بازدید 12947
۳

جزئیات درگیری در زندان لاکان رشت

عصر دیروز میان چند زندانی زندان لاکان رشت درگیری به دلیل مسائل شخصی رخ داد که به دلیل بالا گرفتن درگیری با ورود نیروی انتظامی این درگیری خاتمه پیدا کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 10 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، قوه قضائیه اعلام کرد: ساعاتی قبل خبری مبنی بر درگیری در بین زندانیان زندان لاکان رشت در فضای مجازی منتشر شد.

با پیگیری‌ها از سازمان زندان های کشور مشخص شد هنگام عصر بین چند زندانی زندان لاکان رشت درگیری به دلیل مسائل شخصی رخ داد که به دلیل بالا گرفتن درگیری با ورود نیروی انتظامی این درگیری خاتمه پیدا کرد.

تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت به صورت موقت و محدود متشنج شد.

طبق پیگیری‌ها شایعه فرار چند زندانی در این درگیری از زندان لاکان رشت به هیچ وجه صحت ندارد و در حال حاضر در این زندان آرامش برقرار است و مشکلی امنیتی وجود ندارد.

این درگیری ارتباطی با اعتراض‌های اخیر نداشته است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان هم در همین راستا گفت: امروز در بند زندانیان محکوم به قصاص و زندانیانی که محکومیت‌های سنگین دارند بر اساس اختلافات قبلی در گیری فیزیکی محدودی به وجود آمد.

فلاح میری در ادامه با اشاره به این که تمامی این اتفاقات در ظرف چند دقیقه تا اطلاع و حضور ماموران زندان رخ داد، گفت: با رسیدن ماموران شرایط زندان به حالت عادی بازگشت و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
عجب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
مشتی رجب
زندانیان مخکوم قصاص برای چه در زندان زنده نگهداری طولانی مدت می شوند؟؟؟
فی القصاق الحیاه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل