بازدید 6372

فرماندار: زاهدان در امنیت کامل به سر می‌برد

فرماندار زاهدان مرکز سیستان بلوچستان گفت: هم اینک شهر زاهدان با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در آرامش کامل به سر می برد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 01 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ابوذر مهدی نخعی شامگاه جمعه در گفت و گویی تلویزیونی با اشاره به اینکه امروز بعد از نماز جمعه اهل تسنن زاهدان، عده‌ای معلوم الحال و از عناصر وابسته به بیگانه به کلانتری ۱۶ در مجاورت محل برگزاری نماز جمعه حمله ور شدند، اظهارداشت:

ابتدا این افراد اقدام به سنگ پراکنی و پس از مدتی برخی از افراد حاضر در این جمع اقدام به تیراندازی کردند و به قصد تصرف کلانتری حمله ور شدند.

او گفت: نیروهای انتظامی در واکنش به این حمله، اقدام متقابل کردند و به دفاع از کلانتری پرداختند که در این بین تعدادی از نیروهای نظامی، انتظامی و مردم مجروح شدند و تعدادی نیز در پی تیراندازی‌ها کشته شدند.

وی بیان کرد: تعدادی از این افراد که قصد بر هم زدن نظم و امنیت شهر زهدان را داشتند، بلافاصله در سطح شهر بویژه در نقاط حاشیه‌ای پراکنده شدند و اقدام به تخریب اماکن دولتی، بانک ها، خودروهای آتش نشانی و خودروهای مردم در آن محدوده کردند.

نخعی تصریح کرد: با هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و نیز مردم، نقشه های این افراد در ایجاد ناامنی و بر هم زدن آرامش جامعه عملی نشد و شهر تحت کنترل انتظامی قرار گرفته است.

فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه قصد این افراد برهم زدن نظم و امنیت شهر زاهدان بود و اقدامات آنان از سوی بزرگان سیستان و بلوچستان محکوم شده است، اضافه کرد: امروز مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان نیز در مصاحبه‌ای این اقدامات را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی عصر جمعه در گفت و گویی تلویزیونی با شهروندان زاهدان اظهارکرد: حادثه رخ داده در زاهدان که منجر به جان باختن ۱۹ تن شد بسیار تلخ و ناگوار است و این حادثه باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود چه دست‌هایی در کار بوده است که حادثه امروز در زاهدان به وجود آمده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار