بازدید 2931
۴

مجلس اصلاحیه بدهد یارانه‌ نقدی ادامه‌دار خواهد بود

وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که طبق نظر سنجی سازمان برنامه و بودجه اکثریت مردم موافق به دریافت یارانه نقدی هستند نه کالا برگ، ایا امکان اصلاح در این زمینه وجود دارد؟ گفت: اگر مجلس در این باره اصلاحیه بدهد و در این تکلیف خود تغییری ایجاد کند حتما دولت آن را اجرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 16 October 2022

برنا، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به این سوال که طبق نظر سنجی سازمان برنامه و بودجه اکثریت مردم موافق به دریافت یارانه نقدی هستند نه کالا برگ، آیا امکان اصلاح در این زمینه وجود دارد؟ گفت: مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت را مکلف به ارائه کالابرگ الکترونیکی کرده است، و با توجه به گذشت نیمی از سال بعید است که چنین اصلاحیه‌ای اتفاق بیفتد.

خاندوزی خاطر نشان کرد: اگر مجلس در این باره اصلاحیه بدهد و در این تکلیف خود تغییری ایجاد کند حتما دولت آن را اجرایی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
بیشتر از این ملت اذیت نکنید کالا برگ باید از اول اجرا میشد الان نمیشه
نقدی بدین راحتمون کنین کالا برگ نمیخواییم
نه که حالا سیستم کوپن آماده است ! اینم یه بازی دیگه است که یارانه یه عده دیگه رو قطع کنند و کوپن هم بهشون ندن ! اصلا نتیجه اون اعتراض ها چی شد ؟
شما رو به مولا علی قسم میدم یارانه ی نقدی بدید کالابرگ به درد ما نمیخوره تورو خدا همین یه ذره امید بابت دریافت یارانه ی نقدی رو از وجودمون نگیرید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی