بازدید 9072
۵

چرا مصرف بنزین اوج گرفت؟

مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در شش ماه نخست ۱۴۰۱ روزانه به طور متوسط ۱۰۲/۷ میلیون لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال با ۲۴ درصد افزایش همراه بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ 01 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، مرتضی عابدینی، علت اصلی رشد مصرف فراورده بنزین و نفت گاز در شش ماه امسال را افزایش سفرها با توجه به فروکش کردن شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: در سه ماه تابستان هم مصرف بنزین ۲۱ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی افزود: در سه ماه تابستان امسال روزانه به طور متوسط ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین و ۱۰۶ میلیون لیتر نفت گاز مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب با ۲۱ درصد و ۶/۶ درصد با افزایش همراه بوده است.

مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بیشترین افزایش مصرف بنزین و نفت گاز را به روزهای پایانی شهریور ۱۴۰۱ ارتباط داد و گفت: در روزهای پایانی شهریور ۱۴۰۱ روزانه به طور متوسط ۱۲۰ میلیون لیتر بنزین مصرف شده است.

عابدینی با اشاره به اینکه امسال مصرف سی ان جی هم رشد ۵/۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است، ادامه داد: مصرف روزانه سی ان جی به طور متوسط روزانه ۱۴۸ هزار متر مکعب بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵
چون بنزین 50000 تومانی را می دهید 1500 تومان یا 3000 تومان همین و بس البته بزودی مثل مواد غذآیی مجبور به حذف یارانه انرژی هم خواهیم شد .امروز ما غذا را به قیمت اروپا و امریکا میخریم اما بنزین ما 5 درصد انجا قیمت دارد که طنز تاریخ است .دور دور کردن توی خیابان برای مردمی که در رشد اقتصادی کشور نقشی ندارند مهمتر از غذا خوردنشان است.
با عرض ارادت خالصانه خدمت سرور وسالار شهیدان وقتی ۷۰ درصد زوار اربعین با خودروی شخصی به مرزها آمده اند انتظار داشتید مصرف بنزین نزولی باشه؟
همش دروغه ؟
می خواهید گرانش کنید ؟
بخاطر تولید خودروهای فرسوده 2 فرغون ساز که بالاتر از استانداردهای جهانی بنزین مصرف میکنند
کلا جمعیتی که با خودرو شخصی برای زیارت اربعین رفته اند حدود دو نیم میلیون نفر است که تا مرزها رفته اند و برگشته اند. طبق امار رسمی امسال 81 میلیون اقامت گردشگران فقط در شمال کشور ثبت شده است و معمولا مسافرانی که به شمال می روند در خانه نمی نشینند و از این شهر به ان شهر می روند. البته علت اصلی افزایش مصرف هم پایان کرونا و مصرف بالای خودروهای داخلی و ارزانی بنزین است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست