بازدید 49559

توئیت جدید ایلان ماسک دربار اینترنت ماهواره ای

اینترنت ماهواره ای استارلینک به سرعت درحال رشد است و بر شمار کاربران آن در سراسر جهان افزوده می‌شود. حالا ایلان ماسک اعلام کرده که شرکت تحت مدیریت او، اسپیس ایکس تا به امروز بیش از یک میلیون ترمینال یا همان دیش استارلینک تولید کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 26 September 2022

به گزارش تابناک، دیجیاتو نوشت: در روزهای اخیر خبر تولید 1 میلیون ترمینال از سوی برخی منابع اعلام شده بود، اما امکان تایید آن‌ها وجود نداشت. اماحالا مدیرعامل اسپیس ایکس توئیتی نوشته است که استارلینک حالا بیش از یک میلیون ترمینال تولید کرده است.

 

اسپیس ایکس در فوریه ۲۰۲۱ پیش فروش عمده کیت‌های استارلینک را شروع کرد و حالا پس از تقریبا ۱۹ ماه، میزان تولید کیت‌ها به بیش از یک میلیون رسیده است. از آن زمان تا به امروز، استارلینک به کشورهای زیادی راه پیدا کرده و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

توئیت جدید ایلان ماسک دربار اینترنت ماهواره ای

چند روز پیش ایلان ماسک پس از فعال شدن استارلینک در قطب جنوب مدعی سرویس‌دهی آن در ۷ قاره جهان شد. مدیرعامل اسپیس ایکس همچنین گفته بود که سرویس استارلینک را در ایران فعال می کند. البته اخیرا گفته شده که این سرویس در ایران فعال شده است.

البته حتی اگر استارلینک در ایران فعال شده باشد، باز هم کاربران نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند چرا که به ترمینالنیاز دارند. علاوه بر ترمینال، باید سرویس هم تهیه کرد؛ سرویسی که ماهانه ۱۱۰ دلار روی دست کاربران هزینه می‌گذارد. هزینه خود ترمینال یا کیت‌ها هم برابر ۵۹۹ دلار است.

تا زمانی که کیت‌ها به کشورمان نرسند و در اختیار کاربران قرار نگیرند، احتمال استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک در کشورمان وجود ندارد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم اپ‌هایی که هم اکنون در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به عنوان اپ استارلینک برای ارائه اینترنت دست به دست می‌شوند، در حقیقت بدافزارهایی هستند که گوشی‌های کاربران را آلوده می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۹
چه بخواهیم چه نخواهیم به زودی زود ترمینالهای استارلینک به ایران میرسند.دلواپسان بهتره قبول کنند و فکر اساسی در جهت سالم سازی رفتارهای خودشان انجام دهند.فیلترینگ دیگر جوابگو نیست
عزیز، مردم ایران پول نمیدن، خودتو خسته نکن
اگر مفت بود، بفرست بیاد
شما نگران کیت نباشید همین فرزندان آقازاده ها و خانم زاده هاتون سریع وارد می کنند و سودش رو به دلار تبدیل می کنند تا زودتر بروند آن طرف و به وقتش پدر و مادرشان هم بروند!!!!
پس اینقدر روضه نخوان اینترنت ماهواره ای احتمالا برای مردم ایران ولو با سرعت پایین هم که شده رایگان خواهد بود خوبیش اینه که آزادی رو حس می کنیم و از شر فیلترنت شما راحت می شیم شورای فضای مجازی هم هر قدر دوست داره بره سانسور و فیلتر کنه. بساط حجم فروشی تون هم کساد می شه و دیگه هر موقع دوست داشته باشید نمی تونید اینترنت رو قطع کنید که دنیا نفهمه چه اتفاقی برای مردم میوفته.
کسی که به ریال در این کشور در میاره و به دلار هم باید خرج کنه این هزینه هم تقبل میکنه.لطفا بگردید دنبال هزینه های بالای خوراک و پوشاک و مسکن و اتومبیل و ... موضوع تورم رو حل کنید
جقدر زود اینترنت ملیتون جوانمرگ شد !!!!!
انشا ا... به زودی از شرو سرعت پایین گرانی اینترنت مخابرات و همراه اول مردم راحت شوند
اینم زرنگه دیش ریسور میخاد بفروش بعد بخای بری بیرون باید دیش به دست باشی
اینترنتش گرونه! باید ارزونترش کنه!
ایلان ماسک یک پوشش از یک سیستم بسیار قوی در کنترل جهانی فضای مجزای و اینترنت است
کسی که با فناوری مقابله کند مغلوب است!!!!
پاداش پایان خدمت فرهنگیان که بیش از یکسال است بازنشسته شده اند پرداخت نشده و هیچ کس پاسخگو نیست.آقای وزیر!آقایان نماینده !با وجود تورم بالای آیا انصاف است!سایر دستگاها پرداخ کردند....
ما گدا که نیستیم هرچی باشه هزینه اش رو تقدیمش می کنیم .
اگر قانون صیانت در مجلس تصویب شود و محدویت ها در اینترنت گسترش یابد برای مردم چاره ای جز روی آوردن به اینترنت ماهواره این خواهد بود که علاوه بر ورشکستگی شرکت مخابرات ایران سبب خروج ارز از کشور و گرانی دلار خواهد شد .
کلی هزینه فیلترینگ و کلی هزینه فیلترنت ملی و کلی هزینه یک عده بیکار در شورای فضای مجازی کردند آخرش با یک توییت ایلان ماسک دود شد رفت هوا الان ایران تنها کشور در خاورمیانه است که اینترنت استارلینک برایش فعال شده حتی ترکیه نیز فعال نیست و نام ایران در این زمینه در کنار اروپای غربی و انگلیس و کانادا و آمریکا و استرالیا و برزیل قرار دارد آفرین بر مردم ایران که باعث شدند اینترنت ماهواره ای برای ایران فعال شود.چند هفته دیگر نیز تجهیزاتش وادر می شود و کابوس فیلترنت تمام می شود.
ایلان بیار اینترنتو که منتظریم
بیچراه اینترانت ملیشون نیامده از بین رفت
مسئولین باید با دید باز به اینترنت نگاه کنند و بدای جلوگیری از بدافزارها و ارتباطات نادرست افراد سود جو در فضای مجازی یک فکر اساسی بکنند زیرا امروزه نیاز ملتها به این ابزترها ضروری است وشکی در ان نیست و هیج وقت هم جلو تکنولوژی را نمیتوان گرفت اما فرهنگسازی ان مهم است که بس کار دشواریست و باید به جامعه اگاهی لازم را داد تا اینکه جلو دا ان بود
به نظر من مثل علی کریمی که قرار شده اینترپل بگیرش. آقای ایلان ماسک رو هم دستور بدهید اینترپل دستگیر کنه.
حالا که قرار به مسخره بازی و شوخی هست چه اشکالی داره. این رو هم بگید دیگه.
یک زمانی دیش ماهواره و ریسیور هم ارزو بود ولی الان تو هر خونه ای در شهر و روستا و عشایر وجود دارد ! تجهیزات استارلینک هم مستثنی نیستند راه خودشون رو به خانه ها پیدا خواهند کرد فقط تا دیر نشده فکری بکنن مسئولان در جهت استفاده مثبت از این پیشرفت علمی بجای جلوگیری و فیلتر و ... !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار