نیروی انتظامی حافظ امنیت است

یک عضو کمیسیون اجتماعی گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال مملکت است و حقشان نبود که نخبگان، سلبریتی ها و کسانی که در مملکت مسئولیت داشتند اینقدر بی محابا و قبل از روشن شدن زوایا بر آنها بتازند.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 04 October 2022

به گزارش «تابناک»، حسین گودرزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر رهبری بیان کرد: ایشان در واقع حجت را در رابطه با بی توجهی‌هایی که به ماموریت نیروی انتظامی می شود، تمام کردند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه «نیروی انتظامی درست یا نادرست قانون را اجرا می کند»، تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال مملکت از مرزها گرفته تا شهرها و روستاهاست و حقشان نبود- که به خاطر اینکه ولو خطایی صورت گرفته که هنوز هم مشخص نیست، - نخبگان، سلبریتی ها و کسانی که در مملکت مسئولیت داشتند اینقدر بی محابا و قبل از روشن شدن زوایا چنان بر نیروی انتظامی بتازند.

گودرزی اظهار کرد: سلبریتی ها و کسانی که سریعا واکنش نشان دادند، روزی پشیمان شده و تنها می مانند و می فهمند که چه کلاهی سر آنها رفته است که قبل از روشن شدن زوایا و قبل از اینکه حقیقت مشخص شود، چنین بی محابا یک طرف را بگیرند. انسان به اندازه مسئولیتی که دارد، حرفش باید با دقت باشد و به اندازه تاثیرگذاری که دارد باید حرف او دقیق باشد، چراکه اعتبار او مرهون این حرف اوست.

وی با بیان اینکه «خیلی از سلبریتی ها در جایگاهی که قرار گرفتند مردود شدند و این جایگاه متناسب با وجاهت آنها نبود»، تصریح کرد: این افراد روزی نسبت به فضای عمومی جامعه و در پیشگاه ملت پشیمان می شوند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با این بخش از سخنان رهبری مبنی بر اینکه «کسانی که در خیابان ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند» تصریح کرد: بر اساس گزارش هایی که سازمان های امنیتی و اطلاعاتی می دهند، یک سری از این افراد آموزش دیده هایی هستند که از خارج آمده اند یا تحت تاثیر قرار دارند. اینها بخشی از ملت نیستند و مزدورانی در خدمت سرویس های جاسوسی هستند که حکمشان جداست. این افراد اسلحه دارند، آموزش دیده اند، تحریک کرده و فرماندهی و رهبری می کنند، ولی مابقی، کسانی هستند که نسبت به یک حکم، قاعده و حادثه اعتراض دارند که اینها از مباحث قضایی و... کاملا مبرّا هستند و حداکثر این است که ناآگاهانه همراهی می کنند.

گودرزی در پایان گفت: فرمایش آقا نیز به این جهت بیان شده که فرمودند صف این افراد باید از هم جدا شود و چه در مباحث عمومی و قضایی و چه در افکار عمومی باید این افراد را از هم جدا کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل