بازدید 12994

روسیه: سازمان ملل دوقطبی شده است

"واسیلی نبنزیا" سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: مسکو بر این باور است که سازمان ملل متحد دو قطبی شده و مملو از بدبینی و تقابل و فشار علیه روسیه است.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 11 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، نبنزیا سفیر روسیه در سازمان ملل در جلسه اضطراری مجمع عمومی گفت: متأسفانه در درون دیوارهای سازمان ملل چیزهای بسیار متفاوتی از جمله بدبینی، تقابل و دوقطبی‌سازی خطرناکی مانند امروز مشاهده می‌شود که در تاریخ سازمان ملل هرگز ندیده‌ایم و به‌ویژه در این جلسه واضح است.

نبنزیا در ادامه افزود: ماهیت سیاسی این امر از این واقعیت ناشی می شود که به طور خاص برای پیشبرد روایت علیه یک دولت، یعنی فدراسیون روسیه، تشکیل جلسه داده است.

اعضای سازمان ملل متحد برای چهارمین بار از آغاز جنگ اوکراین عصر دوشنبه به وقت در مجمع عمومی این نهاد بین المللی گردهم آمده اند تا بار دیگر با تصویب قطعنامه ای علیه روسیه، مسکو را محکوم کنند.

این نشست مجمع عمومی سازمان ملل در پی آن تشکیل می شود که روسیه ۸ مهرماه/ ۳۰ سپتامبر به وقت محلی، قطعنامه شورای امنیت علیه الحاق مناطق اوکراین به روسیه را وتو کرد.

اعضای شورای امنیت در پی آن بودند تا الحاق چهار منطقه از اوکراین به روسیه را با صدور قطعنامه ای محکوم کنند که با وتوی مسکو در شورای امنیت تصویب نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی