بازدید 33410

فروش کباب لقمه مخصوص اصفهان

فروش کباب لقمه در کشور رشد چشمگیری داشته و اکثر تولیدکنندگان محصولات غذایی به تولید این خوراکی خوشمزه پرداخته اند و حتی آن را به کشورهای همسایه صادر می کنند که توانسته رضایت خوبی را در بین جهان داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 21 October 2022

امروزه در بسیاری از اغذیه فروشی ها و فست فودی ها از کباب لقمه و فلافل خانگی استفاده زیادی می شود و این نوع ساندویچ از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است.

فروش کباب لقمه در کشور رشد چشمگیری داشته و اکثر تولیدکنندگان محصولات غذایی به تولید این خوراکی خوشمزه پرداخته اند و حتی آن را به کشورهای همسایه صادر می کنند که توانسته رضایت خوبی را در بین جهان داشته باشد.

این مجموعه یکی از مراکز معتبر می باشد که کباب لقمه را توسط دستگاه های استرلیزه و کاملا بهداشتی به تولید رسانده و آن را در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد. این محصول با ارزش دارای ارزش غذایی بالایی بوده که از بهترین گوشت در تهیه ی آن استفاده شده است.

فروش کباب لقمه مخصوص اصفهان

در خصوص فروش کباب لقمه در این سایت می توانید کباب لقمه را در هر تعدادی که بخواهید در بسته بندی های استاندارد با یکی از بهترین کیفیت و قیمت مناسب ثبت سفارش کنید و در مقصد تحویل بگیرید.

یکی از غذاهای بسیار خوشمزه ایرانی که دارای طرفداران زیادی است کباب لقمه با استفاده از کباب پز برقی می باشد که به دلیل محبوبیتی که دارد به صورت نیمه آماده در بازار و فروشگاه های مواد غذایی پیدا می شود و از قیمت خرید و فروش متفاوتی را برخوردار است.

قیمت این محصول با توجه به میزان گوشتی که در آن استفاده شده است متغییر می باشد و هر چه میزان گوشت درون آن بیش تر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

کباب لقمه مخصوص

بسیاری از متخصصین علوم تغذیه و صنایع غذایی ترکیبات کباب لقمه را همانند کباب کوبیده می دانند و معتقد هستند که کباب لقمه مخصوص چند درصد گوشت و چربی در خود دارد که برای افراد بسیار ضعیف نیز می تواند بسیار مفید باشد.

کباب لقمه را بر اساس گوشت به کار رفته در آن به دو دسته کباب لقمه با گوشت قرمز و کباب لقمه با گوشت طیور تقسیم بندی کرده اند.

درصد چرخ گوشت آن از 70 تا 85 درصد متغیر می باشد که سایر درصد باقی مانده  را از مواد و افزودنی های که مجاز می باشند پر می‌ کنند. همچنین چربی به کار رفته در کباب لقمه باید بین 15 تا 20 درصد می باشد که این با توجه به مقدار و نوع گوشت به کار رفته در تهیه آن که دام است یا طیور متفاوت است.

فروش کباب لقمه مخصوص اصفهان

برای دانستن این نکته که آیا کباب لقمه مخصوص با کیفیت و معتبر می باشد باید به نکات زیر توجه کنید.باید بر روی بسته ‌بندی آن درصد گوشت به کار رفته و نوع گوشت به کار رفته درج شده باشد.

مواد تشکیل دهنده فراورده، تاریخ تولید و انقضا، تعداد تکه های کباب لقمه، وزن خالص هر بسته، شرایط و سرمای لازم برای نگهداری و همچنین باید دستور پخت و مصرف آن را بر روی بسته درج کرده باشند.

کباب لقمه اصفهان

اکثر شهرهای قدیمی ایران نظیر اصفهان دارای غذاهای محلی و سنتی زیادی می باشند که مسافران در این شهر این غذاها استقبال می کنند اما در کنار این غذاها مواد غذایی و پروتئینی برای استفاده های متفرقه تولید می شوند که در این بین کباب لقمه یکی از خوراکی هایی است که اکثر مسافران در هنگام سفر برای خود تهیه می کنند، زیرا طرز آماده کردن آن بسیار آسان و سریع می باشد و در مدت زمان کمی می توان برای خود و خانواده و همراهیان یک غذای مسافرتی تهیه نمود.

به دلیل استقبال زیاد از این محصولات و افزایش میزان تقاضای مردم از انواع کباب لقمه کارخانجات زیادی در اصفهان و سایر شهرها راه اندازی شدند که مواد غذایی و مواد پروتئینی را با بهترین کیفیت برای بازار داخلی و خارجی تولید می کنند.

فروش کباب لقمه مخصوص اصفهان

لازم به ذکر است که مجموعه تجاری حاضر یکی از مراکز پخش و فروش انواع مواد پروتئینی می باشد که انواع کباب لقمه اصفهان و فلافل لبنانی را در کیفیت های مختلف برای مشتریان داخلی و خارجی عرضه می کند و علاوه بر تامین نیاز بازار سراسر کشور حجم بالایی از این محصولات را به کشورهای اطراف صادر کرده است.

برای سفارش محصول می توانید به سایت مجموعه مراجعه کرده و انواع محصولات را به همراه مشخصات و طرز تهیه آن ملاحضه کرده و در صورت تمایل هر کدام را که می خواهید در مدت زمان کمی می توانید سفارش دهید و سفارش آن را به ثبت برسانید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل