بازدید 5732
۹

حمله تند نماینده به یک وزیر؛ از کفتربازی تا توییت بازی!

یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی نسبت به موضع اخیر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتقادات تندی را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 12 October 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: ما در قدیم کفترباز داشیم که خیلی هم به کفتربازی علاقه داشتند؛ امروز هم عده‌ای توییت باز داریم که نمونه‌های آن را در دولت قبل دیدیم و متاسفانه در دولت فعلی هم شاهد نمونه‌هایی از آن هستیم. این افراد به جای رسیدگی به امورات وزارت‌خانه تحت امرشان، شب و روز در حال توییت بازی هستند.

وی با اشاره به توییت اخیر ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اخیرا یکی از وزرا توییتی منتشر کرده که در آن یکی از ضروریات دین را به شکل التزامی زیر سوال برده است.

نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.

وی در پایان با استفاده از این عبارت که «چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید» گفت: با این وضعیت کم کم به «جوک و جفنگ» می‌افتید و شروع به خاطره تعریف کردن می‌کنید! سه سال دیگر زمان انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم است پس برخی از آقایان این کارها را انجام ندهند.

روز گذشته سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در صفحه توییتر خود نوشته بود که «مدتی پیش در مورد ستاد امر به معروف توییتی زدم و مورد گله قرار گرفتم که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می‌کنم؟ امروز که ظاهرا همه‌ی آن دوستان به همین نتیجه‌ رسیده‌اند، می‌گم: «باباجون مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹
نقدعلی فعلا به چسب به صندلی
یکی نیست به این به اصطلاح نماینده بگه مگه تو کار خودت رو انجام میدی که از بقیه میخوای، کار شما هم شده تو مجلس جمع شدن و شعار دادن به عوض حل مشکلات مردم .
وقتی نماینده روحانی مجلس این لحن رو بکار می بره از برخی جوانان چرا گله می کنند بخاطر فحش دادن؟
از مدل صحبت کردن ایشان معلوم است که ادم فرهیخته ای است
فقط باید هر روز برایشان اسفند دود کنند تا چشم نخورد
انوقت مجلس بدون ایشان چکار کند
ادب این نماینده کافیه برای اینکه به عمق فاجعه پی برد.
برای ضرغامی ؛ مدیرکلی هم زیاده ! کلا پیاده ست !!
یکنفر هم که حرف دل مردم رو میزنه،نمایندگان مردم!!در مجلس ناراحت میشن،خداوکیلی شما نماینده مردم هستی؟یا بواسطه همین نظراتت بهت پست نمایندگی مردم اعطا شده؟
آقای ضرغامی مردم اگر نخوان باید خدا رو ببینن.
اینکه روش های نوین و کاربردی استفاده بشه برای امر به معروف درسته ،ولی یعنی چی مردم نخوان؟ مسلمه که کسی که خلافی میکنه دلش نمیخواد کسی بهش تذکر بده!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان