بازدید 44868

کدام استان‌ها تا آخر هفته بارانی می‌شوند؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت هوای کشور طی چند روز آینده توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 19 September 2022

 

به گزارش تابناک، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار در جنوب و غرب کشور و خیزش گرد و خاک در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.

ضیاییان اظهار کرد: در ۳ روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب و غرب کرمان وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۳۰ و ۳۱ شهریورماه) در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و زاگرس مرکزی و جمعه (اول مهرماه) در برخی نقاط شمال غرب این شرایط پیش‌بینی می‌شود.

کاهش ۳۵ درصدی بارندگی‌های تهران | روند نزولی بارش تا ماه‌های آینده ادامه دارد
ضیاییان اضافه کرد: تا روز چهارشنبه شرایط برای وقوع گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان مهیا خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور ‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌پس فردا ( ۳۰ شهریورماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ شهریورماه) اهواز با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۹ و ۸ درجه سانتیگراد، سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل