بازدید 7142
قهرمان جام حذفی از سهمیه آسیایی هم محروم می‌شود؟

ورزشگاه تازه تعمیر نساجی با ۱۹عیب میزبانی!

مشخص نیست تیم قائمشهری با این حجم از محبوبیت ، تا چه زمانی می‌خواهد صاحب یک ورزشگاه استاندارد شود. تیمی که قرار است نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم باشد اما هیچ اثری از حرفه‌ای گری در آن دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 19 September 2022

دسته گل جدید از اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران باعث شده که بار دیگر تیم نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال از میزبانی محروم شود‌

به گزارش تابناک ورزشی؛ مشخص نیست تیم قائمشهری با این حجم از محبوبیت ، تا چه زمانی می‌خواهد صاحب یک ورزشگاه استاندارد شود. تیمی که قرار است نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم باشد اما هیچ اثری از حرفه‌ای گری در آن دیده نمی‌شود.

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده که تا زمان برطرف شدن ایرادات ورزشگاه شهید وطنی از میزبانی نساجی در این ورزشگاه ممانعت خواهد کرد.

ورزشگاه تازه تعمیر نساجی با ۱۹عیب میزبانی!

وجود افتتاح ورزشگاه شهید وطنی، و بهره‌برداری تبلیغاتی مدیران استانی از حسن رنگرز رییس اداره ورزش استان گرفته تا استاندار و فرماندار و شهردار و ... ، این ورزشگاه نواقص زیادی دارد که هنوز برطرف نشده است. سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال استان مازندران خواستار رفع نواقص این ورزشگاه شد. سازمان لیگ اعلام کرد تا زمان برطرف شدن ایرادات این ورزشگاه از میزبانی نساجی در این ورزشگاه ممانعت خواهد کرد.

تعطیلی لیگ فرصت مناسبی برای مسئولان استان مازندران است تا با رفع این نواقص شرایط میزبانی نساجی را در ورزشگاه شهید وطنی مهیا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل