بازدید 5224
اولین شکست نکونام در خانه تیم سابقش

قائمشهر قلعه عقاب‌ها؛ نساجی فولاد را هم برد

حمید مطهری که هفته قبل در سیرجان، قلعه‌نویی و تیم مدعی گل‌گهر را شکست داده بود، دومین غول کشی متوالی خود را جشن گرفتند و تنها خط تیره لیگ بیست و دوم که شکست فولاد بود، را از بین بردند
کد خبر: ۱۱۴۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ 20 October 2022

در آغاز هفته دهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نساجی از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در دیداری خانگی به مصاف فولاد خوزستان رفت که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک میهمانش را با شکست بدرقه کند.

قائمشهر قلعه عقاب‌ها؛ نساجی، فولاد را هم برد

این در حالی بود که فولاد تا پیش از این مسابقه شکستی را در لیگ تجربه نکرده بود اما تساوی‌های متوالی شاگردان نکونام موجب شده بود تا آنها جایگاه خوبی در جدول نداشته باشند و به دنبال سه امتیاز این دیدار باشند.

 

شرح گل ها:
نساجی یک – فولاد صفر (دقیقه 40: حامد شیری): یک ارسال به روی دروازه فولاد، با دفع ناقص عارف آقاسی همراه شد و در ادامه توپ مقابل کریم اسلامی افتاد. آقاسی که قصد داشت توپ را از جلوی پای بازیکن نساجی دور کند، باعث سرنگونی اسلامی شد و داور به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. پس از وقفه ای کوتاه به دلیل مصدومیت اسلامی، حامد شیری پشت این توپ ایستاد و در حالی‌که کریستوفر کنت مسیر آن را نیز درست تشخیص داده بود، این توپ وارد دروازه شد.

نساجی یک – فولاد یک (دقیقه 42: علی قربانی): حرکت خوب احسان پهلوان از سمت چپ و ارسال دقیق او به روی دروازه، با ضربه سر علی قربانی همراه شد و توپ پس از برخورد به علیرضا حقیقی، وارد دروازه شد تا فولاد خیلی زود به گل تساوی دست پیدا کند.
نساجی 2 – فولاد یک (دقیقه 71: کریم اسلامی): نساجی توانست گلی کاملا مشابه با گل فولاد را به ثمر برساند. ارسال دقیق علی شجاعی از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد و توپ به تور دروازه فولاد چسبید تا میزبان گل دوم را نیز وارد دروازه تیم نکونام کند.

 

شاگردان حمید مطهری هم که هفته قبل در سیرجان تیم مدعی گل‌گهر را شکست داده بودند با روحیه خوبی پای به این دیدار گذاشتند تا دومین غول کشی متوالی خود را جشن بگیرند و تنها خط تیره لیگ بیست و دوم که شکست فولاد بود، را از بین ببرند.

در دقیقه ۴۰ عارف آقاسی که در این دیدار کاتپیتان فولاد نیز بود، کریم اسلامی را سرنگون کرد تا داور خطای پنالتی را اعلام کند و حامد شیری توپ را تبدیل به گل کند.

دو دقیقه بعد اما علی قربانی گل تساوی را به ثمر رساند.

در اواسط نیمه دوم اما این کریم اسلامی بود که روی ارسال زیبای علی شجاعی با ضربه سر گل دوم و پیروزی بخش نساجی را به ثمر رساند تا نخستین شکست فصل شاگردان نکونام رقم بخورد.

نساجی با این برد امتیازی شد ۱۶ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید. فولاد هم که هفته هاست طعم برد را نچشیده، با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

قائمشهر قلعه عقاب‌ها؛ نساجی، فولاد را هم برد

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، سعید بیگی، علی شجاعی، محمد شریفی، مهرداد عبدی، صابر حردانی، حسین زامهران (۷۵- امیرمهدی جانملکی)، رضا جعفری و کریم اسلامی

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مهدی شیری، موسی کولیبالی، مجید علیاری (۶۸-وریا غفوری)، حمید بوحمدان، علی قربانی، آیاندا پاتوسی (۷۷- ساسان انصاری)، محمد آبشک (۷۷- اشکان دژاگه)، احسان پهلوان، عارف آقاسی (۳۹- ایوب والی) و سعید آقایی(۷۶- یونس دلفی)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان