بازدید 8421

کاربرد چمن مصنوعی مشکی و مراکز فروش آن

چمن مصنوعی یک کفپوش زیبا و کاربردی می باشد که معمولا آن را در محیط های ورزشی مشاهده کردیم ولی در تزئین دکوراسیون داخلی منزل نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ 01 October 2022

یکی از بهترین دست آوردهای بشر که علاوه بر کاربرد بالای خود توانسته کمک شایانی به بحران کمبود آب کند، چمن مصنوعی مشکی می باشد که با توجه به موارد استفاده بالا، قیمت خرید مناسبی نسبت به تمام کالاهای پرفروش دارد.

این محصول با الیاف مصنوعی ساخته شده است و امروزه علاوه بر زمین های ورزشی، در بسیاری از مکان ها مانند محوطه های ساختمانی، پارک ها، زمین های بازی، بلوارها و بسیاری مکان های دیگر استفاده می شود. ولی با یک جستجوی ساده در سایت های اینترنتی مانند آراد برندینگ، به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن یکی از بهترین مکان ها را برای خرید دلچسب پیدا خواهند کرد.

کاربرد چمن مصنوعی مشکی و مراکز فروش آن

چمن های مصنوعی در انواع مختلفی می باشد که الیاف های آن از جنس پلی پروپیلن و پلی اتیلن می باشد؛ اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر راجب این محصول پر کاربرد هستید، پس در ادامه باما همراه باشید.

با وجود اینترنت و به دست آوردن سریع تمامی اطلاعاتی که راجب مطلبی دنبال آن هستیم، تمامی دغدغه های قدیمی که از کجا باید کالایی را تهیه کنیم برطرف شده است. خرید چمن مصنوعی اصل و با دوام برای افرادی که برای بار اول می خواهند این محصول را تهیه کنند احتمالا یکم سخت باشد.

چمن های قدیمی که در پارک ها استفاده می شد و به صورت طبیعی کاشته می شد، دارای پستی و بلندی و ارتفاع نامیزان چمن بودند و یا بعد از مدتی قسمت هایی از آن کنده شده و از بین می رفت که این عوامل برای ایمنی بچه ها نامناسب بود و باعث بسیاری از آسیب ها می شد؛ یکی از عوامل محبوبیت چمن مصنوعی، ویژگی ایمنی بالای این محصولات می باشد که به دلیل یک دست بودن و خراب نشدن آن ایجاد می شود.

چمن مصنوعی مشکی

در بازار این محصول انواع چمن مصنوعی با توجه به تنوع رنگ آن تولید می شود که هر کدام ویژگی ‌های خاص خود را دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید؛ ابتدا باید مکان مورد نظر خود را برای استفاده از آن، مشخص کنید.

چمن مصنوعی مشکی که برای فضای بیرون خانه های لوکس خریداری می شود با چمن مصنوعی به کار رفته در زمین فوتبال متفاوت است. از همین روی در مرحله اول باید فضای مورد نظر خود را مشخص کرده و شناخت کاملی از ابعاد آن، داشته باشید.

کاربرد چمن مصنوعی مشکی و مراکز فروش آن

معمولا چمن‌ های مصنوعی به دو گروه اصلی تزئینی و ورزشی تقسیم بندی می شود. هر یک از این دو گروه خاصیت های ویژه ای دارند که در ادامه نوشته به شرح آن ها، می پردازیم.

شرکت تجاری ما با سال ها تجربه در حوزه تولید و عرضه انواع چمن مصنوعی توانسته به برندی معتبر در سطح خاور میانه تبدیل شود. علاقه مندان به این محصول می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه علاوه بر مشاهده تصاویر محصولات و ویژگی های درج شده در کاتالوگ آن ها، با مشاوران و کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات راهنمایی های لازم جهت انجام یک خرید به یاد ماندنی و مطابق با نیازشان کسب نمایند.

خرید چمن مصنوعی

در ابتدا باید بدانید که فقط چند نوع نخ خاص هستند که در تولید این محصول استفاده می شود که عبارتند از پلی اتیلن، پلی پروپیلن و نایلون که پلی اتیلن به دلیل تطبیق پذیری دوام بالا، زیبایی خاص و نرمی زیادی که دارد معمولا بیشترین استفاده را دارد.

ماده پلی پروپیلن معمولا برای قرار دادن سبزی استفاده شده و یا به عنوان یک لایه کاه گل روی چمن های منظره به کار گرفته می شود و در آخر نیز نایلون با وجود این که دوام بسیار زیادی دارد اما بیشتر برای رنگ دادن این محصولات استفاده می شود و کاربرد اصلی آن سبز نمودن این چمن ها بوده است.

کاربرد چمن مصنوعی مشکی و مراکز فروش آن

بنابراین تا اینجا متوجه شدیم که الیاف مختلفی در رنگ ها، اندازه ها و شکل‌های مختلفی برای عرضه مدل های مختلف و خاص هنگام خرید چمن مصنوعی وجود دارد و به نسبت دوام و استحکامی که از آن انتظار داریم تغییر می کند.

تراکم در تعداد تیغه هایی که در هر اینچ مربع زده می شود سبب متراکم تر شدن دوخت شده و  کیفیت چمن را بیشتر نموده و همچنین محصولات چمن متراکم بادوام تر هستند و چمن مصنوعی واقعی تری را به شخص ارائه می دهند.

ارتفاع شمع در واقع همان تیغه های چمن مصنوعی بوده در صورتی که شما قصد دارید برای مسیرهای پر رفت و آمد یا محیط های ورزشی این کالا را تهیه کنید، نیاز بوده که به دنبال ارتفاع شمع کوتاه‌ باشید تا دوام آن بیشتر شده و امکان رفت و آمد روی آن سریع تر شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست