بازدید 2922

نامه ۳ هزار معلم به رهبر انقلاب

سه هزار نفر از معلمان کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب بر تداوم نقش‌آفرینی خود در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حفظ و حراست از اندیشه‌های دانش‌آموزان تأکید کردند.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 13 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس ، ۳۰۰۰ معلم از سراسر کشور در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، ضمن اشاره به تداوم مسیر برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی با وجود تلاطم‌های متعدد، بر حفظ و حراست از دانش‌آموزان به عنوان میراث‌داران نسل‌های آینده در برابر خباثت‌های دشمن تأکید کردند.

در این نامه آمده است: «ما معلمان مفتخریم حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی، آن آرمان الهی و ترسیم شده از سوی حضرتعالی که چشم انداز مسیر تعلیم و تربیت را روشن می‌کند همواره دغدغه‌ای مهم برایمان بوده است.

از نابغه بی بدیل دفاع مقدس شهید حسن باقری نقل کرده‌اند که فرمود: «آن چیز که انسان را خسته می‌کند کار فراوان نیست بلکه بی‌برنامگی ست. » و به راستی که هیچگاه سختی‌های این مسیر پر تلاطم ما را بر آن نداشت که از کوشش دست کشیم و از حرکت امیدوارانه پرهیز کنیم. هر آینه و هر آن شکرگزار نعمت وجود انقلاب عزت بخش مان بوده و هستیم.

آقاجان! آن هنگام که مسیر پر افتخار انقلاب را به پیمودن مسیر قله‌ها تشبیه نمودید و مخاطرات در مسیر کوهنوردی را به سختی راه انقلاب تعبیر نمودید، دلمان قرص و خاطرمان جمع شد و مگر نه اینکه ایستادن بر آن چه خط مشی گفتمان انقلاب اسلامی و شهیدان عزیز است، عهدی است جانانه که هیچگاه از قلب مردم شریف این آب و خاک و معلمان آزاده زدوده نخواهد شد.

در این مکتب پر افتخار آموختیم آن چه حرکت در مسیر اعتلای عدالت و نیل به حیات طیبه را کُند می‌کند دلسوزانه بیان کنیم و از مقاومت دست نکشیده و در صیانت از آرمان‌های این راه پر افتخار از پای نیافتیم».

در ادامه این نامه آمده است: «ما اینک خود را سربازان جهاد تبیین می‌دانیم. سربازان حریم مقدسی به نام جمهوری اسلامی ایران که سر و تن و جانمان به فدایش. باز هم می‌گوییم که در این غبار فتنه و تلاطم خصمانه‌ دشمنان اسلام و قرآن ما پا در رکاب علمدار انقلاب خواهیم ماند.

در روزهایی که دشمنان کینه توز انقلاب، نسل نوجوان کشور را آماج دسیسه‌های هویتی و عملیات فریب خود قرار داده‌اند، تمامی دانش‌آموزان خود را که فرزندان عزیزتر از جانمان می دانیم تنها نخواهیم گذاشت و اجازه نخواهیم داد ذره‌ای تردید نسبت به آرمان‌های بلند و استوار انقلاب در اذهان این نسل شکل داده شود تا با عنایت خداوند متعال تمامی ایشان سربازان استوار و پای در رکاب بقیه الله اعظم(عج) باشند و ان‌شاءالله که جز این نخواهد شد.

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیل‌مان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت تا ذلت دشمنان قسم خورده این مرز و بوم افزون شود. خداوند یار و نگاهدار شما باشد. والسلام علی من اتبع الهدی».

اسامی این معلمان را اینجا بخوانید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست