بازدید 2933

انتقاد صریح علم‌الهدی از وزیر ورزش

امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
کد خبر: ۱۱۴۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ 21 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خراسان، مهمترین بخش اظهارات آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد به شرح زیر است:

* اگر کسی اعتراض دارد که به حق است باید با استفاده از امکانات آزادی در عرصه‌های سیاسی و‌ مکان‌های علمی اعتراض خود را بیان کند. مگر معترض برای اعتراضش باید به صف آمریکا بپیوندد؟

* این تقسیم‌بندی -معترض و مخرب- غلط است و هر کس و هر مسئولی انجام داده اشتباه کرده، همه آن‌ها مخرب و ضد اسلام بودند.

* تا این حد نظام بدهکار شود که یک دختر ناهنجاری که در اجرای برنامه سنگ‌پیمایی روسری خود را برداشته و کشف حجاب کرده، آن هم در مقابل چشم تمام مردم دنیا به عنوان یک ورزشکار اعزام شده از جمهوری اسلامی، آبروی نظام را برده و بعد بگوید روسری‌ام افتاد، حالا قبول می‌کنیم، سیاست این است این خانم از کشور طرد نشود و به مملکت و خانواده برگردد، اما این آقای وزیر ورزش کنار او بایستد و او هم به جای روسری کلاه سرش بگذارد و عکس بردارد، این قابل تحمل نیست، این دهن‌کجی به دخترها و زن‌های باحجابی است که در این مجامع و راهپیمایی‌ها حرکت میلیونی انجام دادند.

* بانوان ورزشکاری که خارج رفتند، برخی باحجاب بودند و مدال آوردند، این آقای مسئول با این افراد باحجابی که مدال آوردند عکس برندارد و با این عنصر ناهنجار عکس بردارد، او هم به جای روسری کلاه بگذارد و این بعد رسم می‌شود که روسری بیفتد و کلاه بگذارند عین زمان رضاخان. خواص ما بی‌بصیرت هستند یا بصیرت در اندیشه و یا عمل ندارند. آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟ دولتی که متدینین به آن رای دادند.

* هفته گذشته عرض کردم در بین افرادی که گرفتار و بازداشت شدند، یک نفر پیدا نشد مهر بخواهد و نماز بخواند، بعد بزرگواری به بنده توهین کرده که تو مقصر هستی این‌ها نمازخوان نیستند. منظورش نوع ما و مسئولان نظام است. شما چرا آن تکه خالی لیوان را می‌بینی و نیمه پر را نمی‌بینی؟

* ما‌ مسئولیم که نمازخوان نیست، اما این شهدایی که هنوز دنبال شهادت هستند، جمع عظیم نخبگانی که در دنیا ظاهر شدند، این‌ها نتیجه پرورش انقلاب نیست؟ این‌ها تربیت انقلاب نیست؟

* چطور یک دختر نادان یا زن هرزه‌ای که روسری از سرش برمی‌دارد مربوط به تربیت انقلاب و فرهنگ نظام است، اما این همه خواهران متدین عفیفه‌ای که در تجمع زیاد به عنوان مدافع حجاب در عرصه ظاهر می‌شوند تربیت شدن نظام و انقلاب نیستند؟

* این چه قضاوتی است؟ این عملیات روانی دشمن است که متاسفانه صداوسیما و برخی مسئولان هم این حرف را می‌زنند و ندانسته خودشان سوژه عملیات روانی دشمن شدند.

* فضای مجازی دست دشمن و خارج کشور است. اگر همه بسیج شویم نمی‌توانیم در اجرای حکم جهاد تبیین فضای مجازی را بگیریم؟ منتظر مجلس باشیم که دو نفر نماینده عوضی جلوی قضیه را بگیرند. جریانی علیه دولت شروع شود که می‌خواهید آزادی را بگیرید، منتظر این هستید؟ وارد شوید و فضای مجازی را فتح کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی