بازدید 2886

خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر با پیشرو کانکس

پیشرو کانکس یکی از محبوب‌ترین و از بهترین تولید کنندگان انواع کانکس و خانه پیش ساخته می باشد که شما می توانید به منظور خرید انواع کانکس و کانتینر از این مجموعه استفاده کنید.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ 23 October 2022

کانکس جزء مواردی محسوب می‌شوند که در هر کجا میتوان از آن استفاده کرد و کاربردهای زیادی دارد . یکی از اصلی ترین مزیت کانکس ها قابل حمل بودن آن ها می باشد. به دلیل استفاده های متنوعی که از کانکس می توان انجام داد ، امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و نسبت به گذشته میتوان در مکان های مختلف با کاربری های متفاوت آن ها را مشاهده نمود.

با این توضیح مختصر متوجه خواهیم شد که استفاده از کانکس ها و خانه پیش ساخته محدود به یک مکان خاص نیست و می‌توان از آن‌ها به عنوان محلی برای سکونت موقت در شرایط بحرانی همانند زلزله یا فروشگاه ها و فست فود های سیار، ایستگاه اورژانس و کاربری های امدادی، نگهبانی، سرایداری و.... استفاده نمود.

خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر با پیشرو کانکس

کانکس یک سازه قابل حمل می باشد که معمولاً تولید آن به صورت پیش ساخته انجام میشود. امروزه بیشترین کاربرد کانکس اغلب برای سکونت موقتی می باشد. البته گاهی به صورت دراز مدت هم استفاده از کانکس ها کاربرد دارند.

نصب کانکس در محل انجام می‌شود و به این صورت است که این سازه از پیش ساخته شده به محل استقرار منتقل می شود و توسط کارشناسان و متخصصین پیشرو کانکس نصب آن انجام می گردد، البته گاهی مونتاژ برخی از قطعات مختلف کانکس در محل مورد نظر انجام می شود.

پرکاربردترین نمونه های کانکس

کانکس فروشگاهی

یکی از نمونه های پرکاربرد کانکس، کانکس های می باشند که محلی برای ارائه و فروش محصولات مختلف از جمله مواد غذایی، روزنامه و... است.

معمولاً در مکان های شلوغ و نمایشگاه ها کانکس های فروشگاهی زیاد دیده می‌شود. اغلب جهت زیبایی ظاهری بیشتر این کانکس ها به کرکره برقی و نورپردازی مجهز می شوند.

کانکس و کیوسک نگهبانی

این نکته را به خاطر داشته باشید که کانکس ها شامل کانکس های چوبی و کانکس های آهنی می باشند و بر اساس مواد اولیه که در ساخت کانکس استفاده شده به گروه های مختلفی تقسیم بندی می گردند.

کانکس چوبی به این صورت است که برای پوشش دیواره های آن از صفحات چوبی استفاده شده است اما تقسیم بندی مهم تر کانکس ها بر پایه کاربرد آنها انجام می‌شود که کانکس نگهبانی یکی از آنها می باشد.

همانگونه که از نام این کانکس می‌توان متوجه شد به منظور نگهبانی یا حراست یک مجموعه کاربرد داشته و مجهز به پنجره های بزرگ میباشد تا فرد نگهبان به خوبی بر محیط مورد نظر تسلط داشته باشد اما از ابعاد کوچکتری به نسبت کانکس های دیگر برخوردار است.

کانکس پزشکی

از این نمونه کانکس برای مراکز درمانی و بهداشتی کوچک یا حتی درمانگاه های سیار استفاده می گردد و گاهی در هلال احمر و پایگاه های انتقال خون نیز کاربرد دارند. اکثر کانکس ها امکانات متفاوتی دارند اما کانکس های پزشکی به دلیل ماهیت مهم آنها همیشه به سرویس بهداشتی، کابینت و قفسه، تهویه هوا و سیستم گرمایشی سرمایشی مجهز هستند.

کانکس مسکونی

کانکس مسکونی نمونه دیگری از سازه پیش ساخته می باشد که برای سکونت افراد طراحی و تولید می شود و از تمام امکانات رفاهی بهره مند بوده و به صورت سکونتگاه سرایداری یا نگهبانی باغ یا ویلا می باشد. با توجه به تجهیزات و امکاناتی که برای کانکس مسکونی در نظر گرفته می شود و همچنین ابعاد آن و متریال هایی که در ساخت کانکس مد نظر گرفته شده اند قیمت نهایی آن نیز تعیین می شود.

مزیت های استفاده از انواع کانکس بسیار متعدد هستند که می توان از اصلی ترین آنها به قابلیت جابجایی و ساخت سریع با هزینه های مناسب اشاره کرد . البته نیازی به طی کردن مراحلی برای دریافت پرونده ساخت یا مراحل اداری دیگر ندارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این سازه ها ساخته میشوند.

در تمامی شرایط می‌توان از کانکس های مختلف از جمله کانکس های مسکونی استفاده کرد و برای افرادی که میخواهند در باغ خود یا ویلای شان یک محیط دیگر برای سکونت راه اندازی کنند استفاده از کانکس بهترین گزینه خواهد بود.

با پیشرو کانکس به راحتی کانکس و کانتینر باکیفیت بخرید

پیشرو کانکس یکی از محبوب‌ترین و بهترین تولید کنندگان انواع کانکس و خانه پیش ساخته می باشد که شما می توانید به منظور خرید انواع کانکس و کانتینر از این مجموعه استفاده کنید و در نهایت بهترین کانکس ها را با بالاترین کیفیت ها در اختیار داشته باشید.

پیشرو کانکس در این صنعت توانسته است به تجربه ها و موفقیت های بی نظیری دست پیدا کند، این مجموعه با ثبت بیش از دو دهه فعالیت موفق در کارنامه کاری خود، کسب رضایت مشتریان عزیز را در اولویت اصلی فعالیت‌های خود قرار داده است.

از ویژگی‌های اصلی پیشرو کانکس که منجر به تمایز آن با دیگر رقبا می شود میتوان به خدمات به شهرستان ها و مشاور حرفه ای اشاره کرد و ارسال سریع کالا در کنار تضمین کیفیت و سلامت کالا موجب می شود تا مشتری با اعتماد بیشتری خرید خود را از این شرکت انجام بدهد.

متاسفانه برخی از شرکت های نامعتبر با تبلیغات کانکس های ارزان سعی در فروش بیشتر و سود رسانی خود داشته‌اند. اما محصول نهایی این شرکت ها اصلا مورد نظر مشتری و رضایت آن ها نخواهد بود و پس از مدت زمان کوتاهی عمر مفید کانکس و کانتینر به پایان خواهد رسید و باید مجدداً برای خرید کانکس و کانتینر اقدام کرد که در این شرایط افزایش هزینه ها را در بر خواهد داشت. این شما هستید که با شناسایی شرکت های معتبر و شناخته شده ،کانکس و کانتینر باکیفیتی را خریداری می کنید که علاوه بر قیمت مناسب عمر مفید طولانی مدتی خواهد داشت.

در نهایت زمانی که می خواهید برای خرید کانکس اقدام کنید حتماً به نکات مهم قرارداد یا پیش فاکتور کانکس در کنار جزئیاتی مثل نوع شاسی، نوع اسکلت، نوع درب و پنجره، عایق جداره ها، نوع مصالح کف سازی، پوشش خارجی بدنه، پوشش داخلی، سیم کشی، اتصال جزئیات، قلاب و... دقت لازم را داشته باشید و همچنین از مشاوره های تخصصی https://pishroconex.com در خصوص انتخاب نوع کانکس بر حسب نیاز و محل نصب کانکس بهره مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار