بازدید 6085

چگونگی کاهش هزینه ها با تجهیزات نظافتی مکانیزه

در اینجا انواع دستگاه نظافتی مکانیزه با کارآیی و عملکرد با کیفیت بالا، راهکار های مطلوبی برای پیشگیری از بروز مشکلات در فرایند،‌ پایین آمدن کیفیت نظافت و یا خرابی دستگاه ها و سطوح مورد نظافت به حساب می آیند و قادر هستند به طور موثر با پایین آوردن هزینه ها، به صرفه جویی منجر شوند. 
کد خبر: ۱۱۴۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 28 September 2022

توسعه تکنولوژی و صنایع مختلف تنوع آلودگی های ایجاد شده در این مجموعه ها را به دنبال دارد. استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه به منظور حفظ ایمنی و بهداشت مجتمع های بزرگ صنعتی و تجاری، اهمیت به سزایی در کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری دستگاه ها و محیط این مجموعه خواهد داشت. با توجه به تنوع آلودگی های موجود در این محیط ها، برای تمیز، مرتب، منظم و مرتب نگه داشتن چنین فضا هایی می توانید از روش های دستی نظافت استفاده کنید یا فرآیندهای تمیز کردن را با استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی نظافت بسپارید.

شاید در نگاه اول بهره گیری از روش های نظافت دستی هزینه کمتری داشته باشند، اما محدودیت هایی که این روش های نظافتی به همراه دارند گاها میتواند مسبب بروز مشکلات در فرایند،‌ پایین آمدن کیفیت نظافت و یا خرابی دستگاه ها و سطوح مورد نظافت شوند. در اینجا انواع دستگاه نظافتی مکانیزه با کارآیی و عملکرد با کیفیت بالا، راهکار های مطلوبی برای پیشگیری از چنین مشکلاتی به حساب می آیند و قادر هستند به طور موثر با پایین آوردن هزینه ها، به صرفه جویی منجر شوند. 

شما میتوانید به منظور کسب مشاوره و راهنمایی جهت خرید محصولات نظافت مکانیزه از کارشناسان شرکت ابراهیم با شماره تلفن 02187184 تماس حاصل کرده و یا به سایت ebrahimco.com مراجعه نمایید.

چگونگی کاهش هزینه ها با تجهیزات نظافتی مکانیزه

انواع تجهیزات نظافتی مکانیزه

دستگاه نظافتی و تجهیزات متنوعی در فرایند های مکانیزه نظافتی قابل استفاده هستند که می توانند در کاهش آلودگی های محیط و افزایش کیفیت نظافت تاثیر گذاری داشته باشند. این تجهیزات با ارائه قابلیت های مختلف نظافتی همچون شستشو، جمع آوری و انتقال آلودگی ها به خارج از محیط به طور قابل توجهی در کاهش زحمت و درنتیجه آن کاهش هزینه های فرایند نظافت تاثیر خواهند داشت. از جمله انواع دستگاه های نظافت مکانیزه زمین شوی صنعتی، انواع جاروبرقی ها و دستگاه های کارواش صنعتی قابل اشاره هستند که به طور گسترده در فرایند آلودگی زدایی و جمع آوری آلاینده های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. 

تنوع تجهیزات نظافتی مکانیزه با ایجاد امکان بکارگیری در موقعیت های مختلف و جمع آوری آلایند های گوناگون از محیط صنایع و مراکز تجاری، ارتقا کیفیت نظافت و کاهش هزینه های صرف شده در راستای انجام این فعالیت ها را به دنبال خواهد داشت.

شستشوی تخصصی سطوح و کف پوش ها با زمین شوی صنعتی

دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی یکی از تجهیزات نظافتی مکانیزه است که استفاده از آن در محیط های صنعتی، تجاری و اداری میتواند به میزان زیادی در ارتقا کیفیت نظافت و سلامت کفپوش ها موثر واقع گردد. دستگاه زمین شوی به عنوان دستگاه تخصصی شوینده سطوح و کفپوش ها قادر به شستشوی با کیفیت و جمع آوری انواع آلاینده های باقی مانده روی سطوح است. از اصلی‌ترین مزیت استفاده از زمین شوی صنعتی قابلیت شستشو و خشک کردن همزمان سطوح کفپوش ها است. این دستگاه نظافتی با استفاده از برس های چرخشی با فشار سطحی بالا، سیستم پاشش آب و تی مکش آلودگی جدا شده از سطح، سرعت و کیفیت بالایی در نظافت سطح به همراه خواهد داشت.

استفاده از اسکرابر در فرایند نظافت با کاهش زمان و انرژی صرف شده به میزان زیادی در پایین آوردن هزینه های نظافت تاثیر گذار خواهد بود. از سوی دیگر با مراقبت بهینه از کفپوش ها در فرایند نظافت کاهش احتمال خرابی این سطوح را به دنبال دارد و نیاز تعمیرات آن را به مراتب کاهش خواهد داد. این امر در پایین آمدن هزینه های نگهداری و مراقبت از سطح موثر خواهد بود.

از سوی تردد افراد و ماشین آلات صنعتی از روی سطوحی که به درستی نظافت شده اند، احتمال بروز حوادث را پایین می آورد. بدین ترتیب در مواقع جابجایی مواد اولیه یا محصول نهایی و هم چنین تردد کارکنان، اتلاف زمان و انرژی کمتری صورت میگیرد که میتواند به طور چشمگیر در کاهش هزینه تاثیر گذار باشد.

جمع آوری آلاینده ها با جاروبرقی صنعتی

تجهیزات و دستگاه های مکانیزه صرفا برای شستشو کاربرد ندارند. این تجهیزات در فرایند هایی همچون جمع آوری و جابجایی این آلودگی ها به خارج از محیط نیز قابل استفاده هستند. تجهیزات نظافتی مکانیزه مانند انواع دستگاه جاروبرقی با قابلیت مکش و جمع آوری انواع آلودگی های مایع و جامد، ذرات ریز و درشت، مواد اشتعال پذیر و خطرناک از جمله موارد کاربردی ملزومات نظافت صنعتی در محیط مجموعه های بزرگ صنعتی و تولیدی به شمار می روند. این تجهیزات که مجهز به سیستم های فیلتراسیون و موتور های مکنده قدرتمند هستند، به منظور نظافت ماشین آلات صنعتی، غبار گیری از تجهیزات، جمع آوری آلاینده ها و یا انتقال مواد اولیه در بخش های مختلف صنایع مورد استفاده قرار میگیرند.

چگونگی کاهش هزینه ها با تجهیزات نظافتی مکانیزه

راهکار کاهش هزینه شستشوی تجیهزات و ماشین آلات صنعتی

تا به اینجا از دستگاه هایی سخن گفتیم که در راستای شستشوی سطوح و یا جمع آوری آلاینده ها از تجیهزات مورد استفاده قرار میگرفتند و مزیت های بسیاری به دنبال داشتند. اما راهکار موثری و کارآمدی که برای شستشوی تجهیزات، قطعات و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد، دستگاه کارواش است. کارواش صنعتی یا دستگاه واترجت یکی از تجهیزات نظافتی مکانیزه به شمار می آید که با استفاده از پاشش آب با فشار بالا و تکیه بر قدرت پاک کنندگی جریان آب در فرایند نظافت صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد دستگاه کارواش با توجه به تنوع طراحی و قابلیت های این دستگاه نظافتی از نظر فشار کاری، دمای آب خروجی و منبع تغذیه گستردگی بالایی دارد.

این تنوع کاربری دستگاه کارواش، کاربر را قادر میسازد از آن در فرایند نظافت سطوح و تجهیزات مختلف بهره گیرد و در کاهش هزینه های نظافت با استفاده از تجهیزات نظافتی گوناگون موثر باشد. دستگاه کارواش صنعتی با هدف بهبود بخشیدن شستشوهای صنعتی از جنبه های گوناگون طراحی و ساخته شده اند و بنابراین از اثر بخشی بسیاری بالایی برخوردار هستند. افزایش سرعت نظافت و جلوگیری از اتلاف زمان از اصلی‌ترین مواردی است که در کاهش هزینه های نظافتی با استفاده از این دستگاه تاثیر دارد. با توجه به قدرت فوق العاده پاک کنندگی و کاهش استفاده از مواد شوینده و آب مصرفی در فرایند شستشو تا ۸۰ درصد، میزان قابل توجهی در کاهش هزینه ها موثر واقع خواهد شد.

چگونگی کاهش هزینه ها با تجهیزات نظافتی مکانیزه

اهمیت تجهیزات نظافتی مکانیزه با برند معتبر

تا به اینجا از اهمیت استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه در فرایند شستشو سخن گفتیم. اما تهیه دستگاه کارآمد و با کیفیت برای انجام فعالیت های نظافتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید یک دستگاه با کارایی بالا به شما امکان استفاده بهینه از قابلیت های دستگاه را می دهد و انجام فرایند با کیفیت بالا کاهش زحمات نیروی خدمات، پیشگیری از خرابی دستگاه و جلوگیری از تحمیل هزینه های بیشتر بر دوش مجموعه را به دنبال خواهد داشت. تجهیزات نظافتی مکانیزه ابراهیم با کیفیت و تنوع بالا قادر به انجام انواع فرایند های نظافتی هستند و تضمین کننده حفظ سرمایه شما و کسب نتیجه مطلوب از فرایند نظافتی خواهد بود.

به منظور خرید تجهیزات کارآمد نظافتی استفاده از راهنمایی و مشاوره پیش از انتخاب و کسب آشنایی در خصوص ویژگی های انواع این دستگاه ها میتوانید از تجربیات مشاورین مجموعه ابراهیم کمک بگیرید تا در حفظ سرمایه و کسب نتیجه دلخواه و با کیفیت از فرایند نظافتی، عملکرد بهینه تری داشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر