بازدید 30025
علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران

فعلا شیوه پرداخت نقدی یارانه ادامه خواهد داشت / دولت با برگزاری تجمعات قانونی موافق است / توضیحاتی درباره دارایی های زاهدی‌وفا

سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 11 October 2022

تابناک _ سخنگوی دولت اعلام کرد که سرپرستی آقای زاهدی‌وفا بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اِذن رهبر انقلاب، تا زمان انتخاب وزیر جدید ادامه دارد.

علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی خود در رابطه با آخرین وضعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: سرپرستی آقای زاهدی‌وفا بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اِذن رهبر انقلاب، تا زمان انتخاب وزیر جدید ادامه دارد، گزینه ها در حال بررسی است و در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

سخنگوی دولت در بخشی از اظهارات خود در این نشست خبری با بیان اینکه در آشوب‌های اخیر، اغتشاشگران به کسب و کارها، اموال عمومی و حتی آمبولانس‌ها خسارت زیادی توسط آشوبگران وارد شد، افزود: کسانی که جزو مباشران، مسببان، مشوقان و حامیان اغتشاشات و ناامنی بودند باید این خسارت را جبران کنند.

وی همچنین با بیان اینکه دولت در راستای کمک به کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، امسال تلاش خود را برای عادلانه‌سازی و متناسب‌سازی انجام داده است، تاکید کرد: افزایش ده برابری یارانه‌ها، افزایش حقوق کارگران، بازنشستگان و معلمان در همین راستا عملیاتی شد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: خوشبختانه دو فوریت آخرین حلقه این زنجیر یعنی لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس تصویب شد، در صورت تصویب لایحه مذکور، افزایش حقوق‌ها به صورت پلکانی خواهد بود و حقوق‌های پایین‌تر، افزایش بیشتری خواهند داشت.

سخنگوی دولت همچنین با بیان اینکه سازوکارهای لازم برای راه‌اندازی «خانه ملی گفتگوی آزاد» در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است ادامه داد: در خانه گفتگوی آزاد فضایی آزاد برای مردم خصوصا جوانان به دور از هرگونه محذوریت علمی و گفتگویی فراهم می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور برای در نظر گرفتن مکان‌هایی برای طرح اعتراض یا انتقادات، یادآورشد: این کار در همین روزهای اخیر به مرحله اجرایی رسید، در دانشگاه تهران خانه گفتگو تاسیس شد و نخستین نشست آن با حضور ۹۰ نفر از اساتید این دانشگاه و ارائه دیدگاه‌های ۲۰ استاد برگزار شد.

سخنگوی دولت افزود: این موضوع در دستور کار دولت بوده و از هر گونه مشارکت نخبگانی در این زمینه استقبال می‌کند و همچنین برای اینکه خللی در امور کشور پیش نیاید وزیر کشور مکلف شد تا برای ساماندهی ، پیشنهادهایی ارایه کند.

بهادری جهرمی ادامه داد: دولت با برگزاری تجمعات قانونی موافق است و قانون هم قواعد مربوط به فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی را در آیین‌نامه مشخص کرده و رئیس‌جمهور پیشنهادی را برای به روزرسانی سازوکارها مطرح و به شورای عالی انقلاب فرهنگی محول کرده است.

سخنگوی دولت همچنین اعلام کرد: در سال زراعی جاری ۷ میلیون و ۱۷۰ هزار تن گندم به ارزش ۸۳۰۴۴ میلیارد تومان(حدود ۳.۶ برابر سال گذشته) از کشاورزان خریداری و پیرو تاکیدات رئیس‌جمهور و پیگیری‌های وزیر جهاد کشاورزی، کل مطالبات کشاورزان تسویه و پرداخت شده است.

وی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر پیرو سفر رئیس جمهوری و دستورات و مصوبات برای احیای این کارخانه بزرگ و قدیمی صنعتی در حال حاضر جان دوباره گرفت و به صورت سه شیفته فعال شده است، افزود: بیش از ۴۰۰ کارگر کارخانه به کار بازگشته و ۱۰۰ شغل جدید نیز با اجرای طرح توسعه در این کارخانه راه اندازی می‌شود، مطالبات و حقوق کارگران در این واحد نیز به روز شده است.

سخنگوی دولت درباره انتشار اخبار شبکه‌های خبری معاند و اقدام عملی دولت ایران برای برخورد با آنها تصریح کرد:بعضی رسانه‌ها به جای خبر رسانی درست به مردم محلی برای آموزش اقدامات تروریستی و سوءاستفاده از کودکان شده اند. این رسانه‌ها مورد حمایت کشورهایی هستند که خود در بازنشر اخبار درگیری‌های خود جرأت انتشار ندارند و این رسانه‌ها باید پاسخگوی اقدامات تخریبی خود در مراجع قانونی باشند و دولت به طور حتم مدافع حقوق مردم خواهد بود.

بهادری جهرمی درباره کندی اینترنت و فیلتر بودن برخی شبکه‌های اجتماعی که در روزهای اخیر بسیاری از کسب و کارها دچار زیان شده ‌اند، یادآور شد: که مسئولان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی رصد موضوع را بر عهده دارد و متولی این حوزه است و با توجه به رصد به روزی که از شرایط دارد، تصمیم می‌گیرد.

وی با اشاره به دخالت کشورهای غربی در امور کشور و تحریم‌ها، گفت: در عرصه‌های مختلف شاهد رفتارها و استاندارهای دوگانه از کشورهای غربی بوده و هستیم همانطور که دیدیم با آشوب و آشوبگری به نام حمایت از زنان دفاع می‌کنند، اما در قلب اروپا به بانوی سفیر ایرانی با سلاح سرد حمله می‌شود و حتی توانایی تامین امنیت سفیر ایران را ندارند اما ادعای نسخه پیچی امنیتی می کنند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: این استانداردهای دوگانه باید حل شود این کشورها که نسخه می پیچند خود به تعهدات عمل نکردند. آمریکا از توافق خارج و باعث شد دولت در مسیر تضمین حمایت از حقوق مردمش و برداشتن تحریم‌ها جدی‌تر شود.

سخنگوی دولت اظهار کرد: دارویی که خانم مهسا امینی مصرف می‌کرد، تهیه مواد اولیه‌ آن بارها به دلیل تحریم‌های آمریکا با مشکل وارد می‌شد، پس نمی‌شود اینجا از حمایت دم زد یعنی در زمینه تامین داروها با اقدامات ضد حقوق بشری مانع ورود دارو می‌شوند اما بعد مدعی حمایت می‌شوند و این ادعا مضحک است.

بهادری جهرمی با اعلام خبر احیای یک واحد تولیدی گفت: فعالیت دوباره صنعت نساجی مازندران خبر خوشی است که بیش از ۴٠٠ کارگر به عرصه کار بازگشتند و ١٠٠ شغل جدید نیز در این مجموعه تولیدی احیا می‌شود.

سخنگوی دولت همچنین به وقوع زلزله اخیر در شهرستان خوی در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در این حادثه که خوشبختانه صدمات جانی نداشت، همه مسئولان به‌موقع در صحنه امدادرسانی حاضر شدند و میزان خسارت هم از سوی ستاد بحران پس از ارزیابی اعلام می‌شود و تنخواهی نیز برای امور اضطراری در اختیار آنها قرار دادیم.

وی درباره لایحه افزایش حقوق کارمندان گفت: موج تورم در پی جنگ روسیه و اوکراین و برخی از آثار تورمی ناشی از اقدامات اقتصادی نادرست در سال‌های اخیر باعث افزایش فشار اقتصادی به مردم شده بود به همین منظور دولت در تلاش بود تا آنهایی که حقوق کمتر می‌گیرند و از آثار تورم متضرر می شوند، مورد توجه قرار گیرند.

بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره دستاورد سفر اخیر معاون اول رییس جمهور به روسیه توضیح داد: آقای مخبر در نشست کشورهای ساحلی خزر، هفت پیشنهاد را برای رفع موانع اقتصادی مطرح کرد که مهمترین آن تلاش برای ایجاد یک منطقه آزاد تجاری مشترک است و در صورت تحقق می تواند یک بازار حدود ۷۰۰ میلیارد دلاری را در برابر ایران قرار دهد و به خنثی سازی تحریم ها کمک‌ کند.

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به آغاز احداث راه آهن رشت - آستارا ادامه داد: تلاش برای تکمیل کریدور شمال - جنوب از دیگر موضوعات مهم بود که می تواند چهار کشور ساحلی دیگر را به خلیج فارس و دریای عمان و اقیانوس هند وصل کند.

وی یادآور شد: تلاش برای یکسان سازی فرکانس های برق و تبادل انرژی، توافق برای ایجاد نظام مالی بانکی مشترک و موافقت با پیشنهاد ایران برای همکاری های نفت و گاز و گردشگری و محیط زیست و امنیت غذایی را از دیگر دستاوردهای سفر معاون اول رییس جمهور به روسیه است. در این سفر قراردادهایی منعقد شده است که اجرای آنها تقویت بیش از پیش روابط و همکاری‌های دو کشور را در پی دارد.

سخنگوی دولت درباره تاکید دولت بر مبارزه با فساد و برگزاری جلسات هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، تاکید کرد: اقدامات این ستاد منوط به برگزاری جلسه نیست و اولویت دولت از بین بردن ساختارهای فسادزا و زیرساخت‌های ایجاد فساد است.

بهادری جهرمی درباره برنامه دولت برای بهبود وضعیت معیشتی مردم گفت: مسیری که دولت برای وضعیت معیشت و حل مشکلات اقتصادی آغاز کرده است، با جدیت تداوم دارد و آثار این تصمیم گیری ها در شاخص‌های اقتصادی کم و بیش آشکار است و برای درمان دردهای مزمن باید زمان داد. دشمن احساس کرد با اصلاح اقتصادی در کشور، مشکلات اقتصادی در سال‌های بعد مرتفع خواهد شد و این موضوع دشمن را به این مسیر برد که از اعتراض‌ها استقبال و ایجاد ناامنی کند و این اقدام دشمن به روشنی اثبات کرد مسیر دولت برای اصلاح موانع اقتصادی مسیر درستی است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تأثیر مخالفان بر مدارس و دانش‌آموزان، تاکید کرد: دانش آموزان در برهه‌های مختلف نشان داده اند با استعدادی که دارند می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند. دشمن در این شرایط سعی در تضعیف این جامعه پیشرو دارد. در این رهگذر تکلیف دولتمردان و جامعه فرهنگیان و خانواده‌ها در این شرایط بیشتر می‌شود تا پیشرفت این نسل با استعداد را در مسیر فرهنگ ایرانی اسلامی هدایت کنند. این نسل، شرایط خوبی را برای کشور رقم خواهد زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹۲
مسخره هست.فردا می خواهیم تجمع کنیم لطفا مجوز بدید. اگر راست میگید
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
منظورشون تجمع برای 22 بهمن است
یا حمایت از دولت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
یه آمریکایی با یه روس با هم صحبت می کردند. آمریکائیه گفت تو آمریکا اونقدر آزادی هست که هر کسی میتونه بره جلو کاخ سفید و هر چی دلش خواست به رئیس جمهور بگه. روسه گفت تو روسیه آزادی خیلی بیشتره . هر کی میتونه بره جلو کاخ کرملین و هر چه دلش خواست به رئیس جمهور آمریکا بگه. حالا در ایران هم آنقدر آزادی هست که شما می توانید آزادانه راهپیمایی کنید و هرچه دلتان خواست به آمریکا بگوئید.
ناشناس
| Singapore |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خواهشا انتشار بده

باز کردن در کارخانه با یه نگهبان دم در باز کردن کارخانه تیست، محصولات خروجی کارخانه گویای همه چیز هست ، نمونش کارخانه ازمایش مرودشت درش باز کردین بگین کارخانه رو باز کردین ، یعنی مردم رو بچه فرض کردین؟
ایرانمنش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
شما بایدبه وزارت کشورآلبانی مراجعه کنید
شما به جای اینکه به افراد فاسد اقتصادی «الف» «لام» بگی،‌ بگیر حبس ابدشون کن،‌اصلا مثل عربستان بگیر دستشون رو قطع کن (مگه حکم اسلامی نیست؟) اگر کسی گفت بد کردی!

به جاش به نام اسلام اومدی گشت ارشاد راه انداختی که الان داری نتیجه اش رو می بینی که کلا مردم رو ناراضی کردی و حتی به اسلام هم ضربه زدی.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
دزد که هیچ قاتل رو اعدام میکنن صدای رسانه های شیطان بلند میشه.
عه جه خوب
خوب بگید چه ساعتی کجا جمع بشیم قانونی تجمع کنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
دولت رییسی که هنر نکرده است

و این حداقل حقوق مردم و اصل قانون اساسی کشور

است و از سال ۵۸ تا الان هیچ مجوزی برای اعتراضات

قانونی به مردم داده نشده است

و حالا بسم الله بفرمایید و افتتاحش کنید

و صد البته با تهدیدات معاونت امنیتی وزیر کشور چکار

خواهید کرد و چکار مردم باید بکنند !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر از اول انقلاب و حتی بعد از اتمام جنگ ، از پارتی بازی و فامیل بازی و غیره چشم پوشی میکردین و چند تا از مسئولین و فامیل که اختلاس ، دزدی و غیره میکردن را میگرفتین و تنبیه میکردین نه الکی بفرستین هتل زندان الان ایران بهترین کشور بود
سلام، عجب خوب توجیه می کنند ماشالله زبون خوبی هم دارند ، یک نظرسنجی بشه تا معلوم شود چقدر صحبت های ایشان را تایید می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
نظرسنجی لازم نیست. کامنت ها را بخوون و + و - ها را نگاه کن
وزير پيشنهادي رفاه حتما با پول ارث پدر و برادرش رفته كانادا درس خونده دوتا بچه هم اونجا اورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
بسیار بسیار فرد مستضعفیه چون یک سرایداره با 3 هزار میلیارد ثروت (100 میلیون دلار) . وزیر محرومین میشد که نشد
چشم اندازی برای حل مشکلات اقتصادی کشور وجود ندارد و حتی دولت با دروغگویی در مورد توافق با غربیها و دسترسی به پولهای بلوکه در کره جنوبی صرفا می خواهد انتظارات تورمی فروکش کند که البته تاثیر مقطعی دارد.
حتما منظور از تجمعات قانونی، تجمعات خودی ها است.
پاسخ ها
علی
| Netherlands |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
مگه تجمع غیرخودی هم هست ؟
غیرخودی که اغتشاشگره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خودی همون ساندیس خوران غیر خودی مردم عزیزایرانن
دولت مردان نبایدعدم برنامه ریزی صحیح وقول هایی که به مردم دادند ونتوانستندمشکلات را برطرف کنند وبلکه بدترکردند را به گردن جنگ اوکران و دولتهای قبل بیدارندبیش از یکسال از روی کارآمدن دولت گذشته گرانی وتورم روزبه روز بیشترمیشه اما آماری که دولت وبانک مرکزی اعلام می کنند می گویند تورم کاهش پیداکرده چطورممکنه تمام کالاها روزبه روزدر بازارافزایش پیدامیکنه ولی نرخ تورم کاهشی میشه آیا این نشانه عدم مدیریت ومسخره کردن مردم نیست .یا مثلا گفتند بعدیک ماه از واریزیارانه نقدی معیشتی کالابرگ توزیع خواهدشدتاجلوی گرانی هاگرفته بشه اما بعداز 4 ماه نشده است یاگفتند بااجرای این طرح قیمتها بایدبه شهریور1400 برگرده اما نشد.معلومه فعلا سیاست دولت سرگرم کردن مردمه. همه می دانند ریشه مشکلات کشورکجاست اما دولت مردان یانمی دانند ویانمی خواهند بدانند. آنکس که نداند ونداند که بداند بیدارش نمائید که تاخفته نماند .آنکس که نداند ونداند که نداند درجهل مرکب ابدودهربماند .
با سلام هر چه زودتر ساز و کار راهپیمانی قانونی را اعلام فرمایید و سریعا هم نسبت به صدور راهیمایی سراسری اقدام و نیروی رسمی مانند نیروی انتظامی امنیت برگذاری ان را به عهده بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
چشم
لازم به توضيح نيست كاملا مشخصه
منظور از تجمعات قانونی همون تجمعات همسو با خواسته و با آدمای دلخواه خودتونه دیگه که تا الان هم برگزار کردید
این کلمه دشمن رو اگر از فرهنگ لغت حذف کنن شما این همه ناکارامدی و ...رو گردن کی بندازید
فكر ميكنيد چند مليون جمع شوند اگر اجازه اعتراض بدهيد
امار بگيريد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
حالا چرا با این حرفا اینا رو میترسونی؟ ممکنه از صدور مجوز تظاهرات آرام هم صرفنظر بکنند
تجمعات قانونی هم حتما در حمایت از حکومت و دولت باید باشد!
از این همه گشایش و رونق اقتصادی صحبت می کنید پس چرا نمودی تو جامعه نداره بابا چی فکر کردی، گشایش اقتصادی برای خانواده های شما فراهم شده که تا حالا سهمی از سفره مردم برنداشته بودید الان خوب دارید بر میدارید.
فردا ساعت 6 مردم می خوان بیان اگه با سلاح نیمه سنگین نمیزنین جواز بده از سال 96 می خوان جواز بدین تا الان هرچی از خودتون بوده اوکی بوده معلوم نشده کی درخواست داده شده کی جواز صادر شده که خودجوش اومدین الان همینکارو برای همه مردم معترض که فردا میان بکن
دولت که کاره ای نیست
برای توجیه مرگ مهسا امینی هزارجور دلیل الکی میارن و آسمون ریسمون میبافن ولی حاضر نیستن مامور خاطی رو مجازات کنن یا یه بار عذرخواهی کنن.
دم دولت گرم اگه یک صفر نا قابل جلوی حقوق ها نزاره مشکل اقتصادی مردم تا پایان سال حل شده است.
تجمعات قانونی؟ لطفا یک مثال ایشان بیاورند که عده ای درخواست مجوز به وزارت کشور داده اند و آن وزارت خانه موافقت کرده است. بخصوص اگر خواست تجمع کنندگان صرفا صنفی و مثلا برای افزایش حقوق و یا برخورد با یک مدیر فاسد باشد
دولت مجری قانون اساسی و موظف به اجرای آن است. طبق قانون اساسی تجمع و راهپیمایی به شرط عدم حمل اسلحه آزاد است.
همانطور که آزادی بیان و عدم تفتیش عقاید تضمین شده است ولی آزادی بعد از بیان را هیچ مسئولی گردن نمیگیرد!
ایول زودتر زمان و محل را اعلام کنید که برای تجمع قانونی و مسالمت آمیز تشریف بیاریم
با سلام این پیام به این بحث ارتباطی ندارد ولی خطاب به دست اندرکاران کانال عصر ایران در تلگرام است که لطفا محدوده نظر سنجی را فقط محدود به یک قلب نکنید از سایر شکلک ها یا علاتوم هم استفاده کنید واقعا بعیده از سایت فاخر عصر ایران ؟؟؟؟!!!!!!
فعلا شیوه پرداخت نقدی یارانه ادامه خواهد داشت اقای محترم خرد ندارید همین حرفهای شما مردم را بیشتر عصبانی میکنه و وقتی شما قانون رعایت نمی کنید چطور از مردم توقع دارید بهتون اعتماد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
شرط کالا برگ برگشت قیمت به شهریور 1400 هست و آیا واقعا فکر میکنید که اینها توانایی اینرا داشته باشند سطح قیمتها را به آنزمان برده و آنرا ثابت نگه دارند ؟
دولت با فیلترینگ هم موافق است و شورای امنیت کشور دستور به فیلتر شبکه های اجتماعی می دهد .
اجازه تجمع سکوت را بدهید ساندیس هم لازم نیست، داخل تهران هم نمیخواد بگید اتوبان تهران قم ، بعد آن اون موقع معنای مردم را بفهمید که همیشه به نمایندگی از آنها هر چه دوست دارید میبافید، یکبار برای همیشه امتحان کنی
فعلا شیوه پرداخت نقدی یارانه و بالا بردن قیمت کالاهی اساسی و مسکن ادامه خواهد داشت.
چشم فردا خدمت میرسیم
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
:)))
دوباره میخوان دوماه یارانه بدن به این امید که از اعتراضات جلوگیری کنه
سلام، دولت با تجمع قانونی موافق است و هیچ شکی نیست امادولت این اختیار را نداره و مجوز نمی ده و نخواهد داد مجوز را از امام زمان بگیرید
بله مردم کلا گشایش رو در خودشون احساس میکنن
راه حل مشکلات مردم برگزاری تجمعات قانونی و غیر قانونی نیست راه حل بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم هست که اگر توانش نیست غاصب نباشید استعفا دهید و شاید کسانی بیایند که بتوانند کاری کنند
یک کار خیلی خوبی سایت تابناک دراین شرایط همین نظر سنچی موانع اجرای اصل 27 قانون اساسی (آزادی راهپیمایی) است که نتیجه تا الان نشون میده که بیش از 81 درصد معنقد هستند که «عدم اراده واقعی قانونگذاران و مجریان برای اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی» مانع اصلی است و فقط کمتر از 7 درصد میگن که «سو استفاده سودجویان داخلی و عوامل خارجی برای به آشوب کشیدن تجمعات قانونی» مانع تجمعات است. حالا کو گوش شنوا
هر وقت مجوز دادید بعدش اعلام کنید.
با حذف ارز 4200صنعت دام طیور در حال نابودی است در ایند به خصوص قیمت مرغ سر به فلک می کشد و پیشرفتی دیده نمی شود در اقتصاد تمام احناس روز به روز افزایش دارد
اگر یارانه نقدی جمع وبجای آن کالا برگ میدادند مانده بود اقساط وام زیارت را چگونه پرداخت کنم .
دهک بندی رو اصلاح کنید
جالبه دیگه مثبت منفی ها هم شده مثل رای های امریکا
مینویسی ترامپ میخونی بایدن
تابناک به این مثبت منفی هم تو سانسور رحم نکردی
نظرات اکثریت و اقلیت مردم رو همه میدونن
معاون وزیر کشور فرمودن با پهباد بالاسر معترضین چهره شون رو ثبت و مسیرشان رو مشخق و دستگیرشون میکنیم. این پهبادا رو ببرین مناطق مرزی که قاچاق گازوئیل و بنزین و مواد خوراکی و دارو انجام میشه و شمافقط به بهانه ی قاچاق گرونشون کردین که پدر مردم رو دراورده
قسم جلاله می خورم اگر حتی یکبار مجوز بدهید کسی هم دنبال مجوز نمیاد هر وقت ساندیس خور ها مجوز گرفتند ما هم می گیریم
همین وضع فعلی بهترین کار است زور در برابر زور
موافقت دولت با برگزاری تجمعات قانونی وقتی اررش دارد که رسما در مجلس تصویب و سپس عملیاتی گردد
لطفا زمان و مکان اعتراض بفرمائید و ضمنا سایت محترم تابناک یک نظرسنجی بذارید با طرح سوال : آیا با وضع اقتصادی و اجتماعی حال کشور موافق به استعفای ریاست جمهوری هستید یا خیر ؟ تا تعیین کنند.
تا حالا طی این چهل سال شده کسی خطایی کرده و باعث جریحه دار شدن جامعه شده باهاش برخورد قانونی بشه از برادر رفیق دوست گرفته تا اختلاس نود دو هزار میلیارد تومانی
به هیات دولت متذکر بشم آقایان بدانید تورم و گرانی یک سال و خورده ای دولت آقای رئیسی برابری می کند با کل 8 سال دوره آقای روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
دقیقا
حرف نزنید عمل کنید
مجوز میدین ولی برای خودتون. خدای نکرده فکر نکنین مردم نظرشون اینه دولت متعلق به 4 میلیونه .
قشنگ ریال بدون پشتوانه چاپ کنید که تورم سر به فلک بزنه. این نوع حکومت داری رو هر کسی بلده
شما که هیچوقت مجوز تجمع ندادین
برای تمام شهرها و روستاهای ایران که گرانی ، سو مدیریت ، شکاف اجتماعی و ... در آنها رسوخ کرده یکی یک مجوز اعتراضی با تاریخ لغایت رفع مشکلات صادر بفرمایید.
ممنون
قانون اساسی راهپیمایی را بدون حمل سلاح مجاز دانسته لطف فرمایید و اجازه دهید هر چند اجازه لازم نیست ولی جهت ممانعت از مزاحمت بر دیگران یک روز را منتقدین و مخالفین شما در مسیر تهران قم با شرایطی انتظامی که مسئولین موافقند راهپیمایی کنیم در این صورت صدای عموم نیز بهتر بهتر به گوش زعمای قم ودیگران خواهد رسید بلکه چاره اندیشی کنند
تمامی حامیان دولت ونظام مجوزخواهند گرفت وشعار همیشکی درود براین بران ومرگ برامریکا واسرايیل سرخواهند داد ومردم بهت زده به این تجمع خواهند نگریست
زاهدی وفا چه نسبتی با کارگران بیچاره داره؟
محمود صادقی به همراه چند نماینده اصلاح طلب درخواست مجوز دادن ولی موافقت نشد. پس مجوز را بهانه نکنید.
مردم از شما شاکی هستند بعد شما مجوز می دید . ضمنا کل نیروهای نظامی و انتظامی که تحت امر دولت نیستند
دولت کدام تجمعات را قانونی می داند و با آن موافق است ؟ دولت حتی به تجمعات صنفی و غیر سیاسی مانند اعتراض به میزان افزایش مستمری بازنشستگان مجوز نمی دهد .
شما تو اداره ها هم اجازه نمی دید کسی حرف بزنه چه برسه تو خیابان کسی بخواد تجمع کنه این همه انتقارپذیریجای تقدیر داره واقعا
آقای جهرمی شما بایدمی فهمیدی که کاره ای نیستی
برای تجمعات قانونی لحطه شماری میکنم
رسانه‌ ملی‌ کشور‌ بالکل‌ در اختیار‌ جناح‌ خاص‌ است‌ که شب و روز‌ داره‌ نفرت پراکنی میکنه‌
اوضاع اعتراضات کم شد دوباره گشت ارشاد رو راه بندازین هم مخالفت شدید با هر نوع نقد
یاد صحبت های وزیر کشور روحانی بعد از اعتراضات ۹۶ افتادم که قرار بود حق اعتراضات محترم شمرده شود که نشد
پس توضیح در باره داراییهای آقای زاهدی وفا چی شد؟
اضافه کردن 900هزار تومان به حقوق بازنشستگان، یعنی متناسب سازی؟ مگر ما بچه ایم که با یک شکلات گولمان بزنید.
نگفتید این وزیررفاه پیشنهادی حامی دولت مستضعفان و مورد تایید رهبر این حداقل هزار میلیارد تومن رو از کجا آورده.
اعتراض مردم به همین بی عدالتی هاست.
تجمعات معلمان هم قانونی بود با مجوز پس چرا معلم ها زندانی هستند تا الآن
یارانه کالایی کاملا بی معنی است مثلا من و همسرم که دیابت داریم برویم سهمیه قند و شکر بگیریم...؟
رای بگیرین اکثریت چی میخواد به همین سادگی
می خواهید بفهمید که آیا دولت واقعا برای مردم کار کرده است خیلی ساده است
بهتر است دولت نعل وارانه نزند و مردم را با افزایش یارانه که اولا مقدار آن اندک و ثانیا تعداد آنها اندک است فریب ندهد
البته منظورم این دولت نیست و تمام دولت ها چنین نعل وارانه را زده و این دولت هم یکی از آنها است که انصافا این دولت دروغ ها و فریب کاری هایی دارد اما مقداری کمتر از بقیه دولت ها است

برای اینکار کافی است نسبت درآمد یک کارمند متوسط و یا متوسط حقوق ماهانه یک بازنشسته با درآمد متوسط به قیمت یک متر مسکن در شهرهای مختلف را در زمال جاری با زمانهای قبل مثل دهه ۶۰ و ۷۰ مقایسه کنید و یا بهمین منوال با قیمت یک خودرو مقایسه کنید تا بفهمید که نه تنها برای مردم کاری شده بلکه معیشت مردم به شدت بحرانی تر شده است
دروغ گفتن شاخ و دم ندارد دروغ های اینچنینی بمراتب بدتر از دروغ های شبکه های بی بی سی و اینترنشنال است که فقط شامل یک نفر است و کل جامعه را در بر نمی گیرد
مهسا امینی اگر بدروغ گفته شود ضربه ای خورده است دروغش بودنش زیانبار نیست و شاید پلیس را موظف تر کند که در آینده کارهای غیر انسانی انجام ندهد و اگر توجه کنید حتی خود حاکمیت هم اقرار می کند که اعتشاشات به خاطر مهسا امینی نیست و از پیش طراحی شده است
اما وقتی در خصوص یک موضوع اقتصادی که به زندگی همه وابسته است دروغی گفته شود لطمه آن به همه مردم می خورد و ما دروغ داریم تا دروغ
آقای سخنگو دیر شده حناهاتون بی رنگ شدن
جناب سخنگو سلام بنده را به دایی عزیز دکتر کدیور برسانید،ره صد ساله را یکساله رفتن همین میشود
کجای این مطلب درباره دارایی زاهدی وفا توضیح داده که تیتر زدید؟
یا من ضعف بینایی دارم‌ یا شما دروغ میگی. سه بار متن رو خوندم‌ چیزی در باره دارایی های زاهدی وفا ندیدم.
ارزونی کی میاد تا بتونیم نفس بکشیم ؟
شما حتي انتقاد رو هم تحمل نميكنيد ، حتما منظورتون صدور مجوز براي برگزاري تجمعات طرفداراتونه !
در هبچ جای دنیا برای مراسم ملی مانند ۲۲ بهمن مجوز نمی گیرند . معترضان در ایران حتی یک ساعت هم اعتراض ارام ندارند تا به خیابان می ایند فحش می دهند و اتش می زنند و تخریب می کنند.
تجمعی که به نفع دولت باشه همیشه مجوز داشته
در مورد اموال زاهدی حرفی نزدید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی