بازدید 4166

ریل آسانسور ایرانی و افزایش صادرات آن به کشورهای خاورمیانه

تولیدات داخلی ایران در زمینه لوازم صنعتی و لوازم آسانسور با توجه به وجود کارخانجات بسیار بزرگ و قدرتمند در این زمینه هر ساله رو به افزایش است .
کد خبر: ۱۱۴۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 15 October 2022

کارخانجات و تولیدکنندگان مواد فلزی در شهر تبریز یکی از بهترین و مرغوب ترین محصولات فلزی را تولید و عرضه می کنند. یکی از محصولات تولیدی این کارخانجات ریل آسانسور تبریز می باشد، که از مواد اولیه بسیار مقاومی ساخته شده و با کیفیت خوبی به تمام نقاط ایران عرضه می شود.

زنجان یکی از شهرهایی است، که انواع محصولات فلزی ریل آسانسور زنجان را تولید و به بازار عرضه می کند. کیفیت محصولات تولید شده به نحوی است که علاوه بر فروش در بازار داخل، به سایر کشورهای درخواست کننده در حال صادرات می باشد.

ریل آسانسور ایرانی و افزایش صادرات آن به کشورهای خاورمیانه

بیشتر مشتریان این مرکز شهرهایی هستند، که فرآیند ساخت و ساز ساختمان در آن ها رو به افزایش است و مجریان ساخت بنا، محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز سفارش می دهند.

مشهد نیز یکی از کلان شهرهای ایران است که برای رفع نیاز مشتریان در سراسر کشور اقدام به تاسیس تولیدی و مرکز توزیع محصولات فلزی کرده است. این تولیدی ها انواع ریل و درب آسانسور مشهد را با یکی از بهترین و مقاوم ترین استحکام، طراحی می کنند و آن را برای فروش به مراکز توزیع و نمایندگی های نصب آسانسور ارسال می کنند. لازم به ذکر است، که این دفاتر صفر تا صد نصب آسانسور را به عهده می گیرند و مجری طرح راه اندازی آسانسور برای شما می شوند. فقط کافی است برای سفارش با مجموعه آراد برندینگ تماس بگیرید.

ریل آسانسور اصفهان

با توجه به اینکه اصفهان یکی از شهرهای صنعتی ایران است و کارخانجاتی نظیر فولاد مبارکه و ذوب آهن در این شهر قرار دارد، تولید محصولات فلزی با کیفیت خوبی انجام می گیرد و با قیمت مناسبی توزیع می شود، چون تولیدکنندگان برای تهیه مواد خام و اولیه هزینه های کمتری را پرداخت می کنند برخی از تولیدکنندگان ریل آسانسور اصفهان زیر مجموعه های فولاد مبارکه یا ذوب آهن می باشند.

به دلیل حمل و ارسال بیشتر و امکان دسترسی آسان تر به انبار و محصولات تولیدی، برخی از سازندگان ریل آسانسور حرارتی در اصفهان نمایندگی های فروش ریل آسانسور اصفهان را نیز راه اندازی کرده اند تا خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه بدهند.

ریل آسانسور ایرانی و افزایش صادرات آن به کشورهای خاورمیانه

علاوه بر این توانسته اند که امکان ارسال ریل آسانسور اصفهان را به تمامی نقاط ایران داشته باشند. همان گونه که در قبل نیز گفته شد، به دلیل این که تولیدکنندگان محصولات فلزی و تجهیزات آسانسوری در اصفهان مواد اولیه خود را از کارخانجات فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن فولاد شهر تهیه می کنند، قیمت مناسب تری را نسبت به سایر شهرها برای محصولات خود در نظر می گیرند. قیمت درب و ریل آسانسور اصفهان که در انواع درب های آسانسور آکاردئونی، تاشو، کرکره ای و... با یکی از بهترین کیفیتها بسیار رقابتی تر از بازار می باشد.

ریل آسانسور ایرانی

یکی از قطعات مهم در راه اندازی آسانسور، ریل آسانسور میباشد که در این میان ریل آسانسور ایرانی دارای کیفیتی بسیار بالا میباشد.

به جرات میتوان گفت ریل آسانسور ایرانی توان رقابت با انواع برندهای خارجی را دارد زیرا تاکنون به خاطر کیفیت بالایی که داشته اند، بشدت لرزش های داخل کابین آسانسور را کاهش داده اند و تعادل را با بالاترین درجه حفظ کرده اند.

برای آنکه از انواع ریل های آسانسور ایرانی بیشتر بدانید تا بهتر انتخاب کنید با مشاورین ما تماس بگیرید تا یکی از بهترین نمونه ها را به شما معرفی کنند.

ریل آسانسور ایرانی و افزایش صادرات آن به کشورهای خاورمیانه

توجه به تولید داخلی باعث شده است تا تولید ریل آسانسور ایرانی در کارخانه صنعتی آسانسور نیز در ایران با کیفیتی بسیار بالا مورد توجه فعالان این صنعت قرار بگیرد.یک دلیل برای بالا رفتن تولید ریل، کسب استانداردهای جهانی است.

ریل آسانسور ایرانی از نظر کیفیت با انواع برند خارجی برابری میکند و قیمتی بسیار مناسب دارد و نیازی نیست تا شما هزینه هایی اضافه کنید.

انواع متفاوتی از ریل آسانسور در ایران تولید میشود که هر کدام کیفیت و کارایی ویژه خود را دارند.ریل آسانسور در دسته بندی های متفاوتی قرار میگیرند و نام گذاری آنها معمولا بر اساس ارتفاع، روش تولید، وزن و غیره میباشد.

دو نمونه از ریل آسانسور ایرانی t5 و t9 میباشد که از پر فروش ترین ریل آسانسور ایرانی هستند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست