بازدید 5547

همسایه بی رحم همه را به رگبار بست!

کد خبر: ۱۱۴۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ 18 October 2022

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به دستگیری قاتل یک خانواده شش نفره فردیسی، گفت: این درگیری به دلیل اختلافات همسایگی رخ داده است.

به گزارش خراسان، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: ساعت حوالی ۲۲ روز ۲۱ مهر امسال خبری مبنی بر وقوع یک درگیری مسلحانه در فلکه چهارم شهر فردیس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد که بر اثر اختلاف چندین ماهه دو همسایه این درگیری رخ داده که قاتل ۵۴ ساله در یک اقدام جنون آمیز با سلاح گرمی که از قبل در اختیار داشته به تیراندازی به سمت شش نفر از اعضای خانواده مقتولان اقدام کرده است.

او می‌گوید: در این حادثه چهار نفر از اعضای این خانواده در دم فوت کردند یکی از آن‌ها در بیمارستان فوت کرد و دیگری همچنان در بیمارستان در حال مداواست.سرهنگ نادربیگی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی بلافاصله ماموران تحقیقات ویژه خود را برای دستگیری قاتل آغاز و با انجام اقدامات پلیسی- اطلاعاتی در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل را در استان تهران دستگیر کردند.

او با اشاره به اعتراف متهم به انجام قتل همسایگان خود، گفت: قاتل علت وقوع این حادثه را درگیری‌های طولانی مدت بین دو همسایه و عصبانیت شدید وی در روز حادثه اعلام کرده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی افزود: ناتوانی افراد در کنترل خشم و عصبانیت می‌تواند نتایج غیرقابل جبرانی را پدید آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست