بازدید 11942
۸
سجاد غلامی قهرمانی جهان را از تیم امید ایران گرفت

خشم دبیر؛ سُرُم همون دوپینگه، ۲سال محرومت میکنم!

این کشتی گیر کرجی بار اولش نیست و ممکن است فدراسیون جهانی او را محروم کند. اگر فدراسیون جهانی هم محروم نکند، من او را دو سال محروم می‌کنم. هر کشتی‌گیری که بدون اطلاع، سوزنی وارد بدنش شود دوپینگی محسوب می شود
کد خبر: ۱۱۴۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸ 24 October 2022

علیرضا دبیر در مراسم تجلیل از مدال آوران بلگراد با عصبانیت اظهار داشت: من نمی خواستم صحبت کنم به دلیل گافی که کشتی گیر امید ایران سجاد غلامی داده است عصبانی هستم. چرا که او با گافی که داده است قهرمانی را از ایران گرفت. این کشتی گیر بار اولش نیست و ممکن است فدراسیون جهانی او را محروم کند. اگر فدراسیون جهانی هم محروم نکند، من او را 2 سال محروم می‌کنم.

وی افزود: ما هیچ سالی چنین تیمی نداشتیم از سال 2012 به بعد نداشتیم تیم ملی کشتی آزاد امید کشورمان 7 مدال کسب کرده است. سال 98 که فدراسیون را تحویل گرفتم کشتی آزاد ایران در رتبه 11 قرار داشت و امروز در این جایگاه قرار دارد. امروز گافی که کشتی‌گیر کرجی داده، اصلا قابل بخشش نیست چرا که امروز به دروغ رفته و به کادر پزشکی در مسابقات گفته درستکار و کاوه گفته اند باید سرم بزنم. این چندمین بار است که این کشتی گیر گاف می‌دهد و من با کسی تعارف ندارم و 2 سال بدون شک او را محروم خواهم کرد.

حمله دبیر؛ سُرُم همون دوپینگه، ۲سال محرومت میکنم!

دبیر درباره تصمیمی که گرفته است تصریح کرد: به دلیل اینکه باعث شده پرچم ایران امروز به عنوان قهرمان بالا نرود این تصمیم را گرفتم. می‌توانستیم مانند کشتی فرنگی قهرمان شویم اما به دلیل سهل‌انگاری این کشتی‌گیر همه چیز بهم خورد. اتحادیه جهانی کشتی با هیچ‌کس تعارف ندارد و طبق قوانین هر کشتی‌گیری که بدون اطلاع، سوزنی وارد بدنش شود دوپینگی محسوب می شود. در این شرایط بحرانی نمی‌توان حق را از باطل جدا کرد و باید امروز ما تسکین جامعه می شدیم و اینقدر ناراحت بودم از این موضوع که کشتی 3 وزن دیگر را دنبال نکردم که ببینم چه شده است.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص کشتی‌گیران عنوان کرد: امروز کشتی گیران بزرگسالان در این مراسم حضور دارند من به این ورزشکاران هم گفته‌ام مهم مدال المپیک است، فرقی نمی‌کند چه رنگی باشد. هر رنگی داشته باشد برای من با ارزش است. کشتی‌گیران بدانند 21 ماه تا المپیک فرصت باقی است و با یک چشم بهم زدن می‌گذرد و در المپیک باید تلاش کنند تا به مدال طلا برسند.

وی افزود: بزرگترین افتخاری که برای یک ورزشکار وجود دارد رسیدن به المپیک است و بالاتر از این برای ورزشکار اصلاً وجود ندارد. مدال طلای المپیک را به کشتی‌گیری می‌دهند که 6 دانگ باشد. کشتی‌گیر باید همیشه تمرکز داشته باشد تا مدال را از دست ندهد باید بداند یک اشتباه باعث می‌شود تا مدال را از دست بدهد. کشتی‌گیرانی مانند غلامرضا تختی، موحد، حسن یزدانی، گرایی، سوریان و خادم 6 دانگ بودند که مدال المپیک گرفته‌اند و نوش جانشان حق خود را گرفتند امیدوارم در ادامه هم کشتی‌گیران دیگر هم بتوانند به این مسیر برسند.

دبیر خاطر نشان کرد: امروز پولی که برای کشتی گیران خرج می شود پول بیت‌المال است. پولی که از فروش نفت و مالیات به دست می‌آید را در اختیار ما می‌گذارند و قرار نیست هرجوری دلمان می‌خواهد عمل کنیم و پارتی بازی کنیم. از خدای خودم شرمنده هستم که چنین گافی را امشب دادند تا این قهرمانی به راحتی از چنگ کشورمان در بیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۸
خدا قوت به اقای دبیر و مدیران و مربیان و تشکر به خاطر زحماتشون. این نگرانی اقای دبیر هم به جا اما از نظر مدیریتی توجه داشته باشند که مدیران و مربیان هم در اینگونه موارد سهیم هستند. اگر موضوعاتی مثل وارد نشدن یک سوزن بدون اطلاع مربی یا سهل انگار نبودن کشتی گیر و ششدانگ بودن و مانند انها با این درجه اهمیت است باید از قبل شناسایی میشد و اقدامات لازم اعم از آموزش صحیح و نظارت دقیق انجام می‌گرفت. حتی اگر عاملی مثل سهل انگاری یا شش دانگ بودن کشتی گیر اهمیت آن اینقدر بالاست باید در شاخصهای انتخاب اعضای تیم ملی گنجانده میشد. پس ششدانگ بودن فقط برای کشتی گیر نیست و از رئیس فدراسیون با چنین تجربه ای هم همینقدر انتظار است. با آرزوی موفقیت بیشتر
اینم دکترای مدیریت رانتی! دکترای مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی تهران دارند!! .‌.. رئیس دانشگاه شهید بهشتی که ایشان را بدون کنکور و فقط بدلیل مدال طلای سیدنی پذیرش کرد که بود؟
در همه چیز داریم ماست مالی می کنیم
باید اخراج بشه
سلام ، این حرف اقای دبیر اصلا توجیه نداره ، مدیریت تیم ضعیف بوده که کشتی گیر بدون هماهنگی سرم وصل کرده ، اقای دبیر فدراسیون شما خیلی قدرتمنده ولی قوانین سفت و سختی نداره و مثل لباس پوشیدن و تخمه خوردن شماست، یک مقداری در این موارد بی خیالی طی میشه
بخاطر این گاف استعفا بده
مگه تیم سرپرست نداره ؟
دبیرنگران باخت این کشتی نیست بیشتر نگران رکورد خودشه.............
تو جای اشتباه نشستی آقای دبیر . صرفا چون خوب کشتی می گیری دلیلی نداره که خوب هم مدیریت کنی .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار