بازدید 6953

قیمت باقلا سبز خشک به صورت عمده و ارزان

باقلا سبز از آن دسته دانه های خوراکی می باشد که به غذاها افزوده می شود و طعم مطلوبی را برای آن غذا پدید می آورد و خواص درمانی بالایی نیز دارد.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 22 September 2022

باقالی گیاهی است یک ساله، عموما در زمین هایی که کود حیوانی به همراه حدود 5.5 اسیدیته خاک، در کنار رطوبت کافی باشند، قابلیت برداشت و کشت را دارا می باشد این گیاه همواره با ساقه ای راست، ایستاده و توخالی رشد می کند. باقالی سبز محصول فصول خنک می باشد زیرا این گیاه عمر کوتاهی داشته و طی 2 الی 3 ماه به محصول دهی می رسد.

باقالی خواص بی شماری را دارا می باشد که در بالا به اختصار به چند نمونه اشاره کردیم اما علاوه بر این خواص دارویی، باید به این موضوع هم اشاره کرد که مصرف باقالا سبز برای افرادی که به بیماری فاویسم یا به اصطلاح کمبود آنزیم G6PD دچار هستند بسیار مضر بوده زیرا این گیاه حاوی مقادیر قابل توجهی ایزورامیل،کانویسین و دیویسین می باشد که به شدت برای افراد مبتلا به بیماری فاویسم خطرناک و مضر است.

قیمت باقلا سبز خشک به صورت عمده و ارزان

همچنین علاوه بر خواص ذکر شده در سایت آراد برندینگ این گیاه فواید فوق العاده ای هم بر روی مو و صورت دارد که برای درمان لک های پوستی و افزایش شادابی پوست، ماسک هایی را از ترکیب باقالی سبز درست کرده اند.

در طب سنتی و اسلامی نیز به این موارد مجددا اشاره شده است و به دلیل دارا بودن فسفر و ویتامین A به تقویت بهره هوشی و تقویت بینایی کمک شایانی می کند همچنین برای پاکسازی ریه و درمان اسهال، مصرف باقالی سبز پخته همراه با سرکه و آب بسیار موثر می باشد.همانطور که حضرت امام صادق فرموده اند: افراد تا می توانند از باقالا سبز استفاده نمایند زیرا باعث دباغی معده می شود.

قیمت باقلا سبز خشک

در استان های مختلف ایران، این سبزی کاشته می شود. با توجه به تغییرات آب و هوا، شرایط کشت و میزان محصول دهی باقلا، قیمت این محصول پرطرفدار متغیر می شود؛ اما شاخصه ی مهمی که در تعیین قیمت این گیاه خوشمزه موثر است، واسطه ها هستند.

مراکز عرضه و فروش باقلی سبز خشک، برای کسب درآمد بیشتر و با وجود واسطه ها، این محصول را با قیمت باقلا سبز خشک سرسام آوری به فروش می رسانند، همچنین باقلا سبز خشک درجه یک، دارای مشخصات ظاهری از جمله سبز بودن است، که نشان دهنده ی خشک شدن اصولی این محصول می باشد.

قیمت باقلا سبز خشک به صورت عمده و ارزان

در هنگام خرید باقالا سبز خشک باید به نکاتی دقت کنید، تا باقالا با کیفیتی را خریداری نمایید. باقالا مرغوب، نباید زرد رنگ و سفت باشد؛ زیرا بی کیفیت است و ارزش غذایی بالایی ندارد. معمولا افرادی که قیمت باقلا سبز خشک به صورت عمده دارند، مستقیما به میادین تره بار مراجعه و اقدام به خرید می کنند. افراد پس از آن که محصول را تهیه کردند، اقدام به خشک کردن باقالا ها بدون در نظر گرفتن شرایط خشک کردن می کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رونق خرید و فروش اینترنتی، خرید این محصول از طریق سایت های معتبر، روشی به صرفه است؛ زیرا در این روش شما سفارش خود را ثبت کرده و باقالا سبز خشک درجه یک را در محل مورد نظر تحویل می گیرید.

فروش باقلا سبز

به جرات می توان گفت که یکی از محبوب ترین محصولات در بین مردم باقلا سبز خشک می باشد که به صورت عمده با بهترین قیمت روز می توانید آن را از مراکز معتبر تهیه کنید.

تمام محصولات این سایت دارای درجه کیفی بالا و بسته بندی های مناسب می باشد که به دو صورت خشک و تازه ارائه می شود و در مقادیر مختلف می توانید آن را تهیه کنید. شما عزیران می توانید برای اطلاع از لیست قیمت ها و ثبت سفارش خود، فرم درج شده در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت باقلا سبز خشک به صورت عمده و ارزان

با وجود درصد بالای فروش باقلا سبز و خواص فراوانی که باقلا دارد اما باید بدانید که دارای یکسری عوارض هم می باشد بخصوص برای افرادی که حساسیت به مصرف آن دارند. زیاده روی کردن در مصرف باقلا می تواند سبب افسردگی شود زیرا لودوپای موجود در آن باعث کاهش ویتامین ب6 می شود و افرادی که دچار بیماری فاویسم هستند نباید از این گیاه استفاده کنند و حتی آن را بو کنند.

ترکیبات موجود در باقلا سبب وجود حساسیت در برخی افراد می شود بهتر است هنگام بروز علائم این حساسیت حتما از استفاده ی آن پرهیز کنید بخصوص افرادی که باردار هستند. همچنین افرادی که بیماری هایی مثل: صرع، کلسترول خون، فشار خون بالا، افسردگی، دل درد، خارش پوستی و سنگ اورات دارند در مصرف این گیاه نباید زیاده روی کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار