بازدید 2955

بخت علیپور مقابل حریف دسته چهارمی جام حذفی باز شد

کد خبر: ۱۱۴۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ 15 October 2022

بازی‌های مرحله سوم جام حذفی پرتغال امروز پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را برای نخستین بار در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز مقابل سِرپا، یکی از تیم‌های دسته چهارم فوتبال پرتغال قرار گرفت.

ژیل ویسنته در دقیقه ۱۵ روی یک ارسال از جناح راست و گل به خودی پیش افتاد و پس از آن هم روی حرکت مهاجم ایرانی خود توانست به دومین گل مقابل سِرپا دست پیدا کند.

علیپور در این صحنه با یک ضربه چیپ و عبور دادن توپ از بالای دستان گلر سِرپا، توپ را وارد دروازه کرد و گل دوم ژیل ویسنته را به ثمر رساند

علی علیپور که در پنج هفته اخیر لیگ برتر پرتغال به علت آسیب دیدگی در فهرست ژیل ویسنته حضور نداشت، پس از یک ماه و نیم امروز بازگشت درخشانی به میادین داشت و در دقیقه ۲۵ دیدار با سِرپا توانست ارسال پاس به پشت مدافعان حریف را با یک ضربه چیپ تماشایی از بالای سر دروازه‌بان عبور بدهد و گل دوم تیمش را بزند.

 
 

علیپور که پیش از این در چهار حضور تعویضی خود در لیگ برتر پرتغال یک گل به ثمر رسانده بود، پس از گلزنی در نیمه اول دیدار امروز مقابل سِرپا، در دقیقه ۵۴ هم با یک فرار سریع از سمت راست زمین با دروازه‌بان حریف تک به تک شد که این بار با پاس در عرض، میزوکی آرای را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن گل سوم ژیل ویسنته را ثبت کند.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در نیمه دوم هم یک موقعیت تک به تک روی سرعت بالای خود به دست آورد که این بار ترجیح داد پاس گل بدهد

تیم ژیل ویسنته در حضور ۹۰ دقیقه‌ای و نمایش تاثیرگذار علی علیپور که یک گل به ثمر رساند، به برتری ۳ بر صفر مقابل سِرپا دست یافت تا به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی پرتغال صعود کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست