بازدید 2960

کاربرد سیمان سفید شسته و قیمت خرید آن

امروزه برای تزئین نمای بیرونی ساختمان از سیمان سفید استفاده می کنند که علاوه بر آن که بر زیباسازی ساختمان تاثیر دارد یک عایق رطوبتی مستحکم نیز به شمار می آید.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 16 October 2022

امروزه برای نمای بیرونی ساختمان به جای سنگ ازمصالح مهم و پرکاربرد مانند سیمان سفید یا عایق رطوبتی بتن لیسه ای و از ماله پروانه ای برای تسطیح آن استفاده می شود این نوع بتن به دلیل عملیات پرداخت ناشی از فشار وارده بر آن دارای مقاومت بیشتری نسبت به ماله دستی می باشد و چون قیمت ارزان تری نسبت به بقیه مصالح داشته است و برای اجرای کفپوش یکی از بهترین و مقاوم ترین بستر برای کف پوشهای پلی یورتان و اپوکسی است که نوع پرداخت و صیقلی کردن آن  باید به حداقل رسیده باشد و در هنگام اجرای آن برای سطح های بدون موج باید دقت بیشتری کرد. با آراد برندینگ تا آخر این مقاله همراه باشید.

کاربرد سیمان سفید شسته و قیمت خرید آن

همانطور که می‌دانید مهمترین اجزا در صنعت ساختمان سازی بتن و ملات است که با مخلوط کردن سیمان و ماسه تشکیل می شود که بتن اولین بار به دوران رومیان باز می گردد ‌که از مخلوط خاکستر آتشفشانی درست کردند و رومیها اولین کسانی بودند که برای کف کشی بناهای خود از سیمان استفاده کردند و بعدها کشورهای زیادی در این حوزه فعالیت داشتند.

استفاده از این نوع مصالح علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که به نما می بخشد در برابر شرایط جوی، رطوبت و بارندگی بسیار مقاومت دارد و همچنین تنوع رنگ بندی آن بسیار بالا می باشد و می توانید از رنگ های ترکیبی در طراحی نماهای سیمانی با شکلهای مستطیل، لوزی و مربع استفاده نمائید.

سیمان سفید شسته

مهمترین نماهایی که امروزه برای اکثر ساختمانها استفاده می شود سیمان سفید شسته است که امروزه در کشور ما بسیار رایج است و بعد از مرحله سفت کاری روی بدنه ساختمان اجرا می گردد و با رنگ بندی های سفید، قرمز، خاکستری و سبز همراه با بسته بندیهای مختلف تولید می شود و علت نامگذاری آن بخاطر اینکه بعد از اجرا و در مرحله نهایی کار با آب شسته می شود.

از مهمترین ویژگی که سیمان سفید شسته دارد می توان به استحکام در مقابل سرما و گرما و دوام بالای آن اشاره کرد که می توان طرح های گوناگونی را با صرف هزینه کم و سرعت بالا انجام بدهید و در هنگام اجرای آن ابتدا باید با استفاده از سیمان و ملات ماسه لایه ای آستری زده شود و بعد از اینکه خشک شد از نمای شسته و آجر شاموتی استفاده می شود.

کاربرد سیمان سفید شسته و قیمت خرید آن

این نما همانطور که می دانید یکی از مهمترین نماهای ساختمان می باشد که می تواند در برابر عوامل داخلی و خارجی ساختمان مقاومت نشان بدهد به همین دلیل انتخاب یک نمای مناسب باعث جلوگیری از ایجاد خطر و آسیب سازه ساختمان می باشد و همچنین کاهش هزینه ها و مصرف انرژی کمتر می شود.

در کشور ما با توجه به بالا بودن هزینه های رنگ آمیزی و کاربرد زیاد نماهای سیمانی در اکثر ساختمانها مانند برجها و هتلها این محصول برای حفاظت از نمای بیرونی ساختمان و پاکیزگی نما و همچنین حفاظت در برابر عوامل محیطی کاربرد دارد و مواد و مصالحی که در این نماها به کار رفته است از پودر سیمان، سنگ و سیمان سفید تشکیل شده است و از رنگهای مانند سفید، کرم، زرشکی، استفاده می‌شود که نسبت به نمای سنگی کم خطرتر می باشد که بیشتر نمای برجها از رنگ سفید استخوانی و از رنگهای تیره بیشتر به صورت نواری در طرحهای نمای ساختمانی بکار می رود.

به دلیل اینکه در طراحی نمای ساختمان از رنگهای متنوعی برخوردار می باشد طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است و باعث محبوبیت آن در داخل و خارج کشور شده است به طوری که امروزه حجم وسیعی از آن به کشورهای دیگر صادر می‌شود و منبع ارزآوری خوبی برای اقتصاد کشور می باشد.

سیمان سفید ۲۵ کیلویی

توجه داشته باشید که سیمان سفید در بسته بندیهای 25 کیلویی عرضه شده و جهت خرید این محصول یا بلوک سیمانی باید به مراکز مربوطه مراجعه نمایید و البته باید از قیمت به روز آن هم باید مطلع باشید.

کاربرد سیمان سفید شسته و قیمت خرید آن

توجه کنید که سیمان سفید ۲۵ کیلویی دارای تنوع کیفیتی زیادی در بازارهای کشور بوده و جهت خرید نوع با کیفیت و درجه یک آن باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید، یکی از این مراکز معتبر مجموعه ی ما می باشد که در تولید و عرضه ی محصولات خود مبنا را رضایت حداکثری مشتریها و مصرف کنندگان گذاشته ایم.

ضمن دعوت از شما عزیزان جهت خرید محصول مورد نظر خود از مجموعه ی ما به اطلاع می رسانیم که محصولات مجموعه به صورت عمده ای عرضه شده و نیز باید بدانید که قیمتهای ما به نسبت دیگر مراکز عرضه بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست