بازدید 3058

واکنش آنچلوتی به انتخاب منچسترسیتی در مراسم سال

کد خبر: ۱۱۴۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 18 October 2022

کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش پس از فتح ال‌کلاسیکو، حالا خود را آماده بازی فرداشب (چهارشنبه) با الچه در هفته دهم لالیگای اسپانیا می‌کند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی، درباره وضعیت دروازه‌بان بلژیکی‌اش که به‌دلیل درد سیاتیک پنج بازی اخیر کهکشانی‌ها را از دست داده است، گفت: کورتوا فردا بازی نخواهد کرد، به‌نظرم او در بازی شنبه مقابل سویا درون دروازه خواهد ایستاد.

وی همچنین درباره آن دسته از بازیکنانش که در مراسم توپ طلا حضور داشتند و کنار کسب دو عنوان مهم بهترین بازیکن جهان توسط بنزما و کسب عنوان بهترین دروازه‌بان جهان توسط کورتوا، نام‌شان در رده‌بندی نهایی 30 فوتبالیست برتر جهان در سال 2022 هم بود، اظهار داشت: ما به بنزما، کورتوا، مودریچ و وینیسیوس جونیور خیلی خیلی افتخار می‌کنیم، به بازیکنانم خیلی افتخار می‌کنم و می‌خواهم همچنین به گاوی، لواندوفسکی، سادیو مانه و الکسیا پوتیاس (بازیکن بارسلونا و برنده جایزه توپ طلای زنان) بابت جوایزی که دریافت کردند، تبریک بگویم.

سرمربی رئال مادرید درباره انتخاب منچسترسیتی به‌عنوان بهترین باشگاه جهان در سال 2022 هم خاطرنشان کرد: ما باید به منچسترسیتی برای کسب این عنوان تبریک بگوییم، آنها فصل فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم چون نمی‌خواهم بی‌احترامی کنم. آنها فصل گذشته فاتح لیگ برتر انگلیس شدند و فصل شگفت‌انگیزی داشتند. ما به جایزه بهترین باشگاه اهمیتی نمی‌دهیم چون در ماه مِی بهترین جام قهرمانی (لیگ قهرمانان اروپا) را به دست آوردیم.

کارلتو در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به رسیدن توپ طلا به مهاجم فرانسوی‌اش در مراسم شب گذشته تأکید کرد: ما به بنزما خیلی افتخار می‌کنیم و احساس می‌کنیم که این توپ طلا متعلق به ما هم هست. کریم حالا دیگر به توپ طلایش فکر نمی‌کند. او کارش را کرد و توپ طلا را از آن خود کرد و حالا باید برای کسب توپ طلای بعدی کارش را شروع کند.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا قرار گرفتن تیبو کورتوا و وینیسوس جونیور به‌ترتیب در رده هفتم و هشتم رده‌بندی کلی توپ طلا منصفانه بود؟» گفت: بله، به‌نظرم منصفانه بود، این باعث می‌شود وینیسیوس برای پیشرفت و بهتر شدن انگیزه بیشتری پیدا کند. در مورد کورتوا هم باید بگویم که دروازه‌بانان در چنین جوایزی به‌اندازه مهاجمان رتبه‌بندی نمی‌شوند، از این بابت شگفت‌زده نشدم چون کروس، والورده، میلیتائو و آلابا حتی نام‌شان بین 30 کاندیدای نهایی نبود.

آنچلوتی در خصوص شایعات مطرح‌شده در خصوص پاری‌سن‌ژرمن و احتمال بازگشت رئال مادرید به پروژه جذب او گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. ما وینیسیوس، رودریگو، والورده، کاماوینگا و میلیتائو را در ترکیب‌مان داریم. آنها همین حالا هم در این باشگاه تاریخ‌ساز بوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی