بازدید 11798

تکذیب شایعه اعزام تانک به سنندج

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شایعه رسانه‌های معاند درباره آوردن تانک به سنندج و ریختن خون جوانان را تکذیب کرد و گفت: انتظار داریم در شرایط کنونی که دشمنان جو روانی گسترده‌ای علیه نظام و مردم ایران به راه انداخته اند، نخبگان در راستای خنثی سازی توطئه‌های آنان ورود کنند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 12 October 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی صمیمی با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در وقایع اخیر دشمنان با تمام توان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی کشور به ویژه استان کردستان تلاش کردند و جای نخبگان در این عرصه برای مقابله با جو روانی موجود، خالی بود.

وی بر لزوم اقناع و آگاه سازی جامعه و قشر جوان و تبیین اهداف دشمن تاکید کرد و افزود: دشمن می خواهد از داخل ما را دچار تفرقه کند، بنابراین رسانه ها باید ورود کرده و خانواده ها و جامعه را به آرامش توصیه کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش رسانه ها را در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف کرده ایم و دشمنان از این قضیه نگران و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب هستند.

سردار حسینی با بیان اینکه باید از منافع کشورمان دفاع کنیم، از تخریب اموال عمومی توسط برخی افراد سودجو و فریب خورده انتقاد کرد و گفت: برخی از روی هیجان و احساسات و تبلیغات رسانه ای دشمن دست به این کارها می زنند که باید آنان را آگاه کرد.

وی مرگ مرحومه مهسا امینی را بهانه دشمن برای فتنه و اغتشاش در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: چرا رسانه های معاند برای فاطمه اسدی یا شلیر رستمی اظهار تاسف نکردند و فقط روی مرگ دختر سقزی مانور دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خواستار همفکری برای رفع مشکلات و آگاه سازی قشر جوان شد و ادامه داد: انتقاد سازنده همواره باید وجود داشته باشد اما تخریب و اغتشاش به ضرر خود مردم و توسعه استان است.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان هم در این نشست اظهار داشت: در حوادث اخیر پدیده‌ای مبتنی بر وجوه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و عوامل داخلی و خارجی اتفاق افتاد و هزینه های مادی و معنوی زیادی بر کشور تحمیل کرد.

جعفر عبدالملکی افزود: دشمن از تمام توان خود به ویژه فضای مجازی، برای کاهش، فرسایش و از بین بردن سرمایه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استفاده کرد.

وی هدف اصلی دشمن را براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: اتفاقات اخیر از لحاظ روانی متفاوت از اغتشاشات سال‌های ۹۸ و ۸۸ بود و دشمنان منجسم تر از گذشته روی اذهان عمومی کار می‌کنند.

مدیر کل صدا و سیمای کردستان بر لزوم تبیین خدمات نظام در بخش‌های مختلف تاکید و اضافه کرد: باید به جوانان و قشر نوجوان جامعه این موضوع را فهماند که با ایجاد اغتشاش و ناامنی، استان از مسیر توسعه عقب می‌ماند که کاملا به ضرر مردم کردستان است.

برخی از خبرنگاران و روزنامه نگاران استان کردستان نیز در این نشست دیدگاه های خود را با فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در میان نهادند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست