بازدید 4265

درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان

کد خبر: ۱۱۴۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ 11 October 2022

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ماجرای فرار زندانیان از زندان لاکان رشت را تکذیب کرد.

به گزارش ایران، سیدمهدی فلاح میری صبح دیروز درباره ماجرای درگیری روز یکشنبه میان چند زندانی در زندان لاکان رشت به ایرنا، گفت: تعدادی از زندانیان بند هشت زندان لاکان که محکومان به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شدند و نزاع شدیدی درگرفت که در اثر این درگیری چند نفر فوت کرده و تعدادی نیز مجروح شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه با بالا گرفتن درگیری میان این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد و تعدادی از زندانیان تأسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کرده و به آتش کشیدند. در پی این حادثه، مأموران در محل حاضر شدند و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک آور استفاده کردند تا این آشوب پایان یابد.

دادستان مرکز استان گیلان خاطرنشان کرد: متأسفانه با توجه به قطعی برق که به دلیل تخریب تأسیسات توسط آشوبگران انجام شد و ممانعت از خدمات‌رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کردند و مابقی برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

بدین ترتیب آرامش به زندان برگشت و در حال بررسی تعداد دقیق فوتی‌ها و مجروحان این حادثه هستیم که به محض مشخص شدن، تعداد فوتی‌ها و مجروحان اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار