بازدید 2005

استقلال شکست در تبلیغات محیطی را گردن سازمان لیگ انداخت

کد خبر: ۱۱۴۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 21 October 2022

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد ادعای سازمان لیگ بابت طلب 60 میلیارد تومانی از آبی‌ها عنوان کرد: این رقم درست نیست. پس از اتفاقی که برای تبلیغات محیطی افتاد، اعلام شد برای هر بازی مبلغ سه میلیارد تومان پرداخت می‌کنیم. این رقم برای 15 بازی، 45 میلیارد می‌شود که 10 میلیارد پرداخت کردیم. اگر طرف قرارداد کارگزار ما 100 میلیون تومان با شرکتی قرارداد می‌بست، سازمان لیگ رقمی زیر قیمت اعلام می‌کرد و همه تبلیغات به سمت سازمان لیگ می‌رفت.

کریمی در پاسخ به این پرسش که می‌توان گفت پروژه استقلال برای تبلیغات محیطی شکست خورده است، اظهار داشت: چون سازمان لیگ با ما همراهی نکرد، این پروژه شکست خورد. قبلاً پنج میلیارد تومان از تبلیغات محیطی به استقلال و پرسپولیس تعلق می‌گرفت و پس از کسر درصدی برای بازیکنان، یک میلیارد تومان نصیب استقلال می‌شد. استقلال چگونه برای فصل جدید باید 60 میلیارد تومان پرداخت کند؟

وی با اشاره به مشکلاتی که میان استقلال و سازمان لیگ ایجاد شد، تصریح کرد: سازمان لیگ قیمت‌ها را پایین آورد و اجازه پخش بازی‌ها را نداشتیم. مسائل دیگری هم رخ داد که این اتفاق رخ نداد. با این حال صحبت از مبالغ 60 یا 90 میلیارد تومان صحت ندارد. کارگزار مبلغی بدهکار است و اینکه مدارک باشگاه را جعلی می‌دانند، صحت ندارد. اکنون پول در حساب وجود دارد و نمی‌دانم چرا سازمان لیگ، مبالغ چک‌ها را برداشت نمی‌کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال راجع به پایان چالش پخش نشدن دیدارهای آبی‌ها به شکل مناسب گفت: با ورود وزیر ورزش به این حوزه، باشگاه استقلال باید یک‌سوم مبلغ مقرر یعنی یک میلیارد تومان برای هر بازی پرداخت کند. این اتفاق قبل از تغییر مدیرعامل باشگاه و زمانی افتاد که پخش تلویزیونی به مشکل خورده بود.

کریمی در مورد وضعیت فعلی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: روزی که فتح‌الله‌زاده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد، به او گفتم باشگاه بدهی‌ها و مطالباتی دارد؛ فردا نگویید پول نبود. فتح‌الله‌زاده هم گفت همیشه به همین شکل آمدم و گلایه نمی‌کنم. ما حدود 90 میلیارد تومان طلب داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم