بازدید 38194
۴
مهدی از روی نیمکت آزمون را راهنمایی می‌کرد

نبی: طارمی بعداز گل سردار او را بغل کرد

وقتی طارمی روی نیمکت نشست، من شاهد بودم که او مرتباً نکته‌ای را به سردار می‌گفت. چیزی که من در کنار زمین دیدم، حاکی از آن بود که طارمی پس از تعویضش، آزمون را تشویق کرد
کد خبر: ۱۱۴۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ 30 September 2022

مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون که همراه تیم ملی فوتبال به اردوی اتریش رفته بود، به حواشی بین دوستاره اصلی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نبی درخصوص اختلاف بین مهدی طارمی و سردار آزمون که پس از دست ندادن آنها در دیدار با سنگال مطرح شد، خاطرنشان کرد: اصلاً اینگونه نبود. طارمی، حاج‌صفی، جهانبخش و انصاری‌فرد بزرگان تیم ملی هستند و طبیعی است که همین بازیکنان، همبستگی را در تیم ایجاد کنند. وقتی طارمی روی نیمکت نشست، من شاهد بودم که او مرتباً نکته‌ای را به سردار می‌گفت. چیزی که من در کنار زمین دیدم، حاکی از آن بود که طارمی پس از تعویضش، آزمون را تشویق کرد و پس از به ثمر رسیدن گل، اولین نفری بود که به سمت او رفت.

نبی: طارمی بعداز گل سردار او را بغل کرد

وی با بیان اینکه باید از حاشیه‌ها پرهیز کرد، گفت: تیم ملی شرایط خاصی دارد و باید به سمتی برویم که انگیزه بازیکنان بیشتر شود. همبستگی و فضای خوبی را که در تیم ملی می‌بینیم، نباید با اتفاقات بیرون از اردو به‌هم بزنیم و هیچ موضوعِ خارج از تیم را به تیم ملی ربط بدهیم. با توجه به موقعیتی که در جام جهانی داریم، همه باید یکدل باشیم و من دیدم که بچه‌های تیم ملی، اخلاق حرفه‌ای را رعایت کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
دیگر برایمان ارزشی ندارند بجز آزمون
ما هم که کوریم !
آخه یه جوری خالی ببندید که ضایع نشه
فقط خجالت بکشید هر نانی خوردن ندارد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی