بازدید 4847

آیت الله جنتی: بابت نعمت بی‌بدیل رهبری شاکریم

آیت الله جنتی گفت: در وقایع اخیر همه دشمنان ایران اسلامی به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمود‌های رهبری و بصیرت مردم شریف ایران، همچون گذشته ناکام ماندند.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 19 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با شناخت و اعتقاد به سنت‌های الهی و با اطلاع دقیق از شرایط، وضعیت جهان را تحلیل می‌کنند، گفت: خداوند مهربان را بابت نعمت بی‌بدیل رهبری الهی ایشان شاکریم و امیدواریم آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی در سایه زعامت‌شان بیش از پیش محقق شود.

 آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱) در جلسه این شورا با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی گفت: ایشان در این سخنرانی، بیاناتی در زمینه اتحاد جهان اسلام داشتند که حقیقتا برای امت اسلام راهگشاست.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت اسلامی و اتحاد امت اسلام، تاکید یک طبیب خبره درد آشناست، اظهارداشت: نخبگان و اندیشمندان جهان اسلام باید سخنان مقام معظم رهبری درباره وحدت را به عنوان نقشه راه نیل به تحقق عزت امت اسلام درنظر بگیرند و از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به این هدف بزرگ استفاده کنند؛ این مسیری است که در طول تاریخ توسط مصلحان دلسوز جهان اسلام پیموده شده است.

جنتی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری با شناخت و اعتقاد به سنت‌های الهی و با اطلاع دقیق از شرایط، وضعیت جهان را تحلیل می‌کنند و پیش بینی ایشان از آینده جهان، قطعا محقق خواهد شد، همانگونه که پیش بینی حضرت امام خمینی (ره) درباره شوروی سابق محقق شد.

وی ادامه داد: خداوند مهربان را بابت نعمت بی‌بدیل رهبری الهی ایشان شاکریم و امیدواریم آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی در سایه زعامت‌شان بیش از پیش محقق شود.

جنتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی (ره) پنجمین شهید محراب، گفت: این عالم گرانقدر که با حکم حضرت امام خمینی (ره)، امامت جمعه کرمانشاه را برعهده داشت، در کنار فعالیت‌های فرهنگی و علمی، تلاش جدی در ایجاد وحدت بین شیعیان و اهل سنت انجام داد.

دبیر شورای نگهبان افزود: پیام تسلیتی که حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت شهادت ایشان صادر کرد نشان از ویژگی‌های برجسته آن شهید گرامی دارد و اثبات کننده خباثت منافقینی است که دشمنی‌شان با انقلاب اسلامی، دست‌شان را به خون خادمان مخلص مردم ایران آغشته کرده است.

وی تصریح کرد: کینه شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی باعث شده است از تمام مرز‌های انسانیت عبور کنند و از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به مردم مسلمان و شریف ایران فروگذار نکنند، اما بحمدالله این مردم بصیر و مومن، سرفرازانه ایستاده‌اند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان راه خداست، دفاع کرده‌اند.

جنتی در ادامه به وقایع اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: در وقایع اخیر نیز همه دشمنان ایران اسلامی به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمود‌های رهبری و بصیرت مردم شریف ایران، همچون گذشته ناکام ماندند.

وی تاکید کرد: این اتفاقات نشان داد جهاد تبیین، تکلیف دائمی و تعطیل نشدنی تمام دلسوزان انقلاب اسلامی است و در این میان رسانه‌ها، نهاد‌های فرهنگی و شخصیت‌های صاحب نفوذ در بین افکارعمومی، وظیفه‌ای مضاعف برعهده دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان