دشمن دلخوش به اغتشاشات نباشد

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی علیه اغتشاشگران این پیام را به جبهه استکبار دادند که دلخوش به اغتشاشات نباشد.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 25 September 2022

به گزارش «تابناک»، علیرضا نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به راهپیمایی مردم سراسر کشور در محکومیت آشوبگران، گفت: انقلاب ما مردمی است و برآمده از کودتا یا مسائلی از این دست نبوده است. انقلاب اسلامی ایران با باور، ایمان، حمایت و حضور مردم پیروز شده و در طی ۴ دهه گذشته استمرار پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در ادامه کار، دشمنان همیشه به دنبال آن بودند که از طریق ابزار و امپراتوری رسانه‌ای که در اختیار دارند، وانمود کنند مردم ایران به واسطه فشارهای دشمن و گرانی‌ها دیگر پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند و از انقلاب حمایت نمی‌کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان منتظر واکنش مردم ما هستند. به این صورت که اگر جمعی وسط میدان بیایند و شعارهای هنجارشکنانه و ضدانقلابی سر دهد، می‌خواهند ببینند آیا مردم ما همچنان حاضرند پای انقلاب بمانند، به صحنه بیایند و حضور خودشان را به مثابه ۴ دهه گذشته به منصه ظهور بگذارند یا خیر.

نظری ادامه داد: مردم باز هم برای مقابله با اغتشاشگران به صحنه آمدند. حضور مردم در صحنه و ایستادگی در مقابل اغتشاشگران، تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است.

وی متذکر شد: در فتنه ۸۸ تا صف مردم از صف بدخواهان و فریب خوردگان جدا شود، چندین ماه طول کشید، اما خوشبختانه در شرایط فعلی اغتشاشگران به سرعت خودشان را نشان دادند که ضدانقلاب و ضددین هستند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اغتشاشگران پرچم جمهوری اسلامی ایران را که نماد ملی کشور است به آتش کشیدند، به مسجد حمله کردند، به قرآن کریم جسارت کردند، شعارهای ضددین و ضدانقلاب سر دادند، به اموال عمومی خسارت زدند و صفوف مردم اصلاً با این افراد همراه نشد.

نظری با بیان اینکه این اغتشاشگران از همان ابتدا از صف مردم جدا بودند و مردم به سرعت به آنان پاسخ دادند، گفت: حرکت‌های مردمی در پاسخ به اهانت کنندگان به انقلاب و اسلام به صورت حماسی اتفاق افتاد و در سراسر کشور شاهد این مسئله بودیم و مردم پاسخ دندان‌شکنی به دشمن و جبهه استکبار دادند.

وی اظهار داشت: مردم ما با حضور باشکوه در راهپیمایی علیه اغتشاشگران این پیام را به جبهه استکبار دادند که دلخوش نباشند که بر اثر فشارها و مشکلاتی که برای مردم ایران ایجاد کردند، مردم از نظام فاصله گرفتند و نباید دلشان به اغتشاشات آشوب‌طلبان خوش باشد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما باز هم نشان دادند که این نظام و انقلاب برای خودشان است، این نظام مردمی است و با اراده ملت شکل گرفته و مردم هم در کنار نظام هستند و این پاسخ جدیدی است که مجدداً دشمن دریافت کرده و ان‌ شاءالله باز هم از مردم ما دریافت خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان