بازدید 9271

دستگیری اعضای یک تیم خرابکار در کردستان

سنندج- فرمانده انتظامی کردستان گفت: اعضای یک تیم خرابکاری که قصد اغتشاش و کشته‌ سازی در جریان اعتراضات اخیر در استان را داشتند، امروز دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳ 24 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار علی آزادی جمعه شب در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: یک تیم خرابکاری در قروه دستگیر شدند که قصد داشتند در جریان اعتراضات اخیر کشته‌سازی کنند.

وی افزود: در یک اقدام پیشگیرانه و پلیسی با همکاری سایر بخش‌های مرتبط، ۴۴ بطری مواد آتش‌زا یا «کوکتل مولوتف» و ۵ کپسول گاز مشتعل کننده برای آتش‌سوزی سریع اموال و اماکن عمومی از این تیم در قروه کشف شد.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو حامل گالن‌های بنزین رها شده و سایر تجهیزات که برای اغتشاشات و آسیب به اموال عمومی استفاده می‌شده نیز از این افراد کشف شد.

وی افزود: این افراد با تصویربرداری از اقدامات خرابکارانه خود و با ذکر مکان و زمان انجام آن، در فضای مجازی اقدام به ارسال آن برای سر شبکه‌هایشان و رسانه‌های معاند می‌کردند.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین از کشف ۵ قبضه سلاح جنگی و کلت کمری در سقز خبر داد و گفت: ضدانقلاب با توزیع سلاح و مهمات میان اغتشاشگران قصد کشته‌سازی داشت که با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، هدف آنان ناکام ماند.

سردار آزادی در ادامه سخنان خود از کشف و ضبط ۶۵ قبضه اسلحه اتوماتیک آمریکایی در شهرستان دیواندره خبر داد.

وی افزود: این اسلحه‌ها از استان آذربایجان غربی به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بودند که توسط پلیس دیواندره کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این اسلحه‌ها را که شامل ۴۵ قبصه کلت کمری و ۲۰ قبضه «وینچستر» آمریکایی بود در میان معترضان شهرهای مرکزی کشور توزیع کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل