بازدید 5832

فراخوان مشمولان اعزامی پايه خدمتی مهر ماه سال ۱۴۰۱

کد خبر: ۱۱۴۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ 22 September 2022

سازمان وظيفه عمومي فراجا در اطلاعيه اي اعلام کرد: کليه مشمولان داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ مهرماه سال ۱۴۰۱ مي بايست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفي نامه مشمولان حضوریابند.

به گزارش میزان، به گزارش پایگاه خبری پلیس،سازمان وظيفه عمومي فراجا در اطلاعيه اي اعلام کرد: کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ مهر ماه سال ۱۴۰۱دريافت کرده اند،مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+۱۰) ، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

اين دسته از مشمولان مي بايست درتاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ درساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده ، حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامي مي بايست کارت تزريق واکسيناسيون کوويد ۱۹ وواکسن مننژيت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان مي بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل مراجعه،برگ واکسيناسيون،کارت ملي و شناسنامه،مدارک مربوط به شرايط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در اين اطلاعيه آمده است ،عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده،غيبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

اين سازمان دراين اطلاعيه متذکرشده است، متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق کانال خبرسربازي در پيام رسان سروش سازمان به نشاني khabaresarbazi @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی