بازدید 8424

لوتیتو: ستاره لاتزیو ۱۲۰ میلیون یورو قیمت دارد

کلودیو لوتیتو شایعه موافقت او با فروش سرگی میلینکوویچ ساویچ به یوونتوس در ژانویه را رد کرد و گفت که ارزش ستاره لاتزیو همچنان در حال افزایش است.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ 12 October 2022


به گزارش تابناک و به نقل از فوتبال ایتالیا، سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک ۲۷ ساله صربستانی به درخشش در سری آ در این فصل زیر نظر مائوریتزیو ساری ادامه می‌دهد و نشان داده است که یکی از بهترین هافبک‌های جهان است.

او در ۹ بازی اول لیگ ۳ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است و به خوبی با چیرو ایموبیله هماهنگ شده است.

کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو درباره رفتن این بازیکن از لاتزیو در زمستان گفت: من هیچ توافقی با کسی نکردم تا او را در زمستان به یوونتوس یا هر تیم دیگری بفروشم. او اکنون ۱۲۰ میلیون یورو ارزش دارد، نه ۱۰۰ میلیون یورو. هر ماه قیمت او بالا می‌رود.

رئیس لاتزیو سپس از ساری و پروژه در حال توسعه او در لاتزیو تمجید کرد و گفت: فراتر از پیروزی بزرگ دوشنبه شب در فلورانس، من از روحیه‌ای که دوباره دیدم راضی هستم. همانطور که قبلاً گفتم، اگر به این نگرش ادامه دهیم برای خود محدودیت قائل نخواهیم شد و می‌توانیم جلوتر برویم. ساری را به این دلیل انتخاب کردم که او یک معلم بزرگ فوتبال است و همچنین جنبه انسانی زیادی دارد.

میلینکوویچ ساویچ ۲۷ ساله فصل گذشته برای لاتزیو ۱۱ گل به ثمر رساند و ۱۱ پاس گل داد و با انتقال به پاری سن ژرمن در تابستان در ارتباط بود.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار