بازدید 8229

قیمت خیارشور سرکه ای ریز و مصارف آن

خیار شور سرکه ای یکی از ترشی های لذیذ و پرخاصیتی بوده که طعم خاص و متفاوتی داشته و از مواد معدنی و طبیعی بالایی نیز برای بدن برخوردار است.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ 29 September 2022

به نوعی خوراکی شور که ترکیب خیار ریز با سرکه و نمک ید دار را خیار شور سرکه ای می گویند که بسیار ساده تهیه شده و لذیذ می باشد، برای اطلاع از قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف آن به خواندن این مقاله ادامه دهید و در صورت نیاز به مشورت با ما ارتباط بگیرید.

خیارشورهمانند تمامی گیاهان ترشی شده دارا ی کالری و ویتامین k به مقدار کمی می باشد که حدودا ۲۰ درصد ویتامین کا مورد نیاز در طول را تامین می نماید و حدود ۱۲ الی ۱۶ میکروگرم کالری دارد.

ویتامین کا از جمله ویتامینهایی است که برای انعقاد خون کمک می کند و استخوانها نیز به آن نیاز فراوانی دارند، همچنین این محصول حاوی ۳۵۰ الی ۵۰۰ میلی گرم سدیم می باشد و این در حالی است که مقدار سدیم مورد نیاز بدن روزانه ۲۴۰۰ میلی گرم می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت خیارشور سرکه ای ریز و مصارف آن

بری خیارشور گرفتن، خیار قلمی را در زمانی مشخص در سرکه و آب نمک یا اسیدهای مشابه مانند: لاکتیک اسید قرار می دهند.

یارشور هم دارای خواصی می باشد و خواص خیار شور سرکه ای عبارتند از: سرشار از آنتی اکسیدان، بهبود عملکرد گوارشی، کنترل دیابت، سلامت معده، سلامت کبد، کاهش وزن، موثر در درمان تهوع حاملگی، کاهش عفونتهای مخمری، کاهش ابتلا به سرطان، بهبود سلامت روانی و تسکین استرس، پیشگیری از یبوست، آب رسانی به پوست، بهبود گرفتگی ماهیچه، افزایش متابولیسم بدن، برطرف نمودن بوی بد دهان.

قیمت خیارشور سرکه ای

در معروف بودن خیارشورها در ایران می توان گفت با این وجود در جهان نیز 14 نوامبر روز جهانی خیارشور و ترشی انبه است و پخش خیارشورهای سرکه ایی در انواع لبنیاتهای محلی و در بازارها به صورت بسته بندی های زیبا و کارا به فروش رسانیده می شود و این محصول را در بین انواع چاشنی ها و ترشیجات بسته بندی از طرفداران و مشتریان خاص و زیادی برخوردار است.

خیارشور تاریخچه ی بسیار درازی دارد از این رو برای اولین بار توسط هندی ها از خیار تبدیل به خیارشور شد اما در نظریات دیگر آنطور گفته شده است که چینی ها ملتی بودند که برای اولین بار قبل از میلاد مسیح از خیارشورها بهره می بردند و در ادامه هندی ها آنها را کشف و تولید کردند که این موضوع هنوز مبدا مشخصی ندارد و تاریخچه ی جالبی ارائه داده است.

قیمت خیارشور سرکه ای ریز و مصارف آن

از این رو برای تهیه قیمت خیارشور سرکه ای می توانیم دست به کار بشویم و از آنها برای تولیدات خانگی استفاده وبهره ببریم و در انواع مختلف ارائه خیارشورها توانایی آن را داریم که تولیدات خود را حداکثری کنیم و بازدهی بیشتری را برای صادرات و بازارهای داخلی این محصول پیش بینی کنیم.

خیار شورهای سرکه ایی با خیارشورهای عادی و معمولی تفاوت دارند و از این رو استفاده از سرکه های قرمز و سفید در خیارشورهای سرکه ایی به طعم آن کمک شایانی می کند و این مورد خیارشورهای ترد و خوشمزه را برای استفاده عموم آماده و مهیا می کند از این جهت باید موارد کاربردی و ایده آل را برای تهیه و خیارشورها استفاده و کاربرد قرار داد و در این زمینه باید تبدیل خیارها را با شست و شوهای عمده ایی که قبل از فرایندهای آن ایجاد می شود کارایی و کیفیت خیارشورها را بالا ببرد.

خرید خیار شور سرکه ای

برای بسیاری از افراد طعم خیار شور بسیار مهم می باشد و در زمان انتخاب آن بسته به ذائقه خود آن را خریداری می کنند، خرید خیار شور سرکه ای به دلیل طعم منحصر به فرد و خاص آن بسیار رونق گرفته است.

این محصول بی نظیر را می توانید از طریق سایت ما نیز به آسانی خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. این چاشنی خوشمزه جزو محبوب ترین همراه غذا می باشد که از خیار، سرکه، آب، سیر و مقداری نمک و ادویه درست می شود.

قیمت خیارشور سرکه ای ریز و مصارف آن

خرید خیارشور سرکه ای این ماده ی غذایی سرشار از انواع ویتامین بوده که برای هضم غذا مفید می باشد و باید سعی شود از کود شیمیایی ارگانیک برای رشد خیارش استفاده شود. خیار شور کالری ندارد و برای رژیم کاهش وزن ضرری ندارد ولی به خاطر اینکه اشتها آور است ممکن است باعث ایجاد چاقی شود.

در خوردن آن نباید زیاده روی کنید زیرا نمک زیادی دارد و ممکن است فشار خون شما را بالا ببرد. خیارشور با طعم سرکه ای و سرکه فلفلی در بازار موجود می باشد که طرفداران خود را داردو می توان از آن در کنار خوراکیها و غذاها نیز استفاده نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست