بازدید 13379
پشت پرده کامل اخراج علی کریمی از استیل آذین

زبانهای سرخ ، قلم های زرد و آبروی کریمی

حرفهای علی کریمی یک روز قبل از بازی با استقلال اختلافات او با مدیرعامل تیم را وارد فاز جدیدی کرد؛ اختلافی که به نظر کهنه می‌آید اما نمی‌توان دلیل واضحی برای آن پیدا کرد؛ فلاش‌بکی به ابتدای فصل و زمانی که علی کریمی به زور و البته با اصرار حسین هدایتی مقابل دوربین‌های عکاسی ایستاد تا نمایی از وی و آجرلو در خاطرات ورزش ایران ثبت شود.بعد از این که خبرگزاری هابا انتشار گزارشی خبر از اختلاف نظر شدید علی کریمی و مصطفی آجورلو داد سایت رسمی این باشگاه با انتشار مصاحبه‌ای از علی کریمی این گزارش را به کلی تکذیب کرد اما پس از چند هفته اختلاف کریمی و آجورلو با مصاحبه تند بازیکن استیل آذین علنی شد تا همگان از اختلافات این دو خبردار شوند وسرانجام با اخراج کریمی ظاهرا این داستان تمام شد !
کد خبر: ۱۱۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۱ 17 August 2010

نابغه ای که فوتبال ایران سالهاست نمونه اش را به خود ندیده است . گلهای بی بدیل و جادوی بی نظیر از کریمی یک رقصنده با توپ ساخت که نه در ایران ، بلکه در آسیا به او لقب مارادونا داد .

به گزارش خبرنگار ورزشی "تابناك"،  علی کریمی در بسیاری از افتخاراتی که در دهه ی اخیر برای فوتبال ایران به دست آمده است همیشه نقشی بسزا داشته و قطعاً لایق برخوردی اینچنین نیست .
 
 بویژه آنکه به یاد بیاوریم پیش از بازی با استقلال ، مدیر عامل محترم باشگاه استیل آذین اعلام کرده بودند که پس از بازی جواب علی کریمی را خواهد داد ! و اینچنین است که  اصل روزه خواری و دلیل اخراج از دید جناب مدیر عامل ، زیر سوال می رود و این پرسش به وجود می آید که آیا واقعاً ، علی کریمی ، به خاطر تظاهر به روزه خواری مورد عتاب آجورلو قرار گرفت یا به دلیل مصاحبه علیه آقای مدیر عامل؟!

اخراج بازيكني مثل علي كريمي كه تا چندي پيش در مقام مشاور عالي مالك باشگاه استيل‌آذين نقش پررنگي در يارگيري اين تيم در فصل نقل و انتقالات ایفا کرده بود به‌هيچ عنوان قابل پيش‌بيني نبود. همانطور كه گفت‌وگوي عجيبش در مورد مديريت باشگاه هم يك اتفاق غيرمنتظره به نظر مي‌رسيد.

يك دهه درخشش و عصيانگري

علي كريمي در اواسط دهه 70 و با درخشش بي‌نظير در تركيب تيم فوتسال فتح تهران در فوتبال ايران شناخته شد. او از همان ابتدا بازيكن مطيع و سربه زيري نبود اما بسياري از باشگاه‌ها آرزويش را داشتند. دراولین روزهايي كه نام علي كريمي سر زبان‌ها افتاده بود او در سالن 12 هزار نفري آزادي معركه عجيبي راه انداخت و پس از باز كردن دروازه استقلال در فينال بازي‌ها به سمت تماشاگران اين تيم رفت و حركت تحريك كننده‌اي انجام داد. آنچه بازي را به جنجال كشيد و باعث شد صندلي‌هاي ورزشگاه يك به يك به وسط زمين مسابقه پرتاب شوند. داور علي كريمي را از زمين اخراج كرد اما با اين حال دقايق زيادي طول كشيد تا فضا براي ادامه مسابقه مساعد شد. دشمني آبي دوست‌ها و علي كريمي از همان روز آغاز شد و قابل پيش بيني بود كه ستاره ياغي به زودي پيراهن قرمز را برتن خواهد كرد.

 
 امير عابديني ، مديرعامل وقت پرسپوليس – در جذب كريمي تعلل نكرد اما ستاره پرسپوليس با پيراهن تيم ملي اميد در ويتنام به داور بازي لگد زد و بيش از يك سال از حضور در ميادين فوتبال محروم شد. كريمي در بازگشت به همه كاره پرسپوليس تبديل شد و آوازه شعبده بازي‌هاي او خيلي زود در فوتبال قاره پيچيد. در پايان دومين فصل حضورش در پرسپوليس مشتري‌هاي دست به نقد زيادي داشت اما سرانجام در حالي كه به شدت با عابديني دچار اختلاف شده بود به الاهلي امارات رفت و اعلام كرد خوشحال است كه از اين انتقال ريالي به جيب پرسپوليس و امير عابديني نرفته است.

عصیان گري‌هاي كريمي در اوج دوران فوتبالش و زماني كه پيراهن بايرن مونيخ را به تن داشت همچنان پابرجا بود. او در همين دوران و قبل از جام‌جهاني 2006 آلمان جبهه مخالف برانكو ايوانكوويچ را تشكيل داد و چند روز قبل از پرواز تيم ملي به آلمان اعلام كرد تيم ملي با اين مربي به جايي نمي‌رسد. كريمي در جام‌جهاني پس از آنكه در بازي با پرتغال تعويض شد لگد محكمي به چمدان كادر پزشكي زد و در آخرين بازي تيم ملي هم در تركيب اصلي قرار نگرفت. اختلاف شديد او با علي دايي كه در جبهه موافقان برانكو بود از همين بازي‌ها آغاز شد و بعدها وقتي دايي سرمربي تيم ملي شد به اوج رسيد. دايي خوب مي‌دانست نمي‌تواند كريمي را بدون دليل از تيم ملي كنار بگذارد. او شماره هشت را به همراه تيم ملي به اردوي اردبيل برد و اين بار ياغي زودتر از هميشه به زبان آمد.
 
كريمي امكانات اردوي اردبيل را ضعيف و دور از شأن تيم ملي دانست تا از تيم ملي كنار گذاشته شود و بعدها دعوت مجدد دايي را نپذيرد. كريمي حتي خواهش برخي رجال سياسي را براي آشتي با دايي ناديده گرفت و وقتي در يكي از بازي‌هاي پرسپوليس او را با دايي روبه‌رو كردند تا در عمل انجام شده قرار بگيرد و آشتي كند، بازهم طفره رفت. كمتر از يك سال پس از اين ماجرا علي كريمي اصطكاك شديدي با عباس انصاري فرد – مديرعامل وقت پرسپوليس – پيدا كرد و او را به دروغگويي و سوء سابقه مالي متهم كرد. كريمي در نهايت قرارداد سال بعدش را با پرسپوليس تمديد نكرد و به استيل‌آذين پيوست. او از معدود بازيكناني بود كه ايرادها و امكانات ضعيف اردوي تيم ملي در اتريش را بدون پرده پوشي به زبان آورد و به اين ترتيب از تيم ملي هم كنار گذاشته شد.

 مقصر كيست؟

باشگاه استيل آذين نمي‌تواند مدعي شود براي حفظ نظم و انضباط كريمي را كنار گذاشته. حسين هدايتي يك‌سال و اندي قبل با استفاده از اختلافات كريمي و انصاري فرد او را به استيل آذين كشاند و بي‌ترديد مي‌دانست با چه بازيكني قرار داد مي‌بندد. استيل آذين زماني براي مطرح شدن در فوتبال ايران به كريمي نياز داشت و امروز كه به اهدافي وراي مطرح شدن نياز دارد آقاي مديرعامل را به كريمي ترجيح مي‌دهد.

علی کریمی ; ایکاش حالا که دیگر دوران ناپختگی در فوتبال را پشت سر گذاشته است و سالها تجربه ی میادین مختلف را در کوله بارش حمل می کند ، با در پیش گرفتن راهی تازه و روشی نو ، سبک و سیاقش را تغییر می داد . شاید یک عذر خواهی جانانه که زیاد با راه و روش  کریمی سازگار نیست ، بتواند همه چیز را ختم به خیر کند . البته مطمئناً این حرف و حدیث ها هم پیرو همان سیستمی که مدتهاست در فوتبال ما باب شده است ، پایان خواهد یافت و به احتمال قریب به یقین علی کریمی به استیل آذین باز خواهد گشت ، امّا امید آن می رود که این تلنگر همچون تلنگرهای قبلی ، خیلی زود ، از خاطر کریمی نرود و جادوگر فوتبال ایران بیش از اینها مراقب زبان سرخش باشد ، چرا که فوتبال ایران همچنان ، هم به سر سبز و هم به ساق های توانمند ستاره اش نیاز دارد .

هدایتی ، آجرلو را برکنار می‌کند؟

 اظهارات کریمی در گفت‌وگو با سایت شخصی‌اش که اظهارات نسبتا تندی هم بود، رنگ جدیدی به این اختلافات پاشید. ابتدای فصل، موضع سکوت برای آرامش باشگاه بود اما حالا این اظهارات تبدیل به انفجاری شده که حول و حوش باشگاه استیل‌آذین شنیده می‌شود؛
به نوشته وطن امروز ، احتمال برکناری آجرلو از مدیریت باشگاه استیل‌آذین وجود دارد. انگار که بازیکنان تیم هم بویی از این جریانات برده‌اند و می‌دانند که قرار است در روز‌های آینده چه اتفاقاتی در باشگاهشان بیفتد. این را می‌شود از زمزمه‌هایی که پس از هر تمرین می‌کنند به‌خوبی فهمید.
هدایتی اخراج کریمی را وتو می کند !

اخراج علی کریمی از استیل آذین به دستور مصطفی آجرلو بدون اطلاع و موافقت حسین هدایتی مالک باشگاه بوده است.  يک منبع آگاه باشگاه استيل آذين درصحبتهایی در این رابطه گفت: حسين هدايتي به عنوان مالک باشگاه از اخراج علي کريمي بي اطلاع بوده و با اين موضوع مخالف است.
 
 اين منبع که خواست نامش فاش نشود ،‌افزود : هدايتي خواهان بازگشت علي کريمي به تمرينات تيم فوتبال استيل آذين است. وي ادامه داد: به طور حتم هدايتي اين بازيکن ارزشمند را به زودي به تمرينات بازمي گرداند زيرا شان بازيکنان بزرگي چون کريمي بايد حفظ شود. وي تصريح کرد: قرار بود امروز يکشنبه جلسه اعضاي هيات مديره باشگاه برگزار شود که به دليل ناراحتي اعضاي هيات مديره از اين تصميم آجورلو، جلسه فوق برگزار نشد.


دفاع جانانه مهدوي‌كيا از كريمي !

 درباره علي كريمي بايد بگويم نبايد به سادگي اين بازيكن و ساير نفرات تيم را زيرسوال برد. چرا بايد كريمي را متهم به روزه‌خواري در ملاء عام كرد. مگر در تمرينات ما چند تماشاگر حضور دارند كه بخواهيم بگويم او در ملاءعام روزه‌خواري كرده، اصلا شايد او مسافر بوده يا دارو مصرف مي‌كرده كه نمي‌توانست روزه بگيرد يعني بايد درباره مسائل شخصي افراد هم تحقيق و تفحص كرد،

بازتاب اخراج کریمی در رسانه های عربی

انتشار خبر اخراج علی کریمی در رسانه‌های عربی کشورهای حوزه خلیج فارس بازتاب گسترد‌ه‌ای داشت.
  
انتشار خبر اخراج علی کریمی ستاره‌ی سرشناس فوتبال ایران در رسانه‌های عربی کشورهای حوزه خلیج فارس بازتاب گسترد‌ه‌ای داشت.
 
  روزنامه‌ی الاتحاد چاپ امارات در شماره امروز خود با تیتر باشگاه ایرانی علی کریمی را به دلیل روزه خواری اخراج کرد را انعکاس داده است.
این روزنامه در ادامه این خبر آورده است: باشگاه استیل آذین ستاره سرشناس و صاحب نام خود را به دلیل عدم انجام اعمال ماه مبارک رمضان و عدم احترام این بازیکن31 ساله به فرایض ماه رمضان اخراج کرده است.

الاتحاد در ادامه خاطر نشان می‌کند که این در حالی است اکثر فوتبالیست‌های مسلمان شاغل در لیگ‌های معتبر اروپایی در ماه مبارک رمضان به روزه داری می‌پردازند که خود علی کریمی هم پیش از این در زمان حضور در آلمان یکی از همین بازیکنان بود که به فرایض دینی اهمیت می داده است.سایر روزنامه‌ها و سایت‌های خبری عربی نیز با همین مضمون خبر اخراج علی کریمی را نقل کرده‌اند و درباره آینده کاری‌ این بازیکن در فوتبال ایران به گمانه‌زنی پرداخته‌اند.
 
حرف های  آجرلو در مورد علی کریمی

مدیرعامل باشگاه استیل آذین با بیان اینکه فصل گذشته گروهی درصدد بودند به این باشگاه آسیب برسانند و تا حدودی هم موفق بودند، گفت: ما سال گذشته نتوانستیم به اهدافمان برسیم که یکی از دلایل آن به علی کریمی بازمی گشت.
 
 مصطفی آجورلو در مورد اخراج علی کریمی هافبک این تیم گفت: با توجه به مقررات و آیین نامه‌های الزامی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، متاسفانه علی کریمی در یکی از تمرینات تیم اصرار داشت در ملاء عام و در زمین تمرین به خوردن آب بپردازد.
گل : وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسئولان ذیربط به این بازیکن تذکر می‌دهند که این کار را انجام ندهد ولی متاسفانه ایشان با فحاشی و با اهانت به مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بیان می‌کند اگر می‌خواهند محروم کنند، من را محروم کنند.
مدیرعامل باشگاه استیل آذین ادامه داد: با توجه به این دو موضوع، نمی‌توانستیم بر روی این مساله در باشگاه خودمان سرپوش بگذاریم و این مشکلات به وجود آمده را ندید بگیریم و در نهایت تصمیم به اخراج این بازیکن گرفتیم.

 
حمایت علی دایی از علی کریمی !

 خبرنگاراني كه در پايان تمرين پرسپوليس براي پرسيدن سوالات هميشگي دور علي دايي را گرفتند هرگز تصور نمي‌كردند كه او در پايان مصاحبه‌اش از علي كريمي حمايت كند.
گل : دايي در پاسخ به اين سوال كه نظرش درباره ماجراي علي كريمي و باشگاه‌اش چيست؟ گفت:«به نظر من در حق علي كريمي ظلم شده اسلام دين راحتي است و شايد كسي معذوريت داشته باشد و نتواند روزه بگيرد.»
علی کریمی: به مسائل مذهبی اعتقاد دارم

علی کریمی در پاسخ به بیانیه‌ی باشگاه استیل آذین مبنی بر اخراجش از این باشگاه، تاکید کرد که تمام این حاشیه‌سازی‌های در پاسخ به یک مصاحبه است نه چیز دیگری.


 
باشگاه استیل آذین ظهر روز یک‌شنبه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که علی کریمی بازیکن این تیم به دلیل آنچه که روزه‌خواری و توهین به مسوولان فدراسیون فوتبال در جریان تمرین‌های این تیم خوانده شده، از این باشگاه اخراج شده است، این در حالی است که این بازیکن نامدار فوتبال ایران تمام دلایل مطرح شده در این‌باره را رد کرده و مدعیان آن را به خدا واگذار می‌کند.
 علی کریمی در این باره گفت: «سال‌های سال است که بازی می‌کنم اما هیچ گاه در مورد من چنین مسائلی مطرح نشده و نبوده چرا که من یک مسلمان هستم و به مسائل دینی و مذهبی اعتقاد دارم. آن‌ها اگر چنین ادعایی داشتند چرا همان روز اعلام نکردند و اجازه دادند من برابر استقلال بازی کنم.فکر می‌کنم همه این حاشیه‌سازی‌ها به خاطر مصاحبه من قبل از بازی در مورد مدیریت قبلی بوده است.»


برنامه نود پنج شنبه شب نیز برگزار می شود و شاید تا آن زمان اوضاع روشن تر شده باشد، یا کریمی می ماند و آجرلو می رود و یا با رفتن کریمی تمام ارزش های فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین و مدیر عامل و سرپرست این تیم حفظ خواهد شد.


 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آقای آجرلو مرد مبارزه با روزه خواری پس چرا تیم روز مسابقه با استقلال در هتل ناهار خورد .به شعور مردم توهین نکنید مشکل کریمی مصاحبه بود نه روزه خواری
هر كسي يه ارزشي داره
بازيكني مثل علي كريمي تو ايران هر 40 يا 50 سال يه بار ميان شايد هم اصلا بازيكني هم سطح علي كريمي نياد متاسفم به حال رئيس باشگاهي كه ورزش رو با ساير مسائل قاطي كرده
بحث آبروی کریمی که باید توسط باشگاه استیل آذین حفظ میشد جداست اما تا کی باید شاهد پرده دری امثال کریمی در فوتبال باشیم؟ بر هیچکس پوشیده نیست که آقای علی کریمی به همان اندازه که بازیکن با استعدادی هست ، بسیار تندخو نیز هست. آقای کریمی بازی های زیبای شما هیچگاه از چشم ایرانیان پاک نخواهد شد ، انتقاد های جسورانه شما هم قابل ستایش است اما تندخویی و رفتار طلبکارانه شما که بارها در مقابل داور ها ، بازیکنان و مسئولین فوتبال دیده شده هم به هیچ وجه از دید مخاطبین دور نخواهد ماند. افرادی را داریم که در عین ساده زیستی صد ها برابر بیشتر از شما خدمات خالصانه برای میهنشان انجام داده و ذره ای هم منت نگذاشته اند ، چه شده که بازیکنانی مانند شما که دستمزد سالیانه تان از درآمد کل عمر چندین کارمند بیشتر است به این صورت جواب پس می دهید؟ مگر غیر از این است که تمام این هزینه ها از بیت المالی تزریق می شود که در واقع باید صرف آبادانی این کشور شود؟ آقای کریمی ، رفتار باشگاه استیل آذین و کینه ها و کدورت های آنان با شما قضیه ای جداست که حساب آن ها با خدای خودشان است اما نکته ای که در اینجا می ماند رفتار طلبکارانه شماست که انسان را رنج می دهد ، تا دیر نشده خودتان را در همین ماه مبارک اصلاح کنید و بدانید که در مقابل همه این اتفاقات هم در برابر مردم و هم در برابر خدا مسئولید. ستاره بمانید...
عمل شما یعنی ضربه زدن به اسلام بنام اسلام،آیا با خود اندیشیده اید با این کارتان چه میزان به روزه داران افزوده یا از آنان کاسته اید ؟کسی که مدافع واقعی اسلام است همه تلاشش در جهت جذب دیگران به آن است نه فراری دادن آنان،علاوه اینکه بردن آبروی یک مسلمان بدون اینکه حتی جرمش ثابت شده باشد(در صورت اثبات هم کسی حق افشاگری ندارد) بزرگترین گناه شماست ،لذا لطفا به حرمت اسلام، ندانم کاریهای خود را بنام اسلام به خورد مردم ندهید (شمااگر توان مقابله با او را داشتید از نام اسلام علیه او سوءاستفاده نمیکردید).
اینگونه برخوردها از هر دوناحیه نشان دهنده عدم سلامت فوتبال می باشد. تازمتنی که این عدم سلامت وجود داشته باشد فوتبال ایران روز به روز ضعیفتر و سیر نزولی طی خواهد نمود. متاسفیم
دیشب وقتی مصاحبه آقای آجرلو را از برنامه نود دیدم دلم به حال خیلی ها سوخت.. کاش می شد بنویسم ... کاش میتونستم ذهن های پاک و کنجکاو و معترض دانش آموزانم را قانع کنم... جناب آقای آجرلو ....از دین و اسلام و تکرار دو مرتبه ..... بودن شما می خواست توجیه گر چه باشد؟ یعنی مدیرعاملی شما این قدر برایتان مهم است که روزه و احساسات پاک میلیونها نفر باید بهانه ای برای زبان سرخ علی کریمی باشد؟ دلم برای رزمندگان گمنامی می سوزد که نه تنها در شهر من بلکه در سراسر این میهن پراکنده اندو رفتند به عشق وطن و دین خود جنگیدند و هیچکدام جانفشانی های خود را به رخ نکشیدند و هیج ادعایی هم ندارند
متاسفانه در این 30 سال هرکسی را می خواهند بزنند ربطش می دهند به اسلام ! این نتیجه ابزاری کردن دین برای اهداف غیر دینی و در نهایت برای اصلاح امور هم چاره ای نمی مونه جز زدن دین ! این چند روزه با هر جوانی که صحبت می کنم از روزه و روزه دار فراری شده ! هم تیمی هاش می خواهند ازش دفاع کنند کل داستان روزه رو می برند هوا ! این بازیکن بی تربیت و بی سواد و یاغی و تنها هنرش خوب فوتبال بازی کردنه ... قبول ... به همین دلیل اخراجش کن با دین چی کار داری آخه پاسدار انقلاب !!!
این نحوه ی رفتار کردن با بازیکن به این بزرگی نیست))با این کارها می خواین چه چیزی رو ثابت کنین؟که خیلی باایمانید؟؟؟؟؟متآسفم برای کسانی که با نام اسلام با آبروی افراد بازی می کنن
جناب اجرلو فقط بگویم از امام ورهبری خرج نکن بس
اگر هم دليل اخراج ايشان روزه خواري باشد كه نيست، آقاي آجرلو بايستي به دليل اشاعه منكر پاسخگو بوده محاكمه گردند! چراكه در تمرين مورد نظر كمتر از 50 نفر حضور داشته اند كه شاهد روزه خواري بوده اند، ولي اينك 50 ميليون نفر به روزه خواري (منكر) وقوف يافته اند كه بين آنها طرفداران و الگو برداران محض علي كريمي كم نيستند! و اين دقيقا يعني اشاعه منكر كه جناب آجرلو انجام داده اند
یه مصاحبه از آجرلو سه شنبه توی خبر ورزشی چاپ شده آدم خیلی غصه اش میگیره . بابا مگه مدیر یه باشگاهه خصوصی موندن و هر روز توی روزنامه بودن اینقدر ارزش داره که آدم از همرزمای شهیدش هزینه کنه.اون از مصاحبه اش توی نود که صد بار گفت من پاسدار اسلامم و این هم از این مصاحبه اش .تو رو خدا کارهای بدتون رو به پای اسلام وانقلاب و رهبر نذارین
علی کریمی کسی بود که در تیم بایرن مونیخ با مربی در مورد روزه گرفتنش داشت دچار مشکل میشد حالا تو کشورش دارن به بهونه روزه خواری حق خوری میکنند...
کارشون درسته والا
علی کریمی عزیز خیلی دوستت دارم. هیچکس کامل نیست جز معصومین. از جنابعالی هم انتظار کامل بودن نداریم. از همان روزی که به قول منصورخان پورحیدری به خاطر حضرت ابوالفضل عباس دستبند سبز به دست کردی ارادتم به شما دوچندان شد. شنیده ای که می گویند زمستان می رود و روسیاهی به ذغال می ماند؟
علي جون تمام اين جريانات واسه خراب كردنته چون دستبند ... يادآور .......ما تا .... ايساده ايم . يا علي مدد
آقای اجرلو
آخه چقدر ......اگه تو راست میگی چرا حین تمرین یا بعد از تمرین اخراجش نکردی.واقعا خیلی ....کاری.ب... نون بازوتو بخور سردار
جناب سردار آجرلو شما بهتر نيست كه در زمينه تخصص تان فعاليت كنيد من فكر مي كنم هم براي شما و هم براي مردم بهتر باشد . شما يك فرد نظامي هستيد و بهتر است در زمينه فوتبال نظر ندهيد.
من نمیدانم چرا هرچی سردار بیکار میشود مدیرعامل باشگاههای ورزشی میشود اینقدر آدم حسابی ورزشی نداریم که این سردارها باید مدیریت کنند و آخرش با این مدیریتشان ضربه به تشیع بزنند! ....
اين مسائل كوچك يك نشانه است.نشانه اين كه روزهاي خوشي در انتظار اين .... نيست.
جدا از فوتبالش، علی کریمی انسان والا و بزرگی هست.اگه کوته بین نباشیم این را متوجه میشیم همگی.خیلی دوست دارم کریمی
خاک بر سرمون که همه ...شده ریا و تزویر. کاشکی علم انقد پیشرفت کنه که به جایگاه افرادو تو بهشت و جهنم دید اونوقت معلوم میشد کریمی انسانتره یا آجرلو؟ اگه دیانت آجرلو و آجرلوها اندازه کریمی بود به خدا وضع همه چیمون خیلی بهتر از الان بود...
آقاي آجرلو ميتوانست بدلايل انضباطي و طبق قوانين و مقررات باشگاه كريمي را اخراج كند در اينصورت مشكلي پيش نميآمد
وليكن اخراج كريمي به جرم روزه خواري بازي با آبروي يك شخص بود و آقاي آجرلو حق اظهار نظر و اقدام در مورد عدم رعايت تكاليف شرعي توسط كريمي را ندارد.واين مساله يك مساله كاملا شخصي است.مگر امثال كريمي و دايي در آلمان بدستور آجرلو ويا هر شخص ديگري تكاليف ديني خود را انجام ميدادند.
بی جهت نیست روزگار فوتبال ما اینی هست که شده در مدیریت آن آدمهایی قرار گرفته اند که به اعتبار ...بودن و ....گذاشتن دست به هر کاری میزنند تا ناکامیهای خودشان را به گردن دیگران باندازند و تحمل کوچک ترین انتقادی را نمیتابند و با استفاده ابزاری از مذهب تلاش داردن منتقدین خود را از میدان به در برند
تا زمانیکه اینان .....در این سمت ها قرار دارند روزگار فوتبال ما همین هست که هست و روز به روز بیشتر افت خواهیم کرد
ميخواهيد فوتبال ايران را به سقوط کامل بکشانيد؟..بگوييد اين بازي ممنوع است ..محروم کردن تماشاچيان ومنشوری کردن بازيکنان کم نبود؟
مگر چند شغلي ممنوع نيست چطور سردارمدير فوتبال هم است ؟
..قراراست رتبه فوتبال در رتبه بندي فيفا ازاين هم پايين تر برود؟ کاررا به فوتبالی ها بسپاريم ..
..روزه گرفتن مساله شخصی است وبهانه برای اعمال نقشه از پيش طراحی شده بوده.برنامه ورزشی لس انجلسی طرفدار قطبی از هفته پيش شروع به سخنرانی عليه کريمی کرده بود..
علی کریمی دوستت داریم.
از .....لقمه ای بنام حسین هدایتی چه توقعی دارید ؟
علی کریمی عزیز خیلی دوستت دارم.
اگر بيطرفانه به قظيه نگاه كنيم روزه داشتن يك مسئله شخصيه و گرفتن و نگرفتن آن به خود فرد ربط داره و گناهش و يا ثوابش به خودش بر ميگرده ولي حالا اگر هم چنان باشد كه آقاي آجرلو مي گويد و خودش را جاي پدر ايشان معرفي مي كند كدام پدر اينچنين آبروي فرزندش را نه تنها در يك كشور حداقل در كشورهاي اطراف خودمان مي برد ايكاش آقاي آجرلو همانند همان پدر ميرفت و با كريمي با زبان يك پدر صحبت مي كرد و نام اسلام ودين را نمي آورد ما ايراني هستيم و مسلمان .
آقاي آجرلو خجالت مي كشم وقتي شما را بنام سردار خطاب مي كنند..
برای فوتبال وفوتبال دوستان متاسفم که اینطور باستار ه ها برخورد می شود
خیلی بی انصافیه که تمام زحمات سردار آجرلو برای فوتبال کشور را با افسارگسیختگی یک بازیکن که سوابق بی ادبی های او در همین کامنت ها ذکر شده، نادیده بگیریم. خوب است که به حرمت ماه رمضان هر دو طرف کمی کوتاه بیایند و از یکدیگر عذرخواهی کنند و مردم را بیش از این دچار التهاب و نگرانی نکنند.
اینقدر این بازیکن بی فرهنگ را بزرگ تکنید، این بازیکن اصالتا بوئی از ادب نبرده و جز بازی در جام ملتهای آسیا که خوش درخشید دیگر کاری برای فوتبال ملی نکرده جز بی ادبی. نبودنش در فوتبال بهتر از بودنش است اینطور بازیکنها جز بد آموزی چیز دیگری برای فوتبال ندارند. بازهم میگویم بزرگش نکنید
حالا خوب شد ؟ آقاي مدير موفق ؛حالا هم از صدر جدول دور شديم و تيم به حاشيه برديم و هم كريمي را دو دستي به تيم محبوبش داديم حالا ديگه بايد خواب كريمي و قهرماني را ببينيم يعني شما نمي دانستيد با اين كار بازنده بازنده مي شويد .يك تيم بي روحيه كه همين الان هم بازيكنانش آرزوي رفتن به تيم هاي خودشان را دارند و تنها به خاطر كريمي آمده اند آقاي مدير ؛دل تمام هوادران را به درد آوردي ما به عشق بازي كريمي طرفدار اين تيم شديم والا مارا چه به استيل آذين
علی کریمی در نظر همه ما یک قهرمان ملی است . تنها ستاره باقیمانده برای تیم ملی فوتبال ایران
اقاي اجرلو:
پرده هيچ كس را مدر. (نهج الفصاحه ، حدیث 2431)
چرا هیچکس سر کار تخصصی خودش نیست
آقای آجرلو علی کریمی از تو خیلی مسلمان تر است آیا از یتیم نوازی او بی خبری؟مسلمان بودن فقط در نماز و روزه خلاصه نمی شود مسلمانی مهر داغ بر پیشانی گذاشتن نیست کمی به اصل خود رجوع کنید آقای آجرلو.شماها فقط ادای مسلمانی را در می آورید علی کرمی نه تنها اسطوره فوتبال ایران است بلکه در تمام فضائل اخلاقی اسطوره است کاش....
زنده باد آقاي آجرلو و مديراني مثل ايشان كه بدون ترس از اين همه تهمت و افترا جلوي ولنگاري و بي قيدي فوتباليستهارو ميگيرند.
به نام خدا
یاده اتفاق دانشگاه زنجان افتادم که افشا کنده آن واقعه کناه کار تر از عامل اصلی بود. با توجه به رای دادگاه ... حال کدام را باور کنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها