بازدید 5326

کاربرد گلدان پلاستیکی مشکی و مراکز فروش آن

گلدان پلاستیکی یکی از وسایل تزیینی پرتقاضا می باشد که امروزه در بسیاری از آپارتمان ها و منازل شخصی پیدا می شود و مدل های گوناگونی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 13 October 2022

گلدانها یکی از اصلی ترین تجهیزات کشت و پرورش گیاهان خانگی و گلخانه ای هستند که یکی از پرفروش ترین مدل های گلدان پلاستیکی گلخانه ای، گلدان پلاستیکی مشکی است که در کارخانه های ایران تولید می شود از آنجایی که گلها جلوه ای زیبا به منازل می بخشند، خرید گلدان پلاستیکی در انواع مختلف از دیرباز مورد توجه و استقبال گسترده مردم قرار گرفته است.

کارخانه تولید گلدان پلاستیکی از مواد اولیه مناسب و مقاوم برای تولید این گلدانها استفاده می کند و در رنگ بندی های متنوعی از جمله مشکی، سفید، آجری و غیره به بازارهای سراسر کشور عرضه می کند.

گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ یکی از پرطرفدارترین گلدان های موجود در بازار، گلدان پلاستیکی مشکی است و معمولا از آنها در گلخانه ها استفاده های گسترده ای می شود چرا که گلدان پلاستیکی مشکی در ابعاد مختلفی از سایز کوچک نشا تا بزرگ جعبه ای طراحی و تولید می شود. برای خرید این گلدان ها با آراد برندینگ همراه باشید.

کاربرد گلدان پلاستیکی مشکی و مراکز فروش آن

گلدان پلاستیکی مشکی بزرگ با توجه به فضای بیشتری که دارد کاربرد متفاوتی هم دارد و برای گل های خانگی کوچک مناسب نیست، بلکه بیشتر برای گلهای بزرگ ‌یا درختچه ها استفاده می شود.

از آنجایی که این گلدان ها از جنس پلاستیک هستند، به نسبت گلدانهای سفالی یا فلزی وزن خیلی کمتری دارند و همین موضع سبب می شود.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی مشکی ارزان دغدغه بسیاری از گلخانه داران پیدا کردن گلدان پلاستیکی مشکی با قیمت ارزان و البته کیفیت خوب است چرا که امروزه با بالا رفتن هزینه های مشاغل مختلف، همه صاحب کاران به دنبال راهی هستند که کمی از این هزینه ها بکاهند و این مسئله با خرید تجهیزاتی ارزان اما با کیفیت میسر می شود.

برای پیدا کردن گلدان پلاستیکی مشکی ارزان باید بی واسطه خرید کنید چرا که اکثر فروشندگان با توجه به هزینه هایی که حین خرید و فروش اجناس دارند، قیمت محصول را کمی اضافه می کنند و این امری کاملا عادی و بدیهی است که بیشتر فروشندگان برای جبران هزینه های جاری مغازه یا فروشگاه انجام می دهند.

کاربرد گلدان پلاستیکی مشکی و مراکز فروش آن

مراجعه مستقیم به تولیدی گلدان پلاستیکی می تواند راه حل مناسبی برای این مسئله باشد که شما می توانید به قیمت کارخانه، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نباشید.

معمولا درصد قیمتی که فروشگاه های اینترنتی به کالاها اضافه می کنند بسیار کمتر از فروشگاه های فیزیکی است چرا که هزینه های اضافی این فروشگاه ها در مقایسه با فروشگاه های حضوری کمتر است و بسیاری از هزینه ها مانند پول آب و برق و گاز مغازه را به عهده ندارند از این رو خرید از این فروشگاه ها نیز تقریبا یک خرید بی واسطه و اقتصادی به شمار می رود.

قیمت گلدان پلاستیکی مشکی قیمت گلدان پلاستیکی مشکی هم مانند هر محصول دیگری بر اساس معیارهایی انجام می شود.

گلدان پلاستیکی تراس

انواع مختلف گلدان پلاستیکی تراس با توجه به کاربرد و شکل ظاهری در دسته های متفاوت طبقه بندی می شوند: گلدان پلاستیکی مستطیلی، گلدان پلاستیکی نرده ای یا دو طرفه، گلدان پلاستیکی مربع، گلدان پلاستیکی گرد و غیره که از همه این گلدانها می توان به عنوان گلدان لبه تراس استفاده کرد. 

گلدانهایی که برای لبه تراس خود انتخاب می کنید ترجیحا باید از جنس پلاستیک پلی اتیلن باشد که مقاومت و کیفیت بالاتری در مقایسه با سایر پلاستیک های موجود در بازار دارند. همچنین با قرار دادن این گلدان روی لبه تراس، همیشه در معرض نور خورشید خواهند بود. پس اهمیت جنس و کیفیت پلاستیک یکی از معیارهای مهم خرید گلدان پلاستیکی تراس به شمار می رود.

کاربرد گلدان پلاستیکی مشکی و مراکز فروش آن

گلدان پلاستیکی تراس با توجه به جنسشان در برابر شرایط نامساعد جوی مقاومت بیشتری نسبت به گلدانهای گلی و سرامیکی دارند این گلدانها بر خلاف گلدانهای گلی در اثر آبیاری گلها نم زده نمی شوند و همچنین بر خلاف گلدانهای سرامیکی بر اثر ضربه نمی شکنند.

به همین دلیل انتخاب مناسب و به صرفه ای برای جایگزینی گلدان خاتم کاری تراس و بالکن شما هستند یکی از معیارهای انتخاب نوع گلدان، نوع گل و گیاهی است که در گلدان پرورش خواهید داد. این موضوع اهمیت بسیاری دارد و شما با توجه به اندازه و وزن گل باید گلدانی با ابعاد و جنس مناسب و کیفیت بالا انتخاب کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی