بازدید 19531

دستگیری فرزندان منافقین قدیم در اغتشاشات اخیر

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از دستگیری فرزندان منافقین قدیم در اغتشاشات اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 07 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز پنج شنبه در شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان در سخنانی با بیان اینکه بر اساس آموزه‌های قرآنی هر گاه از بعد فردی و اجتماعی، کسی بخواهد رشد کند حتماً فتنه‌ای را باید پشت سر بگذارد اظهار داشت: برای طی کردن یک مرتبه ایمانی به مرتبه بالاتر باید فتنه و امتحانی را پشت سر بگذارد، البته ما این فتنه را پیش بینی می‌کردیم، لکن پیش بینی ما برای اواخر مهر ماه و اوایل آبان ماه بود.

وی با بیان اینکه البته بهانه‌هایشان را نمی‌دانستیم، لاکن در محاسبات ما بود و آمادگی آن را هم داشتیم که قطعاً در اواخر مهر ماه و آبان ماه حتماً فتنه‌ای را ما داریم عنوان کرد: این جنگ، یک جنگ جهانی بود به دلیل صف بندی و صورت بندی دشمنان.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در استان ما نیز در چهار شهر دورود، خرم آباد، کوهدشت و بروجرد شاهد این ناآرامی‌ها بودیم، گفت: لاکن در کل استان و به لطف خدا یک شیشه هم شکسته نشد، کسی آسیب ندید، مایل بودند که سطل آشغالی را آتش بزنند که خوشبختانه نشد، الان نیز وضعیت استان خوب است، در قبرستان خرم آباد هم خاله و دایی «نیکا شاکرمی» که یک فراخوان به «بی بی سی» و «اینترنشنال» برای ساعت دو بعدازظهر در بهشت رضا داده بودند، تعداد اندکی آمده بودند.

وی با بیان اینکه این جنگ جهانی دو صحنه دارد، یکی صحنه میدانی و کف میدان واقعی گفت: ما در استان از هیچکدام از گردان‌های تکاور مجهز استفاده نکردیم، اصلاً نیاز نبود، ما فقط از بسیجی‌ها با هماهنگی با ناجا استفاده کردیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان داشت: در فضای مجازی در یک فضای توهمی و خیال که می‌گفتند کار نظام تمام است مواجه بودیم، در کف میدان همان‌ها بودند، لاکن آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، وهابیت و کمونیست‌های قدیم از این امر حمایت می‌کردند.

سردار کشکولی با بیان اینکه در دستگیری‌های ما نیز بعضی فرزندان منافقین قدیم را داشتیم گفت: روحانیت، سپاه، دانشگاه، صدا و سیما، آموزش و پرورش و… باید با همکاری همدیگر نقاط ضعف فرهنگی در بین جوانان را بررسی کنند تا طعمه عوام فریبی دشمنان نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار