بازدید 47341
سه هزار و صد و سی‌ و پنجم بسته ویژه خبری «تابناک»

رئیس سازمان محیط زیست: طالبان "تغییر اقلیم" را بهانه عدم پرداخت حق‌آبه ایران از رودخانه هیرمند کرده/فارس: محمدرضا جلایی پور جلب و به زندان تحویل داده شد / فرمانداری ملایر: در اتفاقات دیشب ۶۹ نفر بازداشت شدند / مرغ منجمد ۴۰ هزار تومانی در راه است/ روایت مرکز آمار از رکوردشکنی نرخ اجاره بها / مدیرعامل بانک مسکن با حکم وزیر اقتصاد تغییر کرد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 23 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند
دژکام، امام جمعه شیراز با بیان اینکه عضویت ایران در پیمان شانگهای، یعنی شکستن تحریم‌ها و محدودیت‌های ۴۰ ساله گفت: هر کدام از کشور‌های عضو این پیمان از نظر سیاسی، اقتصادی و جمعیتی برای ما می‌تواند راهگشای یک گشایش اقتصادی باشد، اما متاسفانه فضاسازی‌های رسانه‌ای و به میدان آوردن جریان‌های خاصی در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به این مساله دور کند.

رئیس سازمان محیط زیست: طالبان "تغییر اقلیم" را بهانه عدم پرداخت حق‌آبه ایران از رودخانه هیرمند کرده
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: افغانستان مطرح می‌کند که شرایط موجود به‌ دلیل تغییر اقلیم است اما داده‌های ما نشان می‌دهد، بر اساس داده‌های خود کشور افغانستان سه تا چهار میلیارد متر مکعب آب وارد رودخانه هیرمند و سپس به سمت گودزره منحرف شده است.

پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد
دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد، به دلیل دو روز تعطیلی رسمی در هفته آینده و مشکلات رفت و آمد دانشجویان، کلاس‌های درس در هفته دوم نیمسال جاری از طریق سامانه مدیریت یادگیری (http://uv.sbu.ac.ir ) برگزار خواهد شد. براساس این گزارش، جلسات دفاع کماکان حضوری برگزار می شود. پیش از این، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلاس‌های دانشگاه تهران از دوم تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فارس: محمدرضا جلایی پور جلب و به زندان تحویل داده شد
فارس نوشت: محمدرضا جلایی پور جلب و به زندان تحویل داده شد. این خبرگزاری نوشت: بر اساس اخبار به دست آمده از منابع آگاه، محمدرضا جلایی‌پور که در تاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۳ پس از طی فرآیند‌های قضایی، در شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران به اتهام و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی و همچنین فعالیت تبلیغی علیه نظام مجرم شناخته شده بود، امروز جلب و به منظور تحمل دوران محکومیت، به زندان تحویل داده شد.

افزایش ۶۱ درصدی نرخ اجاره‌بها در کشور
مرکز آمار ایران از رشد ۶۰.۹ درصدی نرخ اجاره‌بهای مسکن طی زمستان ۱۴۰۰ خبر داد و اعلام کرد: متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی نیز ۲۴.۸ درصد افزایش یافت. بر اساس جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران، متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در کل کشور ۱۱۶۷۱۱ هزار ریال (۱۱ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان) با میانگین مساحت ۲۴۵ مترمربع بوده که نسبت به فصل قبل (پاییز ۱۴۰۰) ۶.۸ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل (زمستان ۱۴۰۰) ۲۵.۴ درصد افزایش داشته است. متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در سطح کل کشور ۱۲ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان با میانگین مساحت ۱۰۷ مترمربع و متوسط عمر بنای ۱۳ سال بوده که نسبت به فصل قبل ۸.۸ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۲۴.۸ درصد افزایش داشته است.

فرمانداری ملایر: در اتفاقات دیشب ۶۹ تن بازداشت شدند
روابط عمومی فرمانداری ملایر اعلام کرد: دیشب عده‌ای اغتشاشگر قصد داشتند شهرستان ملایر را ناامن و به صورت مردم چنگ زنند اما با حضور فداکارانه نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی و هوشمندی مردم، اوضاع مدیریت و نقشه بدخواهان نقش برآب شد. در اتفاقات دیشب ۶۹ نفر بازداشت شدند و از تعدادی از آنها انواع سلاح گرم و سرد، فشنگ و مواد انفجاری کشف و تاکنون سابقه و ارتباط تشکیلاتی بعضی از آنها با سازمان تروریستی منافقین و ضدانقلاب خارجی محرز شده است. بنا بر اطلاعات موجود، برنامه دشمنان در ملایر پروژه کشته‌سازی بود که بحمدالله ناکام ماند.

فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است

خبرگزاری فارس نوشت: آیا پوشش در ایجاد و مدیریت شهوات نقشی ایفا می‌کند؟

پاسخ به این سوال مثبت است، نقش پوشش در ایجاد و مدیریت شهوات، نقشی جدی است. البته معمولاً چنین دیده‌ام که وقتی چنین مطلبی مطرح می‌شود، افرادی با ژست فکورانه گرفتن، مدعی می‌شوند که اگر کسی با پوشش دیگران دچار شهوت و یا در مدیریت شهواتش تغییری حاصل می‌شود بیمار است و بیماری ذهنی و فکری او را نباید ملاک و معیار قانون‌گذاری برای دیگران قرار داد. این ادعا البته دقیق و درست نیست؛ معمول بلکه قریب به‌اتفاق انسان‌های عادی و سالم چنین هستند. یعنی نوع و شکل پوشش دیگران در شهوات و مدیریت شهوات آن‌ها اثر دارد. هزینه‌های فراوانی که در عرصهٔ تبلیغات شهوانی صرف می‌شود و اقدامات فراوانی که در دنیا در این زمینه صورت می‌گیرد شاهد صدق این ادعاست. انسان عادی از پوشش دیگران اثر می‌پذیرد؛ انکار این امر فقط دروغ گفتن به خودمان است. اگر کسی از پوشش دیگران هر چه باشد و هر نوعی که باشد هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست؛ اگر نگوییم که با نوعی بیماری مواجه هستیم.

حسین شریعتمداری: فوت خانم مهسا امینی ربطی به نیروی انتظامی ندارد
شریعتمداری گفت: فوت خانم مهسا امینی اتفاق ناگواری بوده، ولی این رخداد آن گونه که تمامی شواهد و اسناد نشان می‌دهد اولاً ربطی به نیروی انتظامی ندارد و ثانیاً آشوب‌ها و اقدامات وحشیانه آشوبگران نمی‌تواند در واکنش به آن صورت پذیرفته باشد. شریعتمداری اظهار داشت: از دشمنان تابلودار بیرونی انتظاری نیست، ولی برخی از افراد نام و نشان‌دار نظیر آقایان خاتمی، کرباسچی، جهانگیری و امثال آن‌ها باید توضیح دهند که چرا بدون تحقیق و بررسی‌های لازم، فوت خانم مهسا امینی را قتل نامیده‌اند ؟! به سختی می‌توان باور کرد که این عده از پیآمد سوء و تحریک‌کننده اظهار نظر غیرمسئولانه خود بی‌خبر بوده‌اند! از این روی نمی‌توان نقش آنها را در آشوب‌های اخیر نادیده گرفت. مخصوصاً آن که همین طیف سابقه آشوب‌های خسارت‌بار فتنه آمریکایی ــ اسرائیلی ۸۸ را هم در کارنامه خود دارند. آن فتنه را با اسم رمز «‌تقلب» پدید آوردند و در آشوب‌های اخیر از اسم رمز «گشت ارشاد»‌ استفاده کرده‌اند.

امام جمعه قم: باید فکری فوری برای فضای مجازی رها و بی‌حساب و کتاب که منشأ فساد و فتنه بسیار است شود
سعیدی امام جمعه قم گفت: فکری فوری برای فضای مجازی رها و بی‌حساب و کتاب که منشأ فساد و فتنه بسیار است گرفته شود، چون ضد انقلاب آشوب گران از طریق فضای مجازی با سوءاستفاده از ماجرای اخیر و با تحریک احساسات در پی آشوب و تخریب اموال عمومی هستند.

علم الهدی: یک عده نخبه و البته بی دین برای برچیدن گشت ارشاد نظریه می‌دهند
علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: یک عده نخبه و البته بی دین در کشور هستند که درباره گشت ارشاد نظریه می‌دهند و نظریه آن‌ها نشان می‌دهد که با دشمن دست داده اند که تا این حد با دین مقابله می‌کنند، اما ملت ایران، ملتی مسلمان و مردم ما زهرا شناس و زینب شناس هستند و آرم و نشان حضرت زینب (س) هم مساله حجاب است.

واتس‌اپ: ما شماره های ایران را مسدود نکرده ایم
واتس‌اپ در واکنش به فیلتر شدنش در ایران و اختلال شماره‌های ایرانی خارج کشور پیامی منتشر کرد و نوشت: هسته ماموریت ما اتصال امن افراد به هم است. ما دسترسی به پلتفرم خود را محدود نمی‌کنیم و شماره‌های ایرانی را هم مسدود نکرده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا سرویس خود را برای همه کاربران در سراسر جهان فعال نگه داریم.

نماینده مجلس: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم با افراد بی حجاب برخورد نکند
غضنفرآبادی نماینده مجلس تاکید کرد: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد.  تکالیف و وظایف پلیس باید انجام شود. پلیس باید با همه مجرمان برخورد جدی داشته باشد. باید از پلیس که شبانه روزی به مردم خدمت می‌کند، حمایت کنیم.

اجازه واردات به همان کالایی را می‌دهیم که از تولید آن حمایت کرده ایم
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی با اشاره به سیاست‌های متناقض حمایت از تولید در کشور گفت: همه واحد‌های تولیدی به امید بازار فروش داخلی و حمایت از تولید راه اندازی شده اند و در این راستا، شرکت‌های دانش بنیان را نیز تشویق کرده ایم که به سمت تولید و تامین کالا برای بازار داخلی گام بردارند، با این حال اجازه واردات به همان کالایی را می‌دهیم که از تولید آن حمایت کرده ایم؛ این سیاست‌های متناقض باعث شده تا انبار‌های تولیدکنندگان مملو از کالای تولید داخل و بازار نیز از کالای وارداتی اشباع شود. نجفی منش با انتقاد از ضعف نظارت در وزارت صمت، به نامه نگاری‌های متعدد از سوی انجمن لنت و انجمن قطعه سازان با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری و کنترل واردات اشاره کرد و گفت: چطور ممکن است که وزارتخانه با کد شناسه کالا و کد رهگیری تولید و ورود و خروج کالا را کنترل می‌کند، اما نمی‌تواند واردات کالا‌هایی را که مشابه ساخت آن‌ها به اندازه کافی در کشور وجود دارد، کنترل کند؟

یحیی آل اسحاق: عراق در یک ماه ۱۱ میلیارد دلار نفت صادر کرد
یحیی آل اسحاق رئیس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه عراق تا ۱۰ سال آینده در حوزه‌های اقتصادی بزرگترین بازار برای فعالان اقتصادی در منطقه و بویژه ایران به شمار می‌رود، اظهار داشت: عراق از نظر اقتصادی کشور ضعیفی نیست و تنها در ماه گذشته ۱۱ میلیارد دلار نفت صادر کرده است و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قصد دارد تا در این حوزه در سال جاری ۱۲۰ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. وی افزود: در حالی که بازار بزرگ عراق تا ۱۰ سال آینده فرصت‌های تجاری خوبی را می‌تواند در اختیار فعالان اقتصادی ما قرار دهد، اما اگر واقعیت‌های عراق را درست درک نکنیم این بازار از دست خواهد رفت.

زیان خودروسازان کمتر شد
بررسی‌ها بیانگر این است که در مرداد ماه سال جاری شاخص تولید صنعتی شرکت‌های بورسی نسبت به سال گذشته ۶.۷ درصد رشد داشته و در سه ماهه سال جاری، زیان ساخته شده صنعت خودروسازی ۳۷.۴ درصد کمتر از زیان ساخته شده در فصل مشابه سال قبل است اما بدترین وضعیت را از نظر سودآوری در بین صنایع بورسی دارند.

مرغ منجمد ۴۰ هزار تومانی در راه است
سرپرست جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با توجه به روند افزایشی قیمت مرغ گرم در بازار و در راستای رفاه حال مصرف کنندگان، عرضه گوشت مرغ منجمد در تمامی مراکز عرضه اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف منتخب و سازمان میادین آغاز شد. با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام با هدف تسریع در تنظیم بازار این کالای اساسی، هر کیلوگرم مرغ منجمد با کاهش ۵ هزار تومانی نسبت به قیمت مصوب، هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود. واحدهای صنفی و فروشگاه‌ها می‌توانند برای دریافت عمده مرغ منجمد و توزیع به شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران مراجعه کنند.

روایت مرکز آمار از رکوردشکنی نرخ اجاره بها
مرکز آمار در گزارشی با عنوان نتایج طرح گردآوری اطلاعات قیمت و اجاره مسکن نقاط شهری کشور در زمستان ۱۴۰۰ اعلام کرد: در فصل پایانی سال قبل، متوسط مبلغ اجاره‎ ماهانه به‌ علاوه‎ سه درصد ودیعه‎ پرداختی برای اجاره‎ یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در سطح کشور ۳۶۸۶۹۴ ریال با میانگین مساحت ۱۰۳ مترمربع و متوسط عمر بنای ۱۵ سال بوده که نسبت به فصل قبل ۱۶.۳ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۶۰.۹ درصد افزایش داشته است.
 
مدیرعامل بانک مسکن با حکم وزیر اقتصاد تغییر کرد
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی با بازنشستگی محمود شایان پس از ۳۵ سال خدمت، علی عسگری به عنوان سرپرست بانک مسکن منصوب شد. در حکم وزیر اقتصاد، از عسگری خواسته شده تا عملکرد بانک مسکن را در طرح نهضت ملی مسکن و اهداف دولت مردمی بهبود بخشد.
 
نرخ تورم سالانه از ٤٢ درصد عبور کرد
مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم سالانه شهریور ماه ١٤٠١ برای خانوارهای کشور به ٤٢,١ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ٠,٦ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین نرخ تورم سالانه برای خانوارهای شهری و روستایی به ترتیب ٤١,٥ درصد و ٤٥.٣ درصد می‌باشد که برای خانوارهای شهری ٠.٦ واحد درصد افزایش و برای خانوارهای روستایی ٠.٩ واحد درصد افزایش داشته است. منظور از نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به دوره مشابه قبل از آن است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵۱
از کامیون سوغات نیو یورکی چه خبر
سیسمونی گیت و حالا سوغات گیت
در ایران مردم برای روسری دارند تو سر و کله هم میزنند در دوحه قراره جام جهانی ۲۰۲۲ انجام بشه
لطفا دولت عزیز جهت توزیع مرغ ۴۰ هزار تومانی اطلاع رسانی بیشتر نماید تا بی جهت وقت گران بهایمان در صف تلف نشود
تابناک میترسی خبر بگذاری انگار همه چی گل و بلرله
دوستی میگفت رفته بودیم دبی در صف گیت بازرسی فرودگاه چند خانم خارجی بی حجاب رد شدند کناریم گفت به این صف نگاه چه میبینی گفتم چه میبینیم همه اینایی گردن کج کردند و به این زن ها نگاه کردند ایرانی بودند بله واقعا ایرانیا از لباس پوشیدن دیگران تاثیر میپذیرند و مریض نیستند
ا واتس اپ و اینستا رو باز کنید کار و کاسبی مون لنگ شده
با چه زبانی با شما میتوان سخن گفتن
هندی بنگلادشی انگلیسی یا زبان مردم عرب
از کدام قبیله اید
از کجا می آیید
خدایی خودتون یکبار اخبار خودتون رو بخونید میبینید که اعتراضات مردم حتی اگه به تغییر هم منجر بشه توجیه پذیر و منطقیه!!!
آخه این چه اخبار ناامید کننده و اعصاب خورد کنیه که این مسئولای میزنن؟!
تا اطلاع ثانویه هرکس از ساعت شش صبح به بعد بیرون آمد دستگیر و اعدام و سپس دادگاهی شود
سه سال و سه قیام
۹۶ لایحه افزایش قیمت بنزین آذر ۹۶ دولت روحانی دی ماه ۹۶ شورش در ۱۰۰ شهر
آبان ۹۸ افزایش قیمت بنزین دولت روحانی شورش در ۲۰۰ شهر
۱۴۰۱ حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و افزایش شدید مواد غذایی و قیمت مسکن شورش در ده ها شهر به شکل محله ای
ما نفهمیدیم بلند کردن عکس سردار سلیمانی به وسیله رییسی رو باور کنیم یا یک کامیون سوغات از آمریکا رو مگه آمریکا قاتل شهید سلیمانی نبود
سه سال پیش مرغ گرم کیلویی ۲۰ هزارتومان می خوردیم و ناراحت بودیم حالا باید مرغ منجمد کیلویی ۴۰ هزارتومان بخوریم اونوقت خوشحال هم باشیم. دمتون گرم که با این همه تلاش باعث شادی مردم می شوید.
فارس، مشدی یعنی الان شبکه 3 فیلم خارجی میزاره و ما تحریک نمیشیم یعنی مریضیم؟
اگر واقعا دنبال عدالت هستید واز کسی نمیترسید اول جلوی خانمهای بازیگر در جشنواره فیلم فجر را بگیرید..‌. چرا زورتون به فقیر بیچاره های بد حجاب میرسه!!!!
بجای صادرات به عراق ،باید دنبال طلب 1100 میلیارد دلاری بابت خسارت جنک تحمیلی از آنها شد
علم الهدی عجیبه درمورد اختلاس های چند ده هزار میلیاردی سکوت میکنه
امام جمعه شیراز چشم هرچی شما بگی
مهسا امینی و تورم و اختلاس و گرانی و بیکاری و .....
همه رو بیخیال ما پیمان شانگهای را داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
اقای امام جمعه اصلا پیمان شانگهای چی هست در مورد چی صحبت کرده میشه یک خط ازش تعریف کنی
خبرگزاری فارس رو فقط کارمندان خودش دنبال میکنن
همین مطلب برای درک تواناییها و افتخارات و رکوردشکنی‌های دولت کافیست.
قرار داد توربو کمپرس هایی که بستید با روس ها مدیران وزارت نیرو درموردش تحقیق کنند ببینید امکانش هست آب دریای مکران شیرین بشه به استان سیستان بلوچستان برسه برای کشاورزی و آشامیدن
ای کاش این امامان جمعه می دانستند عضویت در پیمان شانگهای بواسطه برجام و لغو قطعنامه های سازمان ملل بود نه تلاش رئیسی کمی مطالعه نمایید خوب است
برای استان سیستان بلوچستان کارخانه های الکل سازی آبجو سازی بزنیدمحصولات باکیفیت قابل رقابت به کشورهای شرق آسیا حاشیه خلیج فارس کشورهای اروپایی صادر کنید ارزآور خوبی داره
خبرگزاری فارس بدجوری رودست کیهان بلند شده
می خواهند بی حجابی را رواج دهند تا حیا را از مردم کاملا بگیرند هرچند آوردن زنان در کار مردان بدتر از بی حجابی هم عمل خواهد کرد و خودش عامل بی حجابی هست!
اینقدرکه ازافزایش قیمت چنددرصدی مسکن واجاره که هردودررکودکاملند مطلب مینویسید کمتردیده شده که ازافزایش سرسام اورگاهاًپانصد درصدی اقلام خوراکی معترضانه مطلبی بنویسید واین باعث شده که سرمایه گذاران درساخت مسکن سرمایه های خودرابخرید ارز وطلا ویادرصورت توان کاردرخارج ازکشوربه کشورهای دیگربخصوص همسایه ببرند انسان یکبار بمسکن احتیاج دارد ولی به خوراکیها ومایحتاج هرروزوهرساعت نیازدارند جای تعجب استکه همه کشورهای دنیا جهت ایجادکار واشتغال درصدد رونق ساخت مسکن هستندولی ماباسنگ اندازی جلوی ساخت وسازرامیگیریم وبجای آن پرداخت یارانه را بمردم رونق میبخشیم
گشایش اقتصادی رو به ملت نشون بدید اول، بعد بگید حواسشون پرت شده!
اقای سزپرست جهاد کشاورزی استان تهران اولا منت به گردن مردم نذارید شما مرغ منجمد را درحالی روانه بازار مصرف میکنید که تاریخ مصرف انها روبه پایان هست وناچارهستید انرا به خورد ملت تحت عنوان رفاه مردم بدهید بله وقتی مرغ منجمد شما تمام شد مرغ جدید جایگزین وذخیره سازی میکنید امان از شماها مسئولان
میشه کامنت ها رو باز بزارید! ؟
شهوت بخشی از یک انسان سالم است و کنترل و ارضاء آن نیز بخشی از آن. ربطی به چشم بستن و ندیدن هم ندارد.
از طرفی چرا فقط از جانب مردها صحبت می کنید! واقعیت این است که عده ای به زن نگاه انسانی ندارند.
ان فوت خانم اصلا مورد خاصی نبود که‌در سطح کلان اینقدر پرداخته شود
یه عده میخواهند مارو از پیمان شانگهای ... این چه حرفیه مردم مشکل دارن خسته شدن تا کی میخواین با رویا پردازی حرف بزنین
پیمان شانگهای چه گلی سر بقیه کشور ها زد سر ما بزنه
بدون توافق با آمریکا عضویت در تمام مجامع و پیمانها یعنی هیچ. هروقت تونستید یک دلار در سیستم بانکی جابجا کنید اونوقت معلومه گشایشی ایجاد شده.
فارس طوری مطلب میزنه که همزمان توهین به مرد و زن است و انگار اینجا لاس وگاس است
اولا مردها اینقدر ضعیف نیستند با مو تحریک بشن دوما مگه بانوان این مملکت چطور ره میرن
کشورهای آزادم برا مرداش اتفاقی نمیوفته و به کار و زندگی و...میرسن
جلو اغتشاش و اغتشاشگر که ممکن است در هر لباسی باشد را بگیرید اما راه را برای اعتراض و تظاهرات مردم باز بگذارید
یارو میگه این اعتراضها به نیروانتظامی ربطی نداره........
خب اگه ربط نداره چطور جلو مردم وایمیسن.اگه ربط نداره جم کنن برن دیگه.
زودتر مقصر فوت امینی رو پیدا و مجازات کنید
خیلی بده که اینقدر لفتش میدید
افزایش ۶۱ درصدی نرخ اجاره‌بها در کشور
و افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستان کشوری
شانگهای ؟
-- از اخبارجديد چه خبر ؟ مي بينم ائمه جمعه شيراز و قم و مشهد و نيز ديگران اظهار نظرهايي كرده اند !
آقا مهدي شمه اي از آنان بفرما تا ما هم بدانيم ؟
-- آقا مهران ، اگر اجازه بدهي فعلاً دنياي سياست رها كنيم و برويم به دنياي روح انگيز عرفان ! شعري از علامه طباطبايي ، مفسر بزرگ قران و صاحب تفسير بزرگ الميزان امروز خواندم خيلي روح نواز ... خيلي مشعوف شدم ، روحم تازه شد ... بيا برايت بخوانم خيلي زيبا :
« مهر خوبان دل و دين از همه بي پروا برد
رخ شطرنج نبرد آنچه رخ زيبا برد
من به سر چشمه خورشيد نه خود بردم راه
ذره اي بودم و مهر تو مرا بالا برد
تو مپندار كه مجنون سر خود مجنون گشت
از سمك تا به سهايش كشش ليلي برد
خم ابروي تو بود و سر گيسوي تو بود
كه به يك جلوه زمن نام و نشان خواهد برد
من خس بي سر و پايم كه به سيل افتادم
او كه مي رفت مراهم به دل دريا برد
جام صهبا كجا بود ، مگر دست كي بود
كه در اين بزم بگرديد و دل شيدا برد
خودت آموختيَم مهر و خودت سوختيم
همه ياران به سر راه تو بوديم ولي
خم ابروت مرا ديد و مرا تنها برد » !!
------------
-- به به ... به به ... روحش شاد ... روحش شاد ..واقعاً علامه چه مدارجي پيموده و به چه عوالمي راه پيدا كرده بوده كه اين جور بلبل زباني كرده ! ، ... فكر كردم علامه فقط فيلسوف بوده ، اما امروز فهميدم كه چه عارف بزرگي هم بوده ... جالبه ! هم فيلسوف باشي و هم عارف ! ... دوست عزيز با اين شعري كه خواندي روحمان تلطيف شد ! ... به نظر شما آقا مهدي مرحوم علامه طباطبايي در چه عالمي سير كرده و چه چيزهايي ديده كه اين جوري شوريده دل ... !!
-- نميدانم مهران خان ! الله اعلم ... يكي مثل بنده كه اندر خم يك كوچه هم نيستم چه گويم از هفت شهر عشق ! ... بله ؟ ... هفت شهر عشق !
به نظرم ایران همه تلاشش رو بگذاره که حق آبه هیرمند رو بگیره و یا مشکل ریزگرد رو حل کنه... ببینیم چه کاره اند
امثال شریعتمداری را باید گرفت .....
تورم بالای 50 درصد طبق نظر خودشان، آن وقت افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان فقط 10 درصد، ظلم علیه این اقشار تا کی؟؟؟/
آقای نجفی منش نگران سود چندصدمیلیاردتومانی قطعه سازان است بیچاره مردم که باید تاوان خودروهای بی کیفیت را که مرهون زحمات قطعه سازان است بپردازند.
آقای رئیس الوزراء فرموده بودند که با دیپلماسی کارآمد حق آبه را از طالبان گرفتیم. پس چه شد؟
اب که نیست حق ابه چه معنا داره طالبان از کجا اب بیاره؟؟؟؟؟؟
تورم بالای 40 درصدی و دیگر هیچ
اگر دولت قبل بود، الان آقایان اصولگرا چنان به دولت ایراد میگرفتند که انگار از تاثیر عدم پذیرش برجام بر اقتصاد چیزی نمی دانند
ما که زیر خط فقر اومدیم، دیگه گوشت قرمز داره از سبد خرید ما حذف میشه
میوه هم که داریم کم میخوریم
لبنیات هم فقط برای بچه کوچیکم میخرم که اون آسیب نبینه
خدایا به داد ما مظلومان و مستضعفان برس
مردم از امثال روزنامه كيهان بيزارند
یعنی از نشانه های مریض نبودن، دائم التحریک بودنه؟
اونی که قراره تحریک بشه، با دیدن زن از زیر چادر هم تحریک میشه.
دیدم که میگم
حجاب اختیاری هست و به هیچ کس مربوط نیست
بیش از ده میلیون افغانی رو به کشورشان برگردانید تا طاابان خفه شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار