بازدید 8026
بازی جنجالی با گلزنی مهدی

طارمی با گل دقیقه۹۹ ناجی پورتو شد

کد خبر: ۱۱۴۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲ 18 September 2022

شب دوم هفته هفتم لیگ برتر پرتغال با فرار ناپلئونی تیم فوتبال پورتو از شکستی خارج از خانه همراه شد. یاران مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش ایرانی که از ساعت 21:30 امشب (شنبه) در خانه تیم استوریل به میدان رفته بودند؛ ابتدا با گل دقیقه 41 حریف عقب افتادند و این عقب افتادگی تا دقایق پایانی بازی ادامه داشت تا اینکه داور در دقیقه 9+90 یک پنالتی به سود پورتو اعلام و مهدی طارمی این فرصت را تبدیل به گل تساوی تیمش کرد.

در این بازی پرحاشیه و عجیب که وقت‌های تلف شده زیادی هم داشت؛ تیم حریف یک بازیکن خود را به دلیل دو اخطاره شدن در دقیقه 77 از دست داد و پس از گلزنی طارمی نیز سه بازیکن استوریل به طور متوالی از داور کارت زرد گرفتند.

پورتو با این تساوی 16 امتیازی شد و با بنفیکای 18 امتیازی و صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده، 2 امتیاز فاصله دارد.

طارمی با گل دقیقه ۹۴ ناجی پورتو شد

در این دیدار گوویا در دقیقه ۴۱ استوریل را پیش انداخت اما در ادامه حملات پورتو زهر کافی را برای باز کردن دروازه حریف نداشت. با این حال پس از اخراج بازیکن استوریل در دقیقه ۷۷، فشار پورتو چند برابر شد تا این که خطای هند بازیکن استوریل در داخل محوطه جریمه‌شان در دقیقه ۴+۹۰ اعلام شد.

این خطا پس از بررسی توسط VAR تایید شد تا مهدی طارمی پشت این توپ بایستد و در دقیقه ۹+۹۰ گل تساوی پورتو را به ثمر برساند. پورتو پس از این گل دیرهنگام هم به حملاتش ادامه داد اما تلاش‌های این تیم تا دقیقه ۱۴+۹۰ که بازی به پایان برسد، جواب نداد تا بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

با این نتیجه پورتو با یک امتیاز بیشتر نسبت به پورتیموننزه ۱۵ امتیازی، هم امتیاز با براگای ۱۶ امتیازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. استوریل هم با ۱۱ امتیاز در رده ششم جای گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر