بازدید 9689

جزئیات پرداخت معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی

تامین اجتماعی بالاخره نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان را اعلام کرد. بر اساس اعلام مدیرعامل این سازمان پرداخت معوقات از آبان ماه شروع می شود و تا اسفند ادامه دارد. بنابراین پرداخت یکجا معوقات که خواست بازنشستگان بود منتفی شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 11 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، تامین اجتماعی بالاخره نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان را اعلام کرد. بر اساس اعلام مدیرعامل این سازمان پرداخت معوقات از آبان ماه شروع می شود و تا اسفند ادامه دارد. بنابراین پرداخت یکجا معوقات که خواست بازنشستگان بود منتفی شد.

به گفته میرهاشم موسوی موانعی که برای افزایش حقوق سایر سطوح به ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان وجود داشت، بر اساس مصوبه وزرای عضو هیأت‌امنای تأمین‌اجتماعی برداشته شد و حقوق شهریور ماه این را با اعمال افزایش ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت کردیم. در مهرماه نیز حقوق بازنشستگان را به همین منوال و با اعمال افزایش پرداخت خواهیم کرد. ۵ ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان را هم داریم که برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم که ۵ ماه معوقه را از آبان ماه تا پایان اسفند پرداخت کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه افزایش حقوق انجام شده برای مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین‌اجتماعی هر ماه حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان بار مالی جدید ایجاد می‌کند و سالیانه حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت به نظر می رسد دلیل پرداخت معوقات به صورت تدریجی از آبان بار مالی زیاد آن باشد و معوقات ۵ ماهه ابتدایی سال که برای هر بازنشسته حداقل ۵ میلیون تومان در ماه است ظرف ۵ ماه آخر سال تسویه می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۲
حق اولاد بازنشسته تامین اجتماعی مبلغ باور نکردنی 100هزار تومان وحق عائله مندی مبلغ نجومی 400هزار تومان در کل تمام مزایای بازنشستگان تامین اجتماعی 900هزار تومان هست .75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی حداقل بگیرن و5600مستمریشون هست .نمایندگان مجلس ودولتمردان تا کی می خوان 75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی رو نادیده بگیرن .اگر حداقل حقوق5600 برای کارمند وبارنشستگان کشوری ولشکری ناچیز هست وقراره افزایش پیدا کنه باید این افزایش شامل بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی هم بشه .درضمن 25درصد متناسب سازی باقی مانده از سال گذشته طلبکاریم که هنوز اجرایی نشده.تابناک مدیون بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی هستی پیگیری وچاپ نکنی
این نحوه افزایش حقوق را که در اولین سال مدیران جدید صورت گرفت را باید به عنوان یک شاهکار بدیع که تا حالا اتفاق نیافتاده بود ثبت کرد . مصوبه شورای عالی کار در اسفند 1400 صادر شد در شهریور 1401 اجرایی شد و در اسفند 1401 خاتمه یافت ! جالب اینکه افزایش قیمتها در تمامی سطوح چنین سیکلی را نه تنها طی نکردند بلکه ساعت به ساعت تغییر داشتند و بیچاره بازنشستگانی که فقط باید تحمل کنند .
پنج ماه با فشار روحی و روانی ، حقوق دارای مواد قانونی خود را با کلی اعتراض و سختی با پیروزی قانون گرفتیم و حالا مبلغ دستمزد بهار را آخر زمستان میگریم با اظهار دولتمندان مبنی بر اینکه دغدغه دولت معیشت بازنشسته است ؟!!!!!!!!!! راستی آنچه با افزایشات در بهار می شد خرید در زمستان هم می شود با همان مبلغ خرید !!!!!!!!
اجدادشون جلوی چشمشون میاد اگر دو ریال یک جا به بازنشسته بدن تا بدردش بخوره و به زخم زندگیش بزنه
معوقه سال 99 بازنشستگاه کشوری را کی پرداخت میکنید ؟
5ماه چا له هاتان را با پول بازنشسته پر کردید و حالا قطر ه ای می خواهید بدهید
پول خودمان (بازنشسته)را با شکنجه روحی روانی در طولانی مدت پس می دهند !!!!!!!!!
خسته نباشید خدا قوت !!!!!!!!
ای دولت چطوره که پول برای افزایش حقوق مجدد کارمندان دولت و لشگری و کشوری و همچنین افزایش حقوق مجدد بازنشستگان لشگری و کشوری و متناسب سازی حقوق آنهارا دارید ؟چرا ؟از کارمندان و بازنشستگان لشگری و کشوری میترسید و آنها را با این افزایشات ساکت نگه میدارید؟ ولی بدهی خود به تامین اجتماعی را نمیدهید تا ما بازنشستگان تامین اجتماعی هم همسانسازی شویم و افزایش حقوق خودرا متناسب با کارگران شاغل دریافت کنیم ؟ چرا عدالت را اجرا نمیکنید ؟ مابه التفاوت حقوق ما متناسب سازی سال 1400 و متناسب سازی سال 1401 و مزایای مساوی با کارگران شاغل حق و مطالبات ماست . بدانید ما بازنشستگان از حق خود کوتاه نمیآییم.
وجالب تر اینه که بازنشسته گان دیگه خیلی به ندرت دختر و پسری دارن که شامل دریافت حق اولاد باشن
درود فراوان بر شما و همه بازنشستگان عزیز
اینقد ظلم نکنید.مگه ما چه گناهی کردیم که یک مشت مدیر نالایق گیرمون افتاده.زورتون میاد معوقات قانونی مارو یکجا پرداخت کنید.خدا ازتون نگذره
دولت فقط در مرداد ماه 32000 میلیارد تومان پول چاپ کرده که رشد نقدینگی 8 برار یعنی 256000 میلیارد تومانی ایجاد می کند دقت کنید فقط یک ماه حالا شما فکر می کنید با افزایش حقوق وضعتان بهتر می شود؟نه برادر رشد دستمزد 60 درصد رشد قیمت ها 120 درصد و رشد دستمزد 1000 درصد رشد قیمت ها 3000 درصد بفهمید گرچه بعید است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست