بازدید 5423

۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در آبیک آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ۵ زندانی جرائم غیرعمد در حاشیه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان آبیک آزاد شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ 19 September 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، علی شعبانی ضمن شرکت در همایش پیاده روی روز اربعین که تحت عنوان "دلدادگان حسینی" در شهرستان آبیک برگزار شد اظهار داشت: با کمک مردم فهیم و نیکوکار این شهرستان و همچنین همکاری سپاه امام صادق (ع) آبیک و فرمانداری شهرستان آبیک موکب نذر رهایی جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برپا و زمینه آزادی ۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: مبلغ کل بدهی زندانیان آزاد شده بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال است که با شکایت آنان مذاکره و رضایت اخذ شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در روز اربعین نیکوکاران و خیران مبلغی در حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال بابت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری و پرداخت کردند که با همت ستاد دیه استان همگی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

همچنین شعبانی خاطر نشان کرد: افزایش کمک‌های مردمی و همچنین اختصاص نذورات مردم در این ماه نشان از اعتقاد و اعتماد مردم دارد مشارکت خیران ونیکوکاران در این راستا خصوصا در ماه محرم و صفر جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تبدیل به یک سنت حسنه در استان گردیده است انشالله در آینده شاهد برگزاری این گونه پویش‌ها توسط دیگر نهاد و در سایر شهرستان‌ها باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست