بازدید 15277
۱
خوب‌ها و بدهای تیم کی‌روش در ۴۵دقیقه اول

تساوی ایران و اروگوئه در پایان نیمه نخست

کد خبر: ۱۱۴۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ 23 September 2022

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی تدارکاتی اش بعد از بازگشت کی‌روش، در نیمه نخست مقابل اروگوئه پرستاره به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این مسابقه، تیم اروگوئه همه ستاره های اصلی خود را به زمین فرستاد و از وجود لوئیس سوارز و داروین نونیز در خط حمله استفاده کرد. همچنین فدریکو والورده ، بنتانکور ، کاسرس و آرائوخو در ترکیب اصلی به میدان آمدند ، هرچند آرائوخو مدافع بارسلونا در دقیقه پنج بدون برخورد جدی بخاطر  مصدومیت تعویض شد!

در تیم ایران کنعانی‌زادگان ، صادقی محرمی و سامان قدوس خوب ظاهر شدند اما سعید عزت‌اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون چندان آماده نشان ندادند.

ابوالفضل جلالی و شجاع خلیل زاده در کنار مهدی ترابی هم نمایش مثبتی ارائه دادند. 

تساوی ایران و اروگوئه در پایان نیمه نخست

تیم کارلوس کی‌روش در فاز هجومی بازهم کم تعداد و کم اثر نشان داد د برنامه ای برای باز کردن دروازه اروگوئه شاهد نبودیم. 

 

اتفاقات مهم نیمه نخست به شرح زیر است:

دقیقه یک: در ادامه ضدحمله‌ای که ایران آغاز کرد، توپ به مهدی ترابی رسید که ضربه آرام او در دستان ریچت قرار گرفت.

دقیقه 15: داروین نونیز پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد و ضربه محکمی به سمت دروازه کشورمان شلیک کرد که بیرانوند با واکنش زیبای خود، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 40: کنعانی‌زادگان پس از برخوردی که با بنتانکور داشت، دچار مصدومیت شد و حدود یک دقیقه روی زمین افتاد که در نهایت به بازی ادامه داد.

دقیقه 43: ارسالی که از دفاع اروگوئه به سمت دروازه تیم کشورمان فرستاده شد، روی سر نونیز فرود آمد و او توپ را به سوارس سپرد که ضربه مهاجم پیشین بارسا با اختلاف از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 45: ماتیاس اولیورا پس از اینکه توپ را از قدوس ربود، به سمت دروازه ایران حرکت کرد و با بیرون پا به توپ ضربه زد که توپ در آغوش بیرانوند آرام گرفت.

 

ترکیب ایران

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، حسین کنعانی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و سردار آزمون

ترکیب اروگوئه

سرخیو روشه، رونالد آرائوخو، مارتین کاسرس، دامیان سوارز، ماتیاس اولیویرا، ماتیاس وسینو ، فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور، فاکوندو پلیستری، داروین نونیز و  لوئیز سوارز

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کیروش کلا دفاعی بازی میکنه و ترس رو به همه بازیکنان القا میکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر