بازدید 4005

هشدار سلیمی نمین به خوداستراتژیست‌پندارها

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی تحلیل‌گران نزدیک به کانون‌های بروز خطا هرگز مایل نیستند در مقام بررسی عامل یا عوامل ایجاد زخم برآیند؛ این رویکرد فرصت‌ها را برای ترمیم شکاف‌های اجتماعی محدود می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 18 October 2022



به گزارش تابناک ،عباس سلیمی نمین،تحلیلگر مسایل سیاسی معتقد است :آنانی که در مدیریت رسانه،خطابت در تریبون‌های رسمی، اظهارات ناشی از خوداستراتژیست‌پنداری و... نه‌تنها به التیام زخم‌ها نمی‌پردازند بلکه آن‌ها را عمیق‌تر می‌سازند هرچند در دشمن‌شناسی نمره قابل قبولی داشته باشند نباید منعکس‌کننده مواضع نظام تلقی شوند؛ زیرا اینان مدت‌هاست دچار نزدیک‌بینی‌اند و هنر دفع حداکثری‌شان هزینه می‌آفریند.

او گفت :مسائل اجتماعی بروزیافته، تک‌عاملی نیستند؛ لذا چشم فرو بستن بر سایر عوامل، استمرار مشکلات را سبب می‌شود. با وجود تأکیدات رهبری بر این مهم که دشمن بر زخم‌ها می‌نشیند و ضرورت به‌رسمیت شناختن مطالبات به‌حق و اعتراضات مردمی و پاسخ‌گویی به آن، متأسفانه برخی تحلیل‌گران نزدیک به کانون‌های بروز خطا هرگز مایل نیستند در مقام بررسی عامل یا عوامل ایجاد زخم برآیند؛ این رویکرد فرصت‌ها را برای ترمیم شکاف‌های اجتماعی محدود می‌کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست