفر هم انجام نشد و ما انتظار داشتیم این آماده سازی‌ها انجام شود به همین دلیل مسابقه هدف ما نبود ولی همه تلاش خود را کردیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و برای مسابقات بعدی تجربه کسب کنیم. من هم در آخرین مسابقه خود در مسابقات جهانی مصر در تپانچه 25 متر عملکرد خوبی داشتم و در نهایت در اولین فرصت کسب سهمیه توانستم سهمیه بگیرم و تا المپیک راحت‌تر و جدی‌تر مسیرم را ادامه دهم.
راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک ارتقا دهم.

رستمیان افزود: با توجه به اینکه تیراندازی وابسته به تجهیزات است نیاز داریم اردوها و مسابقات بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم تجهیزات خود را به روز کنیم. بزرگترین مشکل من نداشتن سلاح 25 متر است. با سلاحی که سهمیه گرفتم امانتی بود و بعد از مسابقه باید آن را پس بدهم و برای مسابقات بعدی سلاحی ندارم. باید هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی شود و فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک یک راهی پیدا کنند تا من سلاح 25 متر داشته باشم و با خیال راحت تمرینات و مسابقات خودم را دنبال کنم.

وی تصریح کرد: نیاز داریم در مسابقاتی که در رنکینگ جهانی تاثیر دارد شرکت کنیم و اگر حتی یک مسابقه هم از دست دهیم خیلی از رقبا عقب می‌افتیم و رنکینگ را از دست می‌دهیم و لازم است حداقل نفرات اصلی تیم که رنکینگ‌های خوبی دارند در همه مسابقات شرکت کنند و رنکینگ خود را حفظ کنند چرا که یک سهمیه از روی رنکینگ داده می‌شود.

رستمیان گفت: تیراندازی فقط تیر زدن نیست و عوامل مختلفی برای ایجاد آمادگی به ما کمک می‌کند مثل تغذیه، بدنسازی و روانشناسی و نیاز داریم این سه مورد به صورت منظم پیگیری شود و به سطح آمادگی ما برای آینده کمک‌ کند و امیدوارم این موارد را در تیم داشته باشیم. در پایان از همه کسانی که در موفقیت من نقش داشتند تشکر می‌کنم از جمله خانواده خوبم که بزرگترین حامی و انگیزه من هستند و از سرمربیان تیم آقای نصر اصفهانی، خانم سبزی، مربی بدنساز و قاضی عسگر روانشناس تیم  تشکر می‌کنم. همچنین تشکر می‌کنم از مردم عزیزم که دعای خیر آنها همواره همراه من بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
موفق باشی قهرمان !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی