بازدید 9087

خرید پارچه داکرون بنفش از جزیره قشم

اگر به جنوب سفر کردید به جزیره قشم سری بزنید زیرا فروشگاه های پارچه در جزیره قشم با قیمت بسیار مناسب به عرضه و فروش پارچه داکرون می پردازند.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ 06 October 2022

بسیاری از تولیدی های نوپا در شهرهای اصفهان، قم، قشم و غیره به دنبال پارچه داکرون و پارچه ژاکارد برای تولید لباس می باشند، اما قبل از خرید باید بدانند که دقیقا این پارچه چه جنسی دارد و با استفاده از آن چه چیزهایی می شود تولید نمود.

یکی از پارچه هایی که مقاومت خوبی در برابر لکه دارد و افرادی که حساسیت دارند از آن استفاده می نمایند پارچه داکرون می باشد که به نام تترون نیز در بازار شناخته شده است اما باید بدانید که این پارچه نسبت به تترون از وزن بالاتری برخوردار است و در زمان تولید با گرماژ بیشتر نیز تولید شده و نسبت به تترون برق بیشتری دارد.

خرید پارچه داکرون بنفش از جزیره قشم

مجموعه ما با سالها تجربه در زمینه تولید و عرضه پارچه داکرون در رنگهای متنوع، سعی دارد بهترین نوع این پارچه را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به مشتریان ارائه دهد تا خریداران از خرید خود راضی باشند و مشتریان ثابت مجموعه آراد برندینگ بمانند بدین رو ما سعی کرده ایم در سایت خود فرمی را قرار داده تا مشتریان با تکمیل آن و ارسال فرم با مشاوران ما ارتباط بگیرند و پاسخگوی سوالات خود باشند همچنین سفارش خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است مجموعه ما رضایت مشتریان خود را در اولویت کار خود قرار داده سعی نموده با ارائه پایینترین قیمت ممکن رضایتشان را جلب نماید پس خیال مشتریان از بابت قیمت بسیار راحت باشد.

پارچه داکرون قشم

پارچه داکرونی که خریداری می نمایید از جنس پلی استر می باشد و به دلیل جنس نسبتا خنکی که دارد برای فصل های بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرد، پس باید دقت نمایید که ضخامت پارچه زیاد نباشد.

یکی دیگر از مواردی که به آن باید توجه نمایید این است که پارچه شما نباید حالت کدری و کچلی داشته باشد تا با چند بار شستن بافت پارچه سالم بماند پس سعی نمایید حتما از مراکزی این پارچه را خریداری کنید که آن را با کیفیت تضمین شده به شما بدهند.

پارچه داکرون با توجه به اینکه خنک می باشد شاید فکر کنید چروک نیز می شود اما اصلا اینگونه نیست و این پارچه برعکس پارچه های نخی و نازک قابلیت چروک پذیری کمی دارد و یکی از دلایل پر طرفدار بودن این پارچه همین می باشد، پس بعد از خرید آن را در دست خود گرفته و با جمع نمودن پارچه در مشت خود خاصیت چروک پذیری آن را چک نمایید، اگر بسیار کم چروک شده پس از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد.

خرید پارچه داکرون بنفش از جزیره قشم

برخی افراد که علاقمند به خرید پارچه داکرون قشم می باشند در شهر قشم به دنبال مراکز معتبر هستند که این پارچه را با قیمت ارزان خریداری نمایند، ما به این افراد خرید اینترنتی را پیشنهاد می دهیم.

همانطور که می دانید برای خرید حضوری مشتریان ساعت ها باید وقت خود را هدر داده و در بازار و مغازه ها برای پیدا نمودن پارچه مورد نظر خود در رفت و آمد باشند اما در خرید اینترنتی مشتری از طریق سایت های معتبر به راحتی می توانند انواع پارچه ها را در رنگ های متنوع و طرح های گوناگون مشاهده نموده و طبق سلیقه خود آنها را انتخاب نمایند.

این پارچه ها با توجه به ویژگی های زیادی که دارد در تولید انواع لباس، مبل، رو تختی، لحاف، کوسن، بالشت و غیره استفاده می شود که البته مشتری ها طبق سلیقه خود رنگ و سایز مد نظر را انتخاب می نمایند.

پارچه داکرون بنفش

پارچه های داکرون در تنوع های بسیار زیادی وجود دارند که هر یک از آنها دارای رنگبندی دلبخواه و طرح های بسیار زیبایی می باشد که شما از این محصولات در انواع مختلفی که وجود دارند استفاده کنید و از آن نیز لذت ببرید.

این جنس از پارچه ها توانستند تا میزان زیادی پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشند و با توجه به اینکه انواع مختلفی دارند در تمامی فصل ها بتوانند مورد استفاده قرار گیرند.

پارچه های داکرون برگرفته از الیاف های غیر طبیعی می باشند که در آنها از پلی استر استفاده نشده ولی در آن از الیاف های پنبه ای نیز استفاده شده که همین موضوع بر روی کیفیت آن بسیار تاثیرگذار می باشد و این نوع پارچه را برای فصل تابستان نیز بسیار پیشنهاد می کنند.

خرید پارچه داکرون بنفش از جزیره قشم

پارچه ها در انواع مختلفی از اجناس وجود دارند که می توانیم با بکارگیری از روش های متعدد به بهترین نوع این محصول یعنی پارچه داکرون بنفش اشاره کنیم این پارچه با رنگ بسیار شاد و مناسبی که دارد می تواند یکی از بهترین جنس های پارچه برای بسیاری از لباس ها مثل لباس فرمالیته عروس باشد و شما بتوانید این محصول را با در نظر گرفتن بسیاری از عوامل ها خریداری کنید و از آن نیز استفاده داشته باشید.

الیاف هایی که در این پارچه استفاده شده در حین اینکه بسیار خنک و عالی هستند در هنگام نشستن و بعد از شستشو با مواد شوینده نانو چروک نمی شوند و کیفیت اصلی خود را حفظ می کنند زیرا در این پارچه ها الیاف هایی استفاده شده که می تواند تا میزان زیادی چروک شدن این البسه ها را کاهش دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها