بازدید 2411

بارش در ۷ استان کشور

کد خبر: ۱۱۴۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ 18 October 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۲۴ ساعت آینده برای گیلان، اردبیل، مازندران و گلستان رگبار باران و در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی بارش‌های پراکنده باران، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز امروز وزش باد توام با گرد و خاک را انتظار داریم که کاهش کیفیت هوا را در این مناطق به همراه دارد، افزود: فردا چهارشنبه در شرق سواحل دریای خزر و برخی مناطق در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشورمان جوی آرام و پایدار را تجربه می‌کنیم، ادامه داد: از روز جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود که در این مناطق و نیز بخش‌هایی از سواحل سبب بارندگی می‌شود.

گودرزی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: امروز بعد از ظهر در تهران و بیشتر در بخش‌های غربی و جنوبی استان وزش باد توام با گرد و خاک رخ می‌دهد. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۲۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و فردا با کاهش دمای حدود ۴ درجه مواجه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل