بازدید 4743

پلوسی شهامت ترامپ را زیر سوال برد

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر به دونالد ترامپ حمله کرد و شهامت رئیس جمهور پیشین آمریکا را برای ایراد شهادت در برابر کمیته ۶ ژانویه زیر سوال برد.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 24 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از ایندیپندنت، او این اظهارات را عصر یکشنبه در شبکه تلویزیونی ان بی سی گفت و افزود: ترامپ تلاش خواهد کرد تا به هر وسیله ممکن با احضاریه کمیته ۶ ژانویه برای ادای شهادت مبارزه کند.

پلوسی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر شما ترامپ شهادت خواهد داد و اگر این کار را نکند چه معنایی برای کشور خواهد داشت؟، گفت: فکر نمی‌کنم او آنقدر مرد باشد که بتواند در مقابل کمیته منتخب ظاهر شود. همچنین فکر نمی‌کنم وکلای او بخواهند ترامپ در آنجا حاضر شود چرا که باید تحت سوگند شهادت دهد.

کمیته ۶ ژانویه خودش نمی‌تواند ترامپ را به خاطر جرم‌های مربوط به حمله به ساختمان کنگره تحت تعقیب قرار دهد اما ممکن است توصیه‌ای خطاب به وزارت دادگستری صادر کند.

در همین حال وزارت دادگستری همچنان درگیر تحقیقات خود در رابطه با حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ است که در ماه‌های اخیر شاهد شهادت دست‌کم یکی از دستیاران بلندپایه کاخ سفید بوده و این در حالی است که صدها نفر از مردم عادی که در این حمله مشارکت داشتند، محاکمه و محکوم شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار