بازدید 6396

صندلی گیمینگ کوگار و مشخصات فنی و تخصصی آن

هرکاری ابزار و لوازم خاص خود را می خواهد، استفاده از لوازم مناسب در حین انجام بازیهای کامپیوتری، مانند صندلی می تواند تا حد زیادی از فشار آمدن به گردن و کمر جلوگیری کند
کد خبر: ۱۱۴۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 29 September 2022

دوره های مختلف مواردی بر روی کار می آمد که صندلی گیمینگ عقربی هم زمانی در بورس چنین کالاهایی قرار داشت و در زمان خود قیمت مختلف برای آن وجود داشت که بسته به نوع و مدل آن هم داشت.از زمانی که پای بازیهای رایانه ای به خانه ها باز شد این موضوع مطرح شد که چون فضای مناسبی باید در اختیار قرار گیرد تا بتوانید این کار را انجام دهید پس حتما ملزم به این کار می باشید.

بازی کردن در محیط پذیرایی شاید صورت خوشی نداشته باشد و اتاقی بدین منزله باید در اختیار شما باشد تا به روش دلخواه چینش آن را در انجام دهید. یک میز مناسب که بر روی آن سیستم بازی قرار دارد و در پشت آن یک صندلی گیمینگ قرار داده شده است که انتظار شما را می کشد.با چنین شرایطی دیگر لازم نیست وقت خود را به بطالت بگذرانید، البته حد و مرز بازی را هم باید رعایت نمایید زیرا مفید ترین چیزها هم اگر بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرند مضر خواهند شد.

صندلی گیمینگ کوگار و مشخصات فنی و تخصصی آن

جالب است که بدانید همیشه به ما توصیه می شود که بعد از نشستنهای طولانی باید کمی قدم بزنیم تا خستگی را به در کنید ولی در مورد این صندلیها موضوع بر عکس است و می گویند هر گاه احساس خستگی کردید بر روی آن بنشینید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صندلیهای مختلف به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

خرید صندلی گیمینگ

هیجانی که یک صندلی گیمینگ به شما می دهد می تواند به گونه ای باشد که حس کنید خودتان در آن فضا قرار دارید که البته نکته ای که بسیار مهم می باشد شیوه ی نشستن بر روی آن خیلی مهم می باشد.برخی از بازیها به قدر جذاب می باشند که ساعتهای طولانی می توانید بر روی آن تمرکز کنید و در این حین شما نیاز به یک صندلی استاندارد دارید تا خستگی شما را به در کند و متوجه گذر زمان نشوید.

صندلی گیمینگ کوگار و مشخصات فنی و تخصصی آن

اگر به دقت به صندلی گیمینگ نگاه کرده باشید متوجه تفاوت آن با دیگر مدلها شده اید که کاملا مخصوص بازی ساخته شده است و در موارد زیادی با نمونه های معمولی فرق دارد.هنگامی که در مقام مقایسه با صندلی اداری بگذارید می بینید ظرفیت تحمل وزن و تحرکات در حین بازی را دارد به هم همین دلیل خرید صندلی گیمینگ توصیه می شود.زمانی که شما مشغول بازی هستید هیجانات زیادی به شما وارد می شود و ممکن است گاهی کنترل خود را از دست بدهید. به همین دلیل رفتارهای نا خود آگاهی از شما سر می زند و صندلی گیمینگ باید تحمل چنین حرکاتی را داشته باشد.در زیر چنین صندلیهایی اهرمی قرار داده شده است که به شما اجازه می دهد تا ارتفاع خود تا میز را تنظیم کنید و همچنین میزان نرمی یا سفتی پشتی آن هم دست شما است و با اهرم مخصوص قابل تغییر می باشد.صندلیهایی با ظرفیت تحمل پایینتر و همچنین ظریفتر مناسب برای اینکار نیستند و بیشتر برای کارهای دفتری پیشنهاد می شوند.

صندلی گیمینگ کوگار

کسانی که سالهای زیادی گیم انجام می دهند و حرفه ای هستند متوجه می شوند که صندلی گیمینگ کوگار چقدر به نسبت سایر صندلیهای گیم ممتاز است و نکته ی خیلی عالی در مورد کسانی که می خواهند این صندلی گیم و یا صندلی چرخدار بزرگ را سفارش دهند این است که شما می توانید در هنگام سفارش آنها ویژگیها و رنگ آن را به دلخواه و طبق سلیقه ی خودتان سفارش دهید. در رابطه با بافت صندلی گیمینگ از بافت جیر استفاده شده است و قسمت بالایی زاویه و جلویی آن و قسمت بالشهای آن از همین بافت جیر استفاده شده است و به همین علت زیبایی و ظاهری بسیار چشم گیری به این صندلی داده است و در کنار آن اسفاده از چرم پی وی سی برای روکش کردن این صندلی این صندلی را از نظر زیبایی به حداکثر رسانیده است و باعث می شود هوا عبور کند و اجازه ی تنفس می دهد و این موضوع کمک می کند که کسانی که به میزان بالایی از آن استفاده می کنند راحت باشند.

صندلی گیمینگ کوگار و مشخصات فنی و تخصصی آن

اگر بخواهیم که صندلی گیمینگ کوگار را با صندلی چرخدار ساده مقایسه کنیم می‌ توانیم بگوییم که اگر صندلیهای اتوبوسی که وی آی پی هستند را در نظر بگیرید صندلی گیم تا حدود خیلی زیادی شبیه به ‌آنها می ‌باشند، هر دوی آنها دسته و کمر و بالشتک برای قسمت زیرپا دارند و این ویژگیها در صندلیهای نوع اداره‌ ی و معمولی وجود ندارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست