بازدید 3211
استقلال از محمد نادری شکایت می‌کند

بازیکن مثلا متعصب، چطور گوش استقلال را برید؟

ظاهرا باشگاه استقلال پولی به نادری می‌دهد و قرار بود این بازیکن آن را صرف پول رضایت‌نامه‌اش کند اما چون قسط آخر رضایت‌نامه پرداخت نشد و باشگاه کورتریک با استقلال طرف حساب بود، از این باشگاه شکایت کرده
کد خبر: ۱۱۴۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 19 October 2022

بازیکنی که تا همین تابستان با مصاحبه‌های عاشقانه به در و دیوار زد تا به استقلال برگردد اما لیست پرشده آبی‌ها اجازه چنین اقدامی را نداد، حالا یک پرونده عجیب خارجی برای این باشگاه رقم زده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد نادری، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که دو فصل پیش بخاطر شرایط سخت انتقال در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و به استقلال پیوست و بعداز آن خودش را مهره متعصب آبی‌ها معرفی می‌کرد، به دلیل اینکه تحت قرارداد باشگاه کورتریک بلژیک قرار داشت، باید پول رضایت‌نامه‌اش را پرداخت می‌کرد.

بازیکن مثلا متعصب، چطور گوش استقلال را برید؟

در آن مقطع، با فشار عبدیان عضو هیات مدیره وقت باشگاه، قراردادی بین استقلال و نادری بسته شد که عجیب بود. ظاهرا باشگاه استقلال پولی به نادری می‌دهد و قرار بود این بازیکن آن را صرف پول رضایت‌نامه‌اش کند اما چون قسط آخر رضایت‌نامه پرداخت نشد و باشگاه کورتریک با استقلال طرف حساب بود، از این باشگاه شکایت کرده است.

باشگاه استقلال دوبار به نادری نامه‌ای ارسال کرده است تا طلبش را به این باشگاه بپردازد و استقلال بتواند پول کورتریک را بدهد اما تاکنون اقدامی از سوی این بازیکن نشده است. باشگاه استقلال در صورتی که نادری پاسخی ندهد مجبور است از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال یا فیفا شکایت کند. گفته می‌شود این پول بین 100 تا 150 هزار دلار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست